Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 23 z 27 [ 403 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pon 09 Mar, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
raczej nie
lakierowanie i pieszczenie to pewnie ze 3 miesiące, a ja chce nim cos pojezdzic w koncu
teraz chyba to i tak nie ma sensu
jak przezyje kilka porzadnych jazd to wtedy bedzie wiadomo ze nie ma juz zadnych poprawek i zmian to wtedy mozna lakierować
w sumie to auto jest nieodprezone wiec moze sie uda w tym roku zrobić R30 na kuciznie i wystroic na docelowe 500KM
w sumie mało mam kasy i rozważam sprzedaż jednego silnika R32



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Sie, 2007
Posty: 207
Skąd: Wągrowiec
szacun konkret max kibicuje pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Wto 24 Mar, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Teraz maska juz nie odpadnie zapinki aerocatch powinny dac rade...auto zostalo obnizone jak tylko da...przod jest OK....z tylu niestety wciaz za wysoko mimo usuniecia helperow...na testy tak zostaje. ..docelowo beda podwyzszone kielichy tylne i camber platesy...przedni spojler jest teraz okolo 12cm nad ziemia ale miska olejowa 8...w tym tygodniu wymiana pompy oleju na ta z phaetona i skrocenie miski o 4cm...w czasie kiedy miska byla robiona nie mialem jeszcze silnika z phaetona. Przepraszam za jakosc zdjec ale Guzior robil je chyba migomatem to tyle na zachete...w weekend bedzie wiecej...

Image

Image

Image

Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pią 27 Mar, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Przerobiona miska olejowa po malowaniu proszkowym. Miska jest teraz płytsza około 5cm co pozwoli na porządne obniżenie auta na tor. Niestety nie dało sie wykorzystać pompy z touarega ktora ma gleboki smok bo z drugiej strony silnik został maksymalnie obniżony aby obniżyć środek ciężkości. Na szczęście była jeszcze pompa z phaetona i poprzecznego silnika i udało sie zrobic docelową miske...niestety takie sa koszty robienia czegos pierwszy raz na swiecie czyli kolejna rzecz która musiała byc poprawiana...ale jak juz pisałem jeśli można cos zrobic lepiej...to robimy. Niezależnie od miski olejowej trwają przygotowania do pierwszych poważnych testów auta...mam nadzieje że odbędą sie one w kwietniu...

Image

Image

Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Sob 28 Mar, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Mikro update
- miska olejowa juz na swoim miejscu - jestem bardzo zadowolony z wysokości, jest nieco ponizej sanek
- silnik zalany olejem Mobil 1 5W50 full syntetyk - weszło 8L oleju bo miska jest pojemna na boki (przed skróceniem wchodziło 10L)
- zapinki maski aerocatch juz sie pieknie zapinają - seryjne bolce mocowania maski również pozostały
- przód został obniżony do końca zakresu regulacji zawieszenia gwintowanego H&R - wydaje się ze wiecej nie ma potrzeby obniżac
- tył został pozbawiony helperów (dodało to -3cm) ale nadal jest nieco za wysoko wiec bedą podnoszone kielichy około 6-7cm i przy okazji zrobiony zostanie negatyw -1 st.
- przygotowany jest drugi komplet kół compomotive na testy z oponami 235/45/17
- takie gumy muszą wejść aby bez problemu zakładać slicki 240/620/17, prawdopodobnie trzeba będzie lekko podciąć poszerzenia
- przymiarka filtra ITG 100mm (starcza podobno do 500KM) - trzeba kolanko 45 st plus osłona termiczna od kolektora wydechowego
- rozpoczyna się zabudowa pomp paliwa, baku i podszybia, tak aby na testy był gotowy kompletny firewall odgradzający przesteń pasażerską od układu paliwowego
- robi się zabudowa podłogi i tunelu - wszystkie płyty bedą aluminiowe
- zainstalowany grill przedliftowy
- niedługo będzie skompletowany przód, brakuje jeszcze dolnych listewek pod lampy i małego grilla
Po tych wszystkich pracach montujemy fotele na gotowo i zakładamy pasy 4 punktowe OMP i można ustawiać wstepnie geometrię do testów oraz zakładać wszystkie szyby

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Śro 01 Kwi, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Zimno się robi więc turbina dostała kocyk odporny na temperaturę 1600 st C ;)
dodatkowo dokupiłem bandaż termiczny i praktycznie cały wydech począwszy od down pipe (złącze elastyczne) do tłumika końcowego będzie zabezpieczony termicznie, jako że idzie w tunelu środkowym i w ciepłe dni niepotrzebne jest dodatkowe ogrzewanie kabiny ;)
Dopasowany został łącznik silikonowy 45st fi 100mm do fitra ITG - on też będzie zabezpieczony termicznie od kolektora wydechowego

Image

Image

Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pią 17 Kwi, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Czekając na kolejne postępy w pracach (smutna rzeczywistość) przypadkiem natknąłem się w internecie na brata bliźniaka mojego audi, tez ‪2doorsedan‬ (w terminologii audi coupe zarezerwowane jest dla innego modelu), tez ‪polift‬ wydanie z lat 84-86, tez kolor ‪‎tornadorot‬ , tez ‪#quattro‬ !
Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych ‪#2door sedan quattro‬ modelu 80 B2 !!
Bardzo ładne wykonanie, ze swapem na 1.8T - jest tak fajny ze nie mogłem sie powstrzymać aby go opublikować !

Image

Image

Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pią 17 Kwi, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Maj, 2010
Posty: 165
Skąd: WWL
Gadu-Gadu: 0
Auto: s4b5
widziałem twoją bestie w pewnym garage i robi wrażenie :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pią 24 Kwi, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 08 Maj, 2013
Posty: 10
Gadu-Gadu: 0
Auto: Seat Leon
Cześć!

Graty za samo zaparcie w budowie potworka, nie rozumiem tylko dlaczego jeżeli jest to:

Cytuj:
Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych ‪#2door sedan quattro‬ modelu 80 B2 !!


poddałeś taki rarytas tak mocnym przeróbką... Dużo bardziej przemawia do mnie wersja, która znalazłeś w sieci.

Powodzenia w dalszym modzeniu!!

Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Nie 26 Kwi, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Nie byłbym sobą gdybym znowu czegoś nie popsuł w audi .... auto nie chciało leżeć na glebie wiec tylne kielichy zostały poddane delikatnemu liftingowi, teraz będzie nisko i równo...

Image
Image
Image
Image

Przygotowania do testów w toku...wydech zostal od downpipe do tlumika koncowego owiniety bandazem termicznym...dodatkowo beda jeszcze ekrany i dopiero zabudowa tunelu..w polowie maja powinno udac sie pojezdzic...

Image
Image
Image



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Pon 27 Kwi, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
eku_suci napisał(a):
Cześć!

Graty za samo zaparcie w budowie potworka, nie rozumiem tylko dlaczego jeżeli jest to:

Cytuj:
Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych ‪#2door sedan quattro‬ modelu 80 B2 !!


poddałeś taki rarytas tak mocnym przeróbką... Dużo bardziej przemawia do mnie wersja, która znalazłeś w sieci.

Powodzenia w dalszym modzeniu!!

Pozdrawiam



rarytas... hmm na mobile.de wisiał chyba z pol roku
ja to auto kupiłem w stanie takim ze było bez wnetrza, miało stanowic dawce przodu pdo replike sport quattro
rarytasem jest 2-door w wersji przedliftowej (ja przód przerobiłem na przedlifta)

gdybym 5 lat temu zobaczył to auto to pewnie bym robił je uliczne

ale ja buduje auto na tor, wiec jest pełna klatka, poszerzenia, odelżenia itd

moze ktoś inny kupi i zrobi takiego cukierka, namawiam bo tych B2 juz coraz mniej...



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Nie 03 Maj, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
Powiedz cos o owinoeciu calego wydechu ... czemu ??? Myslaem zrobic to u siebie... czym Ty sie kierowales ???? Co to daje ???



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Nie 03 Maj, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
papol, przeciez wyraznie pisal, a poza tym mozna sie domyslic.. Stara sie zbic temperature, zeby w srodku byl mniejszy piec ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Wto 05 Maj, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
To i ja wiem... czekalem na inne aspekty... bo mam zamiar to sroboc u siebie... jedni odradzaja inni mowia ze tak...



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy
PostWysłany: Wto 05 Maj, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009
Posty: 326
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta & 2x Transporter
papol napisał(a):
To i ja wiem... czekalem na inne aspekty... bo mam zamiar to sroboc u siebie... jedni odradzaja inni mowia ze tak...


Widać że bezpośrednio przy wydechu idą rury wodne, więc to pewnie kolejny, a raczej główny powód :ok:


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 23 z 27 [ 403 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe