Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 36 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Sob 12 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 2288532
Auto: Golf mk2 1.9TDI
Witam. Mam pytanie czy ktoś orientuje się jak i z czego wykonać siłownik, który trzyma u góry klapę spiętrzającą podczas pracy na lpg?? Motor to 1.8 16v PL + BLOS. Zastanawiam się co lepsze - zrobić siłownik czy kompensację, bo chyba wzbogaca mieszankę zbyt duże podciśnienie.


Offline
 Profil    2288532
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Sob 12 Lut, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
Szejk napisał(a):
witam mam problem, jak powinien byc prawidlowo wpiety parownik w obieg plynu chodzacego ??
mam podlaczony rownolegle z nagrzewnica zaraz przy wejsciu w nagrzewnice i niestety ogrzewanie jest mizerne ...
czy podlaczenie szeregowe, nagrzewnica --> parownik nie zaszkodzi mu? kurde bo ja zamarzne w zimie :D


Jeśli masz równolegle i słabo grzeje tzn że większość płynu przepływa przez parownik a mało co przez nagrzewnice, Jeśli włączysz to szeregowo to myślę ze będzie lepiej, tylko podłącz tak żeby najpierw przepływało przez parownik a potem przez nagrzewnice, bo jak zrobisz na odwrót i dasz w kabinie grzanie na maksa to parownik mógłby dość chłodny płyn dostać i ciężko by odparowywał gaz i mógłby się krztusić silnik


A tak poza tym śmieszy mnie podejście niektórych... tj że zimny silnik ma na gazie odpalić i ładnie chodzić... Jeśli tego oczekują to niech sobie założą mokrą instalacje za 6-7k, każda instalacja wyposażona w reduktor i parownik wymaga wstępnego nagrzania płynu chłodniczego dlatego, że ten płyn ogrzewa parownik w którym odparowuje paliwo, wszystkie te instalacje wykorzystują wdmuchiwanie paliwa do kolektora dolotowego w formie gazowej i dlatego najpierw odpalamy na benzynie, podgrzewamy a potem jedziemy na gazie, a jeśli ktoś odrazu odpala na gazie to niech się nie dziwi że - zwłaszcza zimą - silnik mu kaszle parska i gaśnie, bo w zimnym parowniku paliwo dobrze nie odparuje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Czw 24 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 2288532
Auto: Golf mk2 1.9TDI
Nikt nie wie nic na temat siłownika do klapy??


Offline
 Profil    2288532
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Nie 27 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 16 Sty, 2011
Posty: 10
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk4 1.4
Witam,
posiadam nowa instalacje gazowa na ktorej przejechalem ok 500 km, zalozona w mk4 1.4 16v AHW. Za kazdym razem tankuje, badz dotankowuje do pelna. Pierwsze dotankowanie bylo symboliczne bo po przejechaniu 125km (w tym 90% trasa) spalanie wyszlo 9,5 l gazu/100km. Nastepnie jezdzilem glownie w warunkach miejskich ( odcinki srednio 8-10 km w jedna strone) Zdazylo sie dluzszy odcinek miasto-trasa ok 15 km w jedna strone. Tak przejechalem dokladnie 203 km. Dotankowalem do pelna (kazde dotankowanie Orlen) i weszlo 24.37l gazu-spalanie biorac pod uwage jazde czesc na benzynie wyszlo ok 13-14 l LPG na 100 km!! Nie jezdze dynamicznie, jezdze raczej spokojnie zazwyczaj do 2800-3000 obrotow max. Biore pod uwage to iz jest teraz zima-wiec spalanie bedzie wieksze, ale zeby spalal prawie 13-14l lpg? Cos wydaje mi sie ze jest nie tak. Czy ktos ma jakies pomysly co moze byc nie tak? Jaka moze byc przyczyna takiego spalania? Ile Wam koledzy spala srednio ten silnik w podonych warunkach? Dodam jeszcze ze zbiornik mozna zapelnic do ok 46 litrow. Spalanie mierzylem za kazdym razem tankujac do pelna.
Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam,
borsodi

p.s
VAG nie pokazuje zadnych bledow (oprocz spalonej maty prawego podgrzewanego lusterka)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
Domyślam się że masz sekwencje, to spalanie odpowiada ok 8 litrom na trasie i jakieś 10,5 -11,5 litrów w mieście benzyny, jedyne co możesz sprawdzić to czy poprawnie działa przepływka, i czujniki temperatury i sonda, a żeby sprawdzić czy program sterownika jest ok, potrzebowałbyś sprawdzenia afr na hamowni.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 16 Sty, 2011
Posty: 10
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk4 1.4
Sonda lambda to co moge sam sprawdzic nie wywala zadnego bledu. W ogole nie ma w VAGu zadnego bledu. Jednak to spalanie...strasznie duze.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
borsodi napisał(a):
posiadam nowa instalacje gazowa na ktorej przejechalem ok 500 km

No i tutaj pewnie jest problem. Przejedź 1000km i jedź na adaptację kompa gazu do gościa, który zakładał Ci gaz i niech reguluje i szuka przyczyny dużego spalania. Poza tym wybrałeś najgorszy w MK4 silnik pod względem osiągi/spalanie. 14 litrów gazu to mi VR6 palił zimą po mieście...



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 16 Sty, 2011
Posty: 10
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk4 1.4
Co do silnika. Mialo byc to przyzwoite autko w miare oszczedne do codziennej jazdy. Nie zalezalo mi na dynamice i nadal jezeli chodzi o te auto nei zalezy-jednak spalanie...no coz to juz inna bajka. Mysle, ze pojade teraz do gazownika. Mam 80 km w jedna strone do miejsca gdzie zakladalem instalacje (rodzinne miasto). Moze cos poradzi juz teraz.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Sob 16 Kwi, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Lut, 2011
Posty: 115
Gadu-Gadu: 856092
Auto: vw golf MK2
Witam mam problem z lpg w Golfie mk 2 1.8 rp. Mój problem polega na tym iż na benzynie chodzi ładnie, gdy przełącze na gas to odrazu gaśnie. jedynie jak z benzyny i jest na wyższych obrotach i wtedy przełączena gas i trzymam na obrotach to jest dobrze ale jak puszczę nogę z gazu to gaśnie. Wie ktoś o co kaman ??


Offline
 Profil    856092
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Nie 17 Kwi, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 02 Lip, 2008
Posty: 168
Skąd: wroclaw
Gadu-Gadu: 13850933
Auto: corrado tdi ;)
zapewne masz na przewodzie do miksera zawor ktorym ustawiasz dawke odkrec go troche zobacz czy reaguje silnik przyczyn moze byc wiele zatkany filtr itp


Offline
 Profil    13850933
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Nie 17 Kwi, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Lut, 2011
Posty: 115
Gadu-Gadu: 856092
Auto: vw golf MK2
zobacze filtr a jak nie pomoże to jadę do gazowników.


Offline
 Profil    856092
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Pon 18 Kwi, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
generalnie na gaz powinno sie przełączać przy wyższych obrotach, ok 2000 1/min aby z mieszalnika sobie zassał paliwo, bo przy niższych obrotach to nie zawsze wychodzi, no a jeśli musisz go trzymać na obrotach cały czas to bym obstawiał jakiś problem z przepływem gazu, pomiar sondą lambda dałby szybką odpowiedź co konkretnie się dzieje że gaśnie, może filtr a może coś innego, przyczyn może być wiele, a samo kręcenie zaworem da efekt ale za kilka miesięcy odbije się czkawką, trzeba znaleźć przyczynę która spowodowała ze jest źle mimo że było dobrze, także jedź do dobrego gazownika, a nie pierwszego lepszego.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Śro 20 Kwi, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Lut, 2011
Posty: 115
Gadu-Gadu: 856092
Auto: vw golf MK2
Ok dzięki i tak uczynię ;)


Offline
 Profil    856092
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Wto 10 Maj, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 10 Maj, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 3
Witam ja mam natomiast taki problem ze gdy odpalam auto zimne to czuje sie jak by na dwa gary palil, pierdzi strasznie choc obroty pokazuja 900+ tak dziwnie pierdzi pozniej gdy sie rozgrzeje chodzi juz lepiej, na gaz gdy sie przelaczy chodzi prefekcyjne, jaka moze byc tego przyczyna?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....
PostWysłany: Czw 12 Maj, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
Ale jak odpalasz zimne na gazie czy na benzynie? A wtedy na zimnym jak dasz mu obroty tak z 1100- 1200 to tez tak kulawo chodzi?


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 36 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: MSN [Bot] oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe