Witam wszystkich :bigok:
Mam na imię Michał, wołają na mnie KoguT. Chciałem zaprezentować wam mojego golfa mk3 w wersji Pink Floyd którego posiadam już od długiego czasu. Samochód zakupiłem rok po sprowadzeniu go do kraju.
Krótki opis golfa:
MODEL: VW Golf mk3 SILNIK: 2.0 8v ABA MOC: ok 116km MODY POD MASKA: SWAP z 1.6 abu na 2.0 aba ZAWIESZENIE: gwint UKLAD HAMULCOWY: 256 przód i tarcze tył KOLA: BBS RM 2x6,5 2x7j i opony 195/45/15 NADWOZIE: Oryginał Pink Floyd + dodatki USA WNETRZE: Oryginał Pink Floyd AUDIO: seria
Tak wyglądał zaraz po kupnie:
Później nastąpił szereg zmian. Ale wszystko po kolei :bigok:
Sezon 2007: Zakupiona szeroka hokejka i ciemne blendy.
Sezon 2008: -Dokończono smoked front, -założyłem ciemne kierunki boczne, -pierwsze uziemienie 40/40, -założyłem również chromowany znaczek na tył, -manetki z mk2, -blenda KAMEi, -końcówka wydechu ori VW, -klary na tył.
Sezon 2009: Najechało się trochę gratów. -Kierownica JOM RAID 300mm, -wydech WMsport, -halogeny z mk3 gti, -bra, -komplet głośników boschmann. -Borbety ustąpiły miejsca felgom Zender Sport o rozmiarach 15" 7j et 30 i 8j et 0. Na nich opony niestety baloniaste bo 195/50. -sierpy (niestety zamienniki) od GTI, -ori progi z GTI, -Zdarło się folie przyciemniającą z szyb, -zaświeciły się postoje w kierunkach, -ściągnąłem sierpy bo strasznie odstawały od nadkoli.
Sezon 2010: -Zendery przeszły polerkę rantów i zostały obute w Nankangi 195/45. Na jedną tylną felgę zostało wlepione serduszko Wheel whores. Przy okazji bardzo dziękuję forumowiczowi Bimerowi za wożenie kół po wulkanizatorach w celu założenia opon i za wsadzenie gwintu w golfa. Ja byłem wtedy po operacji i ledwo co chodziłem a co dopiero żeby grzebać przy aucie :? . -Od Yohana dostałem znaczek Diesel. -Nakrętki w gwincie zmieniłem na stalowe NC (nie rdzewieja i nie zacieraja się tak jak te alu). -Zamontowałem grzanie foteli.
Sezon 2011: -Założone elektryczne lusterka, -bagażnik dachowy Votex a do niego kosz bagażowy. -Dla odświeżenia wnętrza okleiłem na nowo podsufitkę, -trzeci słonecznik, -na tylną klapę zakupiłem lotkę z GTI. -na koniec sezonu sprzedałem Zendery, czego później bardzo żałowałem (nie wiem czy nawet do dzisiaj nie żałuję...).
Sezon 2012: -Zakupione BBS RM 6,5j w stanie masakrycznym... Doprowadzone do ładu i wypolerowane ranty, -nastał czas SWAPu - jak narazie tylko tarcze hamulcowe na tył, -kierownica JOM ustąpiła miejsca kierownicy od Polo GT a wstawkę pomalowałem pod kolor nadwozia, -następnie padł czas na następny SWAP - tym razem był to silnik. Amerykańska jednostka o oznaczeniu ABA - 2.0 8v legitymująca sie 116KM. -nowy wydech - brak kata, pierwszy tłumik od 2e i końcowy ori od ABFa z 91roku z podwójną końcówką z kwasówki. -na grill dostałem od Yohana znaczek GTI. -jako że zaczęło się od silnika z za dużej wody to wykopałem na szrocie zderzaki US. -do kompletu doszedł też ori licznik US, -łamacze kolan do mk3, -wskaźnik ciśnienia oleju, -ori lampy na tył US z obrysówkami, -w przedni zderzak zamontowałem dedykowane wloty zamiast blend i halogenów.
Sezon 2013: -Na tyle zmieniłem ranty na 1" (dało to 7j felgi). -Przyszedł czas na trzeci już SWAP - tym razem wentylowane hamulce 256mm na przód. -Golf wiózł mnie i moją żonę do ślubu. -Smoked h4 został zastąpiony prezentem od żony jakim były projektory. -Pod zderzakiem pojawiła się ori hokejka US. -Wjechało radio Pioneer DEH-405 Pink Floyd VW. Jeden z najrzadszych elementów układanki Pink Floyd
|