Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Audi 80 B4 limo - zderzak s2 - s.6
PostWysłany: Czw 11 Mar, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Witam wszystkich maniaków!
Mam na imię Sebastian. W sierpniu 2007 r. zaczęła się moja przygoda z marką Audi. Zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 z 1992 r. Silnik jaki jest zamontowany w tym samochodzie, to 2.0 ABT 8V 90 KM + LPG. Z racji tego, iż poprzedni właściciel jeździł tym samochodem na taksówce, to autko ma przejechane grubo ponad 300 tyś km. Demonem prędkości na pewno nie jest, jednak do lansu w zupełności wystarcza.

MODEL: A80 B4
SILNIK: 2.0 ABT
MOC: 90 KM
MODY POD MASKA: seria + podtlenek LPG ;)
ZAWIESZENIE: sprężyny JAMEX progresive -40mm
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: AZEV 17"/7.5"
NADWOZIE: Sedan typ 8C
WNETRZE:
- kierownica audi coupe
- dodatkowe zegary (ładowanie, ciśnienie oleju, temp. oleju)
- wyświetlacz temp. zewnętrznej
- fotele półkubełki z wersji sport (nowa tapicerka)
- boczki drzwiowe (nowa tapicerka)
AUDIO:
- Głośniki Helix DB 5.1 - zestaw odseparowany
- taschki
- radio CLARION CZ209 ER
- wzmacniacz CARPOWER 1502
- subwoofer skrzynia zamknięta + głośnik HERZ ES250


Do wyposażenia seryjnego należy tu zaliczyć:
- korbotronic;
- wspomaganie kierownicy;
- szyberdach;


Dokonane naprawy mechaniczne:
- wymieniony czujnik temperatury (niebieski);
- wymienione świece;
- wymienione przewody WN;
- wymieniona kopułka rozdzielacza;
- wymieniony palec rozdzielacza;
- wymieniona sonda lambda;
- wymieniona uszczelka pod głowicą;
- wymieniona uszczelka pod "klawiaturą";
- wymienione pierścienie;
- docierane gniazda zaworowe;
- wymienione płyny i oleje;
- wymienione całe przednie zawieszenie + wszystkie tuleje gumowe;
- wymieniony termostat;
- wymieniony tłumik środkowy
- wymienione plastiki dolotu powietrza;
- wymienione przeguby (obie strony);
- wymieniony czujnik TPS;
- wymieniony silniczek krokowy;
- wymienione przednie i tylne amortyzatory;
- wymieniona antena radiowa;
- ...

Planowane mody:

1. Użytkowe - mechaniczne
:arrow: wycięty katalizator √
:arrow: centralny zamek √
:arrow: elektryczne szyby - w planach;
:arrow: elektryczne lusterka - w planach;
:arrow: obrotomierz √
:arrow: dodatkowe zegary (ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie) √
:arrow: wyświetlacz temp. zewnętrznej √

2. Wizualne - optyczne
:arrow: alufelgi były - R16" H7,5" Allesio √ / są - AZEV A R17" H7,5" √
:arrow: grill czarny mat √;
:arrow: przyciemnione przednie lampy √ - były
:arrow: dymione przednie kierunkowskazy √ - były
:arrow: reflektory soczewkowe √
:arrow: zderzak od audi coupe √
:arrow: zderzak tylny competition - w planach
:arrow: halogeny + kierunkowskazy do zderzaka √
:arrow: tylne lampy Hella Treser (dymione) √
:arrow: kierownica od s2 √
:arrow: ringi na zegary √
:arrow: sprężyny JAMEX -40mm √

3. Car audio
:arrow: taschki √
:arrow: głośniki Helix Dark Blue DB 62.1 √
:arrow: radio Clarion CZ 209 √
:arrow: subwoofer HERZ ES250 √
:arrow: wzmacniacz CARPOWER 1502 √
:arrow: kable zasilające 20mm + kable RCA potrójnie ekranowane √

Zapału pewnie mi wystarczy, ale czy pieniędzy...? Zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen:


[center]Październik 2007[/center]
[center]Pierwsza prezentacja
ImageImageImage[URL=http://img371.imageshack.us/my.php?image=dscn0705ee5.jpg]Image
[/URL]ImageImageImage[/center]

[center]Pierwsze mody, to centralny zamek :mrgreen:
ImageImage[/center]


[center]Listopad 2007[/center]
[center]Obrotomierz i ringi na zegary
ImageImage[/center]


[center]Luty 2008[/center]
[center]Alufelgi ALESSIO 16" i opony Michelin 205/55/16 + pierścienie centrujące
ImageImageImageImage[/center]

[center]Daszek
ImageImage[/center]


[center]Marzec 2008[/center]
[center]Dodatkowe zegary od wersji coupe
ImageImageImage[/center]

[center]Pierwsza wiosenna sesja na aluskach :mrgreen:
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage[/center]

[center]Nocna sesja
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage[/center]


[center]Kwiecień 2008[/center]
[center]Dekielki do felg
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage[/center]


[center]Maj 2008[/center]
[center]Czarny grill
ImageImageImageImage
ImageImageImage[/center]

[center]Czarne, odświeżone bębny
ImageImageImage[/center]

[center]Delikatny makijaż :mrgreen:
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage[/center]


[center]Wrzesień 2008[/center]
[center]Walka z zawieszeniem...
Jak powszechnie wiadomo zawieszenie w naszych niuniach nie należy do ich najmocniejszych punktów. Kryska przyszła również na przednie zawieszenie w moim samochodzie. Jakiś czas temu coś zaczęło pukać, stukać i ogólnie bardzo mnie drażnić. Postanowiłem odkręcić koło i zobaczyć co się dzieje... I zobaczyłem jak prawy amortyzator dogorywa wydalając z siebie ostatki oleju :-/ Przy okazji ściągniętego koła spojrzałem sobie na tuleje wahacza... luz jaki tam zobaczyłem przewyższył moje najczarniejsze sny :-/
Chcąc nie chcąc trzeba było udać się do sklepu i zakupić taki oto zestawik:
- wkłady amortyzatorów Kyaba;
- poduszki amortyzatorów wraz z łożyskiem - Lemforder;
- osłony i odboje amortyzatorów - Sachs;
- tuleje wahaczy - Febi.
ImageImage

Teraz "tylko" czeka mnie wyprawa do machera, który to wszystko sprawnie poskłada do kupy...[/center]


[center]Październik 2008[/center]
[center]Rezanie taschek
- Całą zabawę zaczynamy od wymontowania naszego boczka z drzwi oraz pozbycia się kieszonki, która znajduje się na dole boczka – w jej miejsce docelowo zostanie zamontowana nasza Taszka.
ImageImage
Do usunięcia owej kieszonki użyłem lutownicy, którą roztopiłem kołki mocujące kieszonkę do boczka (zamiast lutownicy można użyć wiertarki i te kołki rozwiercić).
- Kolejnym etapem jest stworzenie kartonowego szablonu naszej Taszki
ImageImage
- Mając już wycięty szablon, odrysowujemy jego kształt na płycie mdf (ja użyłem płyty o grubości 18 mm) i wycinamy Taszki z mdf-u
ImageImage
W tym momencie konieczne są przymiarki naszej Taszki do boczka w celu usunięcia ewentualnych niedociągnięć przy wycinaniu jej z mdf-u i właściwym jej spasowaniu.
ImageImage
- Po wycięciu Taszek wyciąłem w nich otwory na głośniki, nafrezowałem powierzchnię wokół otworu głośnikowego, aby głośnik brzydko nie odstawał i zaokrągliłem zewnętrzne krawędzie paneli.
ImageImage
- Teraz przyszła kolej na zamknięcie komory głośnikowej. W związku z tym, iż powierzchnia boczka w tym miejscu nie jest prosta, tylko zaokrąglona, ciężko było znaleźć formę tego zamknięcia. Postanowiłem zrobić gipsowy odlew, uzyskując w ten sposób pożądany kształt zamknięcia komory głośnika.
ImageImageImageImage
- Po kilku godzinach schnięcia gipsu odrysowałem kształt na płycie mdf i wyciąłem go
ImageImage
- Mając już wycięte wszystkie części konieczne były kolejne przymiarki i użycie pilnika, w celu spasowania całego zestawu.
ImageImage
- Po dokładnym spasowaniu zamknięcia przykleiłem je klejem vikol do panela. Aby cała konstrukcja była solidniejsza dodatkowo skręciłem obie części wkrętami do płyt gipsowych.
ImageImageImageImage
Taszki w tym stanie powinny schnąć kilka godzin, aby klej dobrze związał.
- Następną czynnością było oklejenie Taszki gąbką jaką używa się pod panele podłogowe (patent zapożyczyłem od kolegi Oofol).
ImageImageImageImage
Gdy klej wysechł obciąłem nadmiar gąbki po wewnętrznej stronie panela.
ImageImage
- Ostatni etap był dla mnie najtrudniejszy. Oklejenie i obicie Taszek skórą. Nad jednym panelem spędziłem ładnych kilka godzin aby tak naciągnąć skórę aby nigdzie się brzydko nie marszczyła.
ImageImageImageImageImage
Skórę od wewnętrznej strony panela mocowałem zszywaczem tapicerskim.
- Na koniec mała przymiarka głośnika
Image
A taki oto zestaw będzie grał w mojej audiczce, jak tylko blacharz skończy przy niej pracę.
ImageImage
PS. Dziękuję koledze AUDI_A6 i koledze Oofol za pomoc przy wyborze głośników.[/center]

[center]Jak to mówią - dobry dzwon podstawą tuningu[/center]
[center]Tak więc przyszedł czas na małe zmiany w wyglądzie zewnętrznym mojej niuni ;-) Dzięki uprzejmości oraz fachowemu doradztwu kolegi duo, nabyłem zderzak od coupe w komplecie z pomarańczowymi kierunkami oraz halogeny
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage[/center]


[center]Listopad 2008[/center]
[center]Zderzak już na miejscu
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Image[/center]

[center]Jesienna sesja
Korzystając z ostatnich słonecznych dni i chwili wolnego postanowiłem zrobić kilka ujęć. Za plener wybrałem parking niedaleko jednego z krośnieńskich banków. Podczas robienia zdjęć włączył się któryś z bankowych alarmów. Alarm wył, a ja pstrykałem fotki, dopóki nie przyjechała policja :mrgreen: Najpierw stali trochę na uboczu i patrzyli jak jakiś czubek robi zdjęcia swojemu samochodowi. Po chwili, gdy zorientowali się, że ten czubek jest niegroźny postanowili zainterweniować <ok>
Skończyło się na wylegitymowaniu mojej skromnej osoby i sprawdzeniu dokumentów mojej niuni :->
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImage[/center]

[center]Przeguby SPIDAN
ImageImageImageImage[/center]

[center]Kierownica od coupe
ImageImageImageImage

Tak wyglądała moja stara kierownica:
ImageImage

Tak wygląda moja nowa kierowniczka od coupe już na swoim miejscu :mrgreen:
ImageImage[/center]


[center]Styczeń 2009
Dziurawy dolot
Jeżdżę tym samochodem od półtora roku i dopiero niedawno zorientowałem się, że pod maską mi czegoś brakuje (oprócz mocy silnika) :-/ Niedawno uzupełniałem płyny i moją uwagę zwrócił brak kilku plastików od dolotu powietrza do filtra - wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Dolot w ogóle nie był osłonięty od strony silnika i ciepłe powietrze wędrowało gdzie chciało.
Niby głupie plastiki a nigdzie nie mogłem ich dostać. Na żadnym szrocie tego nie mieli. Zlokalizowałem więc szukane części przy pomocy strony http://www.vagcat.com, poszedłem do ASO i zamówiłem takie oto rupieci:
ImageImageImage
Ten plastik skleiłem jakimś klejem dwuskładnikowym z wiórkami włókna szklanego. Później pomalowałem czarnym matem, żeby wioski nie było ;-)
ImageImage[/center]


[center]Luty 2010
Kierunki w zderzaku
ImageImageImageImage[/center]


[center]Marzec 2010[/center]
[center]Halogeny podłączone
ImageImageImage[/center]

[center]Radio CLARION CZ209 ER
ImageImageImage
ImageImageImage[/center]


[center]Marzec 2010
Wycieraczki typu aero
ImageImage[/center]


[center]Kwiecień 2010
Tylne amortyzatory KAYABA
ImageImage[/center]

[center]Dywaniki welurowe
ImageImage
ImageImageImage[/center]


[center]Boczki w alcantarze
ImageImageImageImage[/center]

Fotostory z rezania boczków: http://www.audi80.pl/rezanie-boczkow-w- ... t41865.htm


[center]Maj 2010
Tylne lampy TRESER
ImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage[/center]


[center]Sierpień 2010
Mała letnia sesja
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImage[/center]


[center]Październik 2010
Jesienna sesja
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImage[/center]


[center]Listopad 2010
Felgi AZEV 7,5"/17"
ImageImage[/center]


[center]Grudzień 2010
AZEVy w kolorze
ImageImage

Dekielki PORSCHE edition
ImageImage[/center]


[center]Styczeń 2011
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej+czujnik
ImageImageImage[/center]


[center]Marzec 2011
Reflektory soczewkowe
ImageImage
ImageImage

Letni setup - stage 1
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImage[/center]


[center]Maj 2011
Sprężyny JAMEX -40mm
Image
ImageImageImage

Sesja z Metalem
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
Image[/center]


[center]Czerwiec 2011
Car audio: Subwoofer HERZ ES250+wzmacniacz CARPOWER 1502
ImageImage
ImageImageImage[/center]


[center]Lipiec 2011
Nowe stare fotele półkubły przed renowacją
ImageImage[/center]


Ostatnio edytowany przez bastek Pon 23 Sty, 2012, edytowano w sumie 13 razy


_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [Audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 11 Mar, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
bedzie tutaj jakas gleba i dobre kolo ??


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [Audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 11 Mar, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
turpik napisał(a):
bedzie tutaj jakas gleba i dobre kolo ??

To jest auto do użytku codziennego więc hardcore na pewno nie będzie. Będzie niżej -40/-40. Co do koła to allesio nie jest złą felgą. Moim ulubionym wzorem do audi jest Brock B1 z ET 25 16" i szerokości 9" tył i 7,5" przód. Jeżeli trafię gdzieś takie fele to na pewno je przygarnę ;)



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [Audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 11 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 462
Skąd: WSC / WE
Gadu-Gadu: 0
Auto: 2.5 tdi
Mała gleba nie zaszkodzi + do tego 17'' choćby od s4 B5 ;).
I schowaj ten korek od lpg strasznie daje po oczach na białym lakierze :]



_________________
oem + Love it or f@ck off
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 11 Mar, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Pawlak napisał(a):
Mała gleba nie zaszkodzi + do tego 17'' choćby od s4 B5 ;).

Z felgami od S4 mogą być problemy, bo ja mam rozstaw szpilek 4x108 a w tej feldze o której mówisz jest 5x112. W grę wchodziłaby wymiana piast albo jakąś przejściówkę na ten rozstaw śrub. Jeżeli dorwałbym ori felgi np od RS-a 2 to bez mrugnięcia okiem bym to zrobił, a dla takiej przeciętnej felgi musiałbym się mocno zastanawiać czy jest sens :)
Pawlak napisał(a):
I schowaj ten korek od lpg strasznie daje po oczach na białym lakierze :]

Docelowo na tyle ma być zderzak od competition i korek od podtlenku LPG na pewno zniknie ludziom z oczu ;P



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Sob 01 Maj, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Po otrzymaniu ostatniej paczki z gąbką potrzebną do wykonania tapicerki zabrałem się za rezanie przednich boczków.
Zabawę zacząłem od oderwania starego materiału i wyczyszczenia boczka ze starej klejącej gąbki.
Image
Następną czynnością było wyciągnięcie wygłuszenia boczka.
Image
Po tym co zobaczyłem co się dzieje pod spodem przeraziłem się.
Image
To chyba najbrudniejsze miejsce w moim samochodzie :-P
Skorzystałem więc z łazienki i wykąpałem boczki <ok>
Image
Czekając na wyschnięcie boczków podkleiłem alcantarę gąbką i wyciąłem kształt tapicerki.
Image
Później kilka godzin przymiarek, pasowania i klejenia. Efekt tego wszystkiego jest taki:
ImageImage
Pozostało jeszcze przyklejenie do boczków listew z tymi uszczelkami które znajdują się przy szybie oraz wklejenie przelotek w których chodzi rygiel
Image
oraz wycięcie otworu na głośniki i zamontowanie taschek :mrgreen:
Mo zamontowaniu tapicerkę warto jest przeczyścić gdyż nie ma mowy aby nie upaprać materiału. Ja użyłem do tego takiej oto pianki
Image
To samo będzie się działo z tylnymi boczkami a całość zostanie zamontowana po wcześniejszym wygłuszeniu przednich drzwi matami APP 8-)
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że cała operacja będzie tak czasochłonna. Efekt wg mnie jest fajny. Nie jest to może idealnie wykonane ale wydaje mi się, że jest ok <ok>



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Sob 01 Maj, 2010 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
jezeli na zywo wyglada tak dobrze jak na fotach to gratki . dobra robota :ok:

Z listy planowanych modow cos poszlo do przodu ? Moze zaznacz co i kiedy zostalo zrobione :)



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Wto 04 Maj, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
białe jest piękne ;) pogratulować pomysłu na zmiany bo b4 zwieśniaczone to dość częsty widok niestety ;/



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Śro 05 Maj, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Luq@sz napisał(a):
pogratulować pomysłu na zmiany bo b4 zwieśniaczone to dość częsty widok niestety ;/

Dlatego właśnie modzenie tego samochodu idzie tak wolno. Nie sztuka jest dołożyć jakieś śmieszne nakładki itp. Wszystko musi pasować do ogólnej koncepcji. Takową mam już w głowie od dawna i usiłuję ją w miarę możliwości realizować.



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Śro 05 Maj, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Zbieram graty do dokończenia rezania boczków. Jako, że moja audiczka nie miała wcześniej elektryki w drzwiach, to także nie miała tych gumowych przelotek, którymi przeprowadzane są przewody z budy do drzwi.
Jak coś robić to porządnie, tak żeby to miało ręce i nogi. Zamówiłem i dzisiaj odebrałem gumowe przelotki do przewodów.
A to fotki dla aso-zboczeńców <ok>
ImageImage



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Korzystając z paru minut bezdeszczowej pogody oraz z uprzejmości nieocenionego kolegi Metala, który pożyczył mi aparat udało mi się pstryknąć kilka fotek przedstawiających jak Treserki prezentują się na mojej białej niuni :-P
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage

Zrobiłem również lepsze fotki moich zrezanych boczków <ok>
ImageImageImageImage



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
sam miałem kiedyś do swojego białasa wkładać czarne tresery, ale jakoś mi się to nie widziało za czarno z tyłu, ale u Ciebie wygląda to całkiem nie głupio. Teraz coś trzeba wykminić z pomarańczami na przodzie bo słabo wyglądają przy czarnej "dupie" ;)

PS maskownice głośników bym jednak założył zbliżone do fabrycznej siatki



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Pią 04 Cze, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Luq@sz napisał(a):
Teraz coś trzeba wykminić z pomarańczami na przodzie bo słabo wyglądają przy czarnej "dupie" ;)

No właśnie muszę coś wykombinować, ale nie mam pomysłu :$
Luq@sz napisał(a):
maskownice głośników bym jednak założył zbliżone do fabrycznej siatki

Też mi się nie widzą od tych helixów. Jak znajdę jakąś ładną siatkę to je zmienię ;)



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Wto 09 Lis, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Mar, 2010
Posty: 104
Gadu-Gadu: 8614476
Auto: Audi 80 B4 2.0 ABT
Oto mój najnowszy zakup 8-) AZEV 7,5"/17" :-P
ImageImage
Rant w polerkę, a gwiazda w grafit z brokatem :mrgreen:



_________________
moja Biała Perełka: viewtopic.php?f=98&t=48750&view=unread#unread
Offline
 Profil    8614476
 
 Temat postu: Re: [audi 80 B4 2.0 ABT] biała perełka by Bastek
PostWysłany: Wto 09 Lis, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sie, 2007
Posty: 312
Gadu-Gadu: 26665790
Auto: Passat B3 GT Kombi VR6
hmmmm mam watpliwosci co do sensu robienia przez ciebie tych "komór" pod woofery. tam jest moze z 0.4litra na glosnik co wg. mnie jest totalną lipą żeby 16-stka zagrała coś to musi miec minimum 4 litry wtedy coś już bedzie słychać a u ciebie to tak naprawdę tylko "wygląda" jesli juz to robiles trzeba bylo zakmnac komore tak zeby wykorzystac cala dlugosc boczka, wiem ze nie bedzie schowka w drzwiach ale cos za cos..


Offline
 Profil    26665790
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe