VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a http://www.forum.vwzone.pl/ |
|
[scirocco mk2] .... Sołtys77 http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=44216 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Sołtys77 [ Pon 31 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Mały update w związku z opisem autka w necie: ... Plażowe coupe – VW Scirocco ... |
Autor: | szczep2008 [ Pon 31 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
graty za artykuł ścierka jest konkretna i w nienagannym stanie, jedyne chyba czego trzeba życzyć w sezonie 2011 to bezawaryjności |
Autor: | sawno [ Wto 01 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
no opis ładny aż nie wiedziałem że samochód tyle przeszedł |
Autor: | oNeCrAsH [ Wto 01 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Bardzo ładne i zadbane scirocco dobrze sie prezenci na fotach, a w rzeczywistości to pewnie jeszcze lepiej |
Autor: | Sołtys77 [ Czw 17 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Jeszcze zima niby ma powrócić ale ja już pomału do wiosny zaczynam się przygotowywać Przy sciro nie robiłem żadnych upgrade'ów ostatnio więc nadszedł czas aby coś pozmieniać (tak kosmetycznie) ... trochę spóźniony Św.Mikołaj zawitał z kilkoma gratami - nowy "ogień" będzie wytwarzać Bosch Super4 i do tego polerowany aparat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d8d427616766f0a.html - oraz kilka bajerów aby pocieszyć oko http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f12789edb409d9e7.html ... i jeszcze niby ma coś przynieść ale to na później zostawię |
Autor: | Sołtys77 [ Nie 03 Kwi, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Małe porównanie nowych rantów i starych (stal się prezentuje lepiej niż alu) Z rzeczy które ostatnio zrobiłem - założyłem chromowane klamki (niestety stan średni), nowy filtr powierza i przygotowałem się trochę do założenia osobnego wskaźnika temperatury, bo ten w zegarach działa jak mu się zachce. Rozebrąłem silnik, który mi padł na pierwszej międzynarodówce Scirocco, bo był niby złożony przez jakiś magików w Niemczech i dysponował większą mocą niż ten, który obecnie napędza sciro (co jest odczuwalne niestety). Na pewno są tam inne tłoki bo kształtem różnią się od tych seryjnych, przełożyłemz niego wałki wraz z łańcuszkiem. Jak otworzyłem dwa silniki i wyjąłem wałki rozrządu aby je porównać to tak na oko i suwmiarkę to różnicy znacznej nie znalazłem. Wydawało mi się jedynie że krzywki w jednym są mniej szpiczaste ale po zmierzeniu różnicy nie było i to chyba tylko złudzenie dlatego, że inaczej szlif krawędzi jest poprowadzony. Różnica za to jest w oznaczeniu: te ze starego silnika mają liczbę wybitą "4" i literkę "E" a te zamontowane w autku mają "1" + "P" ... nie wiem jaką to sprawia różnicę i podejrzewam, że wynika to tylko i wyłącznie z roku produkcji. Wymieniłem uszczelniacz na wałku od strony kółka na pasek i sam pasek rozrządu bo odkąd mam ten silnik to tego nie robiłem. Wertując stare graty znalazłem metalową osłonę rozrządu z silnika 8V i tak patrząc na nią to po kilku przeróbkach możliwe jest że uda mi się ją wstawić zamiast oryginalnej plastikowej - która już jest trochę zmęczona (może w chwili wolnej się za to wezmę). Zabrałem się za zrobienie uczciwego mocowania listwy wtryskowej bo dotychczas była na szybkozłączkach i do tego poszukuję mocowań wtrysków do listwy - takie jak w 1.8 20V, któer zamówiłem w ASO ... 2,50zł za szt. Do tego też dojdą nowe gumki na wtryski. A wczoraj Bzyczek się na mnie pogniewał - złożyłem silnik do kupy i od razu odpalił ... kwestia tylko wyregulowania była. Wyjechałem z podwórka i po ok. 600m silnik zdechł i za nic nie chciał zaskoczyć. Pół dnia chodziłem koło niego - rozbierałem i składałem oprzyrządowanie z 3 razy. Nic nie wymyśliłem ... paliwo było (gaz też), iskra była, krokowiec chodził, przepływkę sprawdziłem, świece nówki, aparat zapłonowy też chodził bez zarzutu a za chiny nie chciał zaskoczyć. I tak po kilku godzinach wreszcie zapalił a ja nadal nie wiem co go bolało. Teraz mam za to inny problem - ustawienie zapłonu mnie dobija ... jak ustawię aby kręcił rozrusznikiem normalnie to nie ma wolnych obrotów a jak już odpali i ustawię zapłon tak aby trzymał obroty to wtedy nie może przekręcić rozrusznik silnikiem I żadne ustawienie wyśrodkowanie tu nic nie daje ... ręce opadają. /\ chyba jeszcze wsadzę drugą przepływkę aby zobaczyć co się stanie/\ |
Autor: | ApoC [ Nie 03 Kwi, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
piękna Sroka dobre shoty.... podgerylować |
Autor: | dibo [ Sob 25 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Auto kosa parę lat temu obadałem go w Śniatowie i już wtedy zrobił mi gnój we łbie wtedy to było najlepsze sirocco w pl i dalej jest. |
Autor: | Sołtys77 [ Wto 19 Mar, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
O kurcze ... ponad rok tu nie zaglądałem W temacie modów nic się za bardzo nie dzieje bo nadal zimuje ( a śniegu przed garażem mam z 30cm :x ) ale przynajmniej medialnie sciro nadrabia :wink: link -> http://www.classicar.pl/interview/scirocco-scala-1988 Niestety w tym roku nie zapowiada się aby moje plany co do dalszych prac ruszyły z kopyta i pewnie wyjazdów też nie będzie wiele ale mam nadzieję że ta posucha odbije się już niedługo kilkoma zmianami, które odkładałem od jakiegoś czasu. |
Autor: | mati3XXjahre [ Pon 10 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Wielki szacun że tyle lat w jednych rękach, bo już mało kto tak długo trzyma swoje cacka...Mój potomek dopiero 1,5 roku ale już też mu wkręcam zajawkę:). Pozdrawiam |
Autor: | Sołtys77 [ Nie 03 Cze, 2018 ] |
Temat postu: | Re: [scirocco mk2] .... Sołtys77 |
Aktualny stan https://youtu.be/uDVg-7PFfQ0 |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |