VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[Golf Mk2] Daily by Fred_VW
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=104319
Strona 2 z 2

Autor:  Fred_VW [ Pią 18 Sie, 2017 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW

Golf poskładany, ogarnięty przelot z kwasa 2,25", końcowy tłumik z GTI z przerobionymi końcówkami. Jednak będę wspawywał środkowy tłumik, bo jak na daily jest dla mnie trochę za głośno. Po malowaniu wypolerowałem całe auto. Jako klimatyczny dodatek wleciała czarna blaszka na tył.
Żeby nie było za pięknie, wczoraj w drodze na spot oderwała się brewka :/
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
I mały bonus z Mk2 kumpla
Image

Autor:  Fred_VW [ Śro 13 Wrz, 2017 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW

Kilka fotek z HOLLYDaysEND
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  el Kozako [ Nie 01 Paź, 2017 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW

Wg mnie jest KoKs piwko

Autor:  Fred_VW [ Wto 08 Maj, 2018 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW

Czas trochę odświeżyć temat, co działo się z autem przez ostatnie pół roku.
Zaczęło się całkiem fajnie, Borbety się sprzedały, zamiast stalówek udało się dorwać w dobrej cenie BBSy z E30 na zimę, gwint poszedł trochę do góry i Gofer na zimę wyglądał jak całkiem przyjemnie delikatnie porobiona seria.
Image
Image

Aż pewnego pięknego piątku, wracam z Łodzi i już praktycznie na zjeździe z autostrady zaczęły jakby wypadać zapłony, coraz częściej i częściej i tak Golf stanął na amen 500m od domu. Odczekałem do wieczora, silnik ostygł, wsiadam, odpalił. Działa jak gdyby nigdy nic, wkręca się na obroty normalnie, chodzi równo. Wyjechałem się przejechać, przy spokojnej jeździe wszystko okej, ale gdy dałem gwałtownie gazu znowu szarpania i zgasł. Na drugi dzień znowu odpalił bez problemu, stał chwile odpalony i po paru minutach zgasł. Pierwsze co przyszło na myśl? Czujnik położenia wału. Sprawdziłem, nie ma ani iskry ani paliwa. Zmieniłem czujnik na oryginalny VDO i nic. Później również sprawdziłem Halla, czujniki temperatury, komputer, cewke i ...... wychodziło że wszystko jest sprawne :( :( a auto dalej nie chodzi, już nawet nie odpala ;( Łącznie po ponad 3 miesiącach walki poddałem się, umówiłem się na zaprowadzenie auta do znajomego mechanika. Zjechałem do domu na kolejny weekend, poskładałem wszystko w silniku tak jak było, podładowałem akumulator, kluczyk do stacyjki, ODPALIŁ :o Wyjechałem, pojeździłem, wszystko okej coooo coooo Co mu było? Nie mam pojęcia, wszystko jest tak jak było wcześniej, jeździ do teraz. Może alergia na zime? niee
Image

W międzyczasie zmieniłem też końcowy i środkowy tłumik na ori z GTI 16V, bo miałem już dość przebojów z tamtymi, aczkolwiek jeśli będę miał chwilę czasu to podziałam coś znowu z końcówkami ]:)

Skoro silnik zaczął żyć, to przyszedł czas na ogarnięcie trochę mechaniki. Zmieniliśmy rozrząd, olej, filtry i uszczelkę miski (Stalowa miska niestety nie podpasowała). Chciałem też od razu zlokalizować wyciek oleju u dołu silnika, który widziałem już od jakiegoś czasu. Jak się okazało jakiś idiota kiedyś po prostu nie dokręcił miski i śruby odkręciłem palcami :idiota: :idiota:
Image

Trafiły się też prawie nowe białe lampy od znajomego (tak tak, customowych dalej nie ogarnąłem niee )
Image

Następnie powoli zbieranie kolejnych gratów i przez ostatnie 1,5tygodnia się działo dużo :)
Na początek kupiłem drugie lampy przednie pod elektryczną regulacje, ponieważ oryginalnie w golfie ona była, całą wiązkę przy cleanie zostawiłem a obecne lampy jej nie miały. Od razu zamówiłem nowe klosze, bo stare były już mocno wypiaskowane. Lampy rozkleiłem, ramki, dolny i górny odbłyśnik pomalowałem w czarny połysk i skleiłem nowe klosze. Żeby od strony komory wyglądały równie dobrze to też poszły w czarny połysk, a ramki w strukturę.
Image
Image
Image

Stara vs Nowa
Image

Do wnętrza w końcu założyłem kierownicę z Mk1 GTI i nową gałkę GTI z VolkswagenClassicParts. Niestety mam tylko takie słabe foto jak to siadło.
Image

Po tym odświeżyłem w końcu zderzak USA (muszę jeszcze coś zrobić z chromami), zrobiłem customowe kierunkowskazy z białymi kloszami, na maskę wpadł wlot Lampa i w końcu wróciła brewka :D
Co do koła, planów było kilka, ale jednak miłość do Borbeta i dobra okazja spowodowały, że wróciły na auto, jednak teraz w końcu 4x 16x9 z polerowanymi rantami i frontami. Na to wpadły 4xDunlop 195/40 i zaczęła się walka z pasowaniem. Jest niżej niż w tamtym roku, jednak to jeszcze nie koniec ]:)
Image

Ostatecznie w niedzielę dotarłem na nasze rozpoczęcie "CREWsing Into Seasn 18’ " i znajomi cykneli kilka foteczek.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Co do najbliższych planów, mam w końcu dobrze dobrany lakier, więc w wolnej chwili pomaluję na nowo doły drzwi i tylny pas, żeby odcień się już nie różnił. Poza tym kupiłem tylne sierpy G60 i progi z szerokiego pakietu, bo zawsze mi coś brakowało na boku. Planuje kupić jeszcze przednie sierpy z GTI i wtedy założyć całość na auto i spasować na nowo już na nowej belce z camberami i tarczówkami które czekają od tamtego roku.

Autor:  mati3XXjahre [ Pią 18 Maj, 2018 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW

Szeroki pakiet zapowiada się super wiadomo tym bardziej że moim zdaniem akurat w tym przypadku go brakuje. Propsy za kierę oraz wajchę z GTI :ok: . Borbety to nie mój styl akurat, ale w takim wydaniu już wyglądają zacnie panie, a jak już niżej będzie :-D

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/