VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a http://www.forum.vwzone.pl/ |
|
[Golf Mk2] Daily by Fred_VW http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=104319 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Po sprzedaży Mk1, przyszedł czas na kolejne daily. Początkowo miało być T3, jednak po długich poszukiwaniach nie było niczego co by mnie interesowało, więc zapadła decyzja o Mk2. W połowie lipca trafił się odpowiadający mi egzemplarz. Kupiony jako totalna seria, dość zadbany, książki serwisowe z niemiec itp. Rok 1990, silnik 1.3 50KM z lpg, przebieg 234tyś. MODEL: Golf Mk2 '90 Madison SILNIK: 1.3 na podtlenku MOC: 50KM MODY POD MASKA: Brak ZAWIESZENIE: -Gwint TaTechnix -Twarde odboje UKLAD HAMULCOWY: Seria KOLA: -Borbet A 16x7,5j/9j, środek pomalowany na grafitową perłę z palety Mk2 LA7U, wypolerowany rant -Dorobione płaskie dekle z napisami DARUDE -opony Nankang 165/45 i Continental 195/40 -Dystanse z przodu 30mm NADWOZIE: -Wygładzony przedni zderzak -Dokładka GTI -Jetta front, grill z wąskim żeberkiem, czarny znaczek -Lampy rozklejone i przyciemnione -Brewka na grillu -Białe kierunkowskazy -Białe lampy z tyłu -Górna lotka Votex -Dolna lotka Zender -Usunięta tylna wycieraczka WNETRZE: Seria Madison -Dokupiona półka bagażnika bez dziur -Przerobiony tunel środkowy, dołożone 3 wskaźniki VDO AUDIO: Seria ZMIANY PRZEPROWADZONE: Po pierwszym czyszczeniu, odkurzaniu i wywaleniu wszystkiego co niepotrzebne Bez gwintu wytrzymałem 5dni Od samego początku był plan na Jettafront na wąskim żeberku, listwa pomalowana w kolor, znaczek na czarno, lampy rozklejone i przyciemnione Żeby front jakoś wyglądał to obkleiłem jeszcze kierunki na czarno póki nie kupiłem białych kloszy. Później trafiły się białe lampy na tył i dospawałem końcówkę wydechu z kwasówki Plastik na lampach z wiekiem już żółkł co mnie drażniło, więc pomalowałem ramki na czarno Przyszły białe klosze kierunków W międzyczasie były poszukiwania koła, miało być coś pasującego klimatem do auta, w dobrych rozmiarach, wybór padł na Borbet A z płaskimi deklami Znalazłem też drugie zderzaki do mk2 i ogarnąłem przedni bez wnęki na rejestracje, przy okazji zrobiłem postoje w kierunkach. Na wszelki wypadek w zderzaku od tyłu i w rejestracji są przyklejone magnesy neodymowe żeby szybko można było blachę przyczepić (kilka razy już uratowało to dowód ) Ostatnim elementem układanki w kompletowaniu frontu była oryginalna dokładka z GTI Przyszedł czas na tył, trafiły się lotki, górna Votex i dolna Zender, odświeżyłem je i założyłem na auto, usunąłem wycieraczkę obwódkę szyby pomalowałem na czarno jak w GTI. Przygotowując golfa do spasów, wyciąłem ranty w błotnikach i sierpach, tylne zaklepałem i przy okazji skręciłem trochę gwintem Skompletowałem w końcu koła i ogarnąłem felgi. Finalnie jasnografitowe rotory, wypolerowane ranty, 16x7,5 z oponą 165/45 i 16x9 z 195/40. Na koniec kilka fotek od kumpla pokazujących jak auto wyglądało do końca sezonu 2016 Kupiłem brewkę na przód, ale dopiero po pomalowaniu zdecyduję czy wpadnie na auto Następnie nastał czas żeby pocieszyć się trochę z jazdy. Zmieniłem olej i filtry i zaczęło się zbieranie gratów na kolejny sezon -materiałowa wykładzina bagażnika -Niebieska półka bagażnika bez dziur -Pomalowałem i przymierzyłem brewkę, przekonałem się ostatecznie do niej i wpadnie na sezon -No i najważniejsze, dawca Mk3 GTI z ABFem Tymczasem Golf w końcu umyty po zimie -wydech GTI -długi tunel który trochę zmodyfikowałem, dokupiłem 3 wskaźniki VDO i dorobiłem ramkę do nich. Finalnie tak to wyszło: Na razie działa tylko woltomierz, bo ciśnienie i temperaturę oleju podłącze już do nowego silnika. Przy okazji usunąłem kolejną z pierdół które mnie wkurzały, lusterko kierowcy było jakieś nieoryginalne, szare, stopka zaczęła się utleniać i regulacja nie działała przez pordzewiałe linki. Po wyjęciu okazało się że waży może połowę tyle co oryginalne to możecie sobie wyobrazić jego wykonanie :) Po zdjęciu boczka miłe zaskoczenie, na drzwiach jeszcze oryginalna folia -Komplet poliuretanów Strongflex -Tarcze przód 280mm ATE -Tarcze tył 226mm ATE -Klocki ATE -Łożyska przód i tył FAG -Sworznie wahaczy Febi -W międzyczasie kupiłem jeszcze drugie sanki i wahacze, które oddałem do piaskowania i malowania. Poskładane Na koniec zrobiłem jeszcze rozpórkę dolną z kwasówki (będzie jeszcze wspornik do przedniej belki, ale to już po założeniu na auto) Trafił się zderzak USA na przód Założyłem brewkę, wypolerowałem ranty i wpadły dystanse 30mm na przód Dorobiłem dekielki DARUDE (ludzie z CarSwaga będą wiedzieć o co chodzi ) i środki Borbetów pomalowałem na LA7U z palety Mk2 Jestem w trakcie ogarniania customowych lamp na tył, bo wkurzają mnie zżółknięte boki w moich, przy okazji będą jeszcze bielsze a w dolnej części będzie wycięcie jak w USA. Porównanie z tymi co są teraz Kilka strzałów z #3 Wanteds Hunting Night PLANY: Sporo by wymieniać, w maju startuję ze swapem, przy okazji będzie ogarnięcie komory,montaż poskładanego zawieszenia, większych hamulców itp., następnie malowanie dołów drzwi, tylnej klapy i tylnego pasa. Jak już mechanika i buda będą zrobione to zajmę się wnętrzem, bo na nie też już jest wizja |
Autor: | Franci [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
nie lepiej by było wsadzić 17" ? fajnie borbety w 17 wyglądają |
Autor: | _małyTM_ [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Franci napisał(a): nie lepiej by było wsadzić 17" ? fajnie borbety w 17 wyglądają +1 no i większy parapet z przodu |
Autor: | Fred_VW [ Wto 02 Maj, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
17" jest wg mnie za duże do wąskiego zderzaka i na spasach byłaby za duża koza. W przyszłości jedynie planuje założyć 9j na przód |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Co prawda w temacie cisza, ale z autem dzieje się dość dużo W końcu zabrałem się za swapa. Ostatnie zdjęcie jak tragicznie było pod maską Wyjąłem silnik i już prawie wszystko z komory. Dzisiaj jeszcze wyciągam wiązkę i pedały i można brać się za sprawy blacharskie Jak widać komora nie jest w złym stanie (te czarne zacieki to jakaś konserwacja) Jak ogarnianie komory, to i silnik trzeba przy okazji przygotować. Póki jeszcze nie wyjąłem silnika z dawcy, to odnawiam części osprzętu. Na pierwszy ogień poszedł alternator Oraz przepustnica, w której przy okazji powiększyłem i wypolerowałem kanał Komora wyspawana i zapodkładowana Następnie wszystko poszpachlowane, wyszlifowane i znowu podkład I kolorek W międzyczasie kolejne graty Przedni pas i belki odebrane z piaskowania i proszkowego malowania No i w końcu wrzucony ABF i poskładany dolot na sucho. Poza tym założone już odnowione sanki i wahacze na poliuretanach które pokazywałem wcześniej, nowe hamulce 280 z G60, wypiaskowane, pomalowane i poskładane na nowych gumkach zaciski, większe serwo i pompa. Sprzęgło przerobione na hydrauliczne a mechanizm zmiany biegów na linki. Nadszedł ten czas kiedy golf po kilku mniejszych i większych problemach ożył, więc wypada zrobić aktuala Poskładane hamulce z nowymi tarczami i klockami, zaciski wypiaskowane, pomalowane i poskładane z nowymi gumkami, do tego nowe przewody hamulcowe miedziane i gumowe. Chłodnica została z mk3, do tego 2 płaskie wentylatory z FMIC. Zbiorniczek wyrównawczy jest z Alfy Romeo schowany w podszybiu. Półosie wpadły z 1.8 i nowe przeguby z G60. Finalnie tak to wyszło, jeszcze kilka drobiazgów będzie zmienianych, dojdzie rozpórka, twarde podszybie itp. Teraz poza w/w pierdołami chce w końcu zając się wypędzeniem rudy z budy. Na koniec, w końcu trafiłem kanapę z Corrado i powoli gromadzę potrzebne materiały, bo w zimę chciałbym oddać wnętrze do obszycia :twisted: |
Autor: | fred [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Robi robotę metamorfoza komory. Temat rozwija się i to mi się bardzo podoba |
Autor: | golfiak88 [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
gdzie znajde temat o mk 1 ? |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
golfiak88 napisał(a): gdzie znajde temat o mk 1 ? Nie było nigdzie tematu |
Autor: | benson [ Wto 01 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Podrzucisz fote gdzie masz ten zbiorniczek wyrownawczy? |
Autor: | BartekSpecial [ Czw 03 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
jest grubo ! świetnie działasz ! zender na zadku z białymi sztos ! |
Autor: | toudi6666 [ Sob 05 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Fajny projekt duży plus za abf |
Autor: | MuCu [ Wto 08 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
A ja mam pytanie z innej beczki.... CO TO ZA TYP3? Co z nim? |
Autor: | toudi6666 [ Śro 09 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Apropo przegubów. Te gsp dobre są |
Autor: | 8_-Misiek-_8 [ Śro 09 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Generalnie to miałem sceptyczne podejście do zestawu Borbet + wąskie zderzaki + białe lampy tył + jetta front. Ale musze przyznać, że całość wygląda spójnie i naprawdę fajnie. A komora dopełnia efekt i winduje cały projekt na wyższy poziom. Będę śledził, brawo |
Autor: | Fred_VW [ Czw 10 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Benson Będę miał chwilę to zdejmę podszybie i cyknę fotkę Mucu Typ to projekt, nawet miał tu dawno dawno temu temat, na razie brak czasu na niego ale myślę, że w przyszłym roku już powinno się coś poważniej ruszyć Toudi6666 Czy dobre ciężko na razie powiedzieć, nie chciałem najtańszych, a ze średniej półki te mi polecili Tymczasem wziąłem się za kwestie blacharskie i teraz doły drzwi, klapa i tylny pas są w końcu zdrowe Poza tym usunąłem ucho holownicze, zaspawałem otwory po znaczku Golf, wycieraczce i spryskiwaczu oraz powiększyłem otwór na wydech na taki jak w GTI |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |