Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 15 [ 214 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 02 Paź, 2007
Posty: 1428
Skąd: InoVWrocław
Gadu-Gadu: 3175678
Auto: MK II
Masz tu linka do tapicera z Inowrocławia jakieś 1,5 miesiąca temu obszył mi golfa jasnym brązem... po prostu rewelka... koleś jest naprawde dobry obszywał tapicerki również dla niemców... a i najważniejsze tam gdzie jest prawdopodobieństwo oderwania sie skóry czy coś podobnego to wstawia dodatkowe szwy... po prostu solidny koleś. Pozdro
http://www.olcar.com.pl/nowy/index.html


Offline
 Profil    3175678
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4650
Skąd: West Coast
Speed napisał(a):


Też polecam tego tapicera. Wystarczy spojrzeć również na cabrio łysego :-D

Przecież wiadomo skąd się wzięło powiedzenie: Jadziem na Szczecin hah


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Sty, 2006
Posty: 264
Skąd: RadziONków
Gadu-Gadu: 5462895
Auto: Bora 1J6 ASZ
Kevin co do LTS Auto to moze jak bys zagadal z wlascicielem Adamem ze jezdzisz po zlotach w polsce i zagranica to moze by i co urwal z ceny wzamian wziasc jakies ich foldery reklamowe itp. W najblizszych dniach bede jechal na tarnowskie to wejde tam zapytac co i jak tylko napisz co dokladnie ma isc do obszycia



_________________
Z Vw jest jak z wyrobami Gucciego - jakość pamięta się dłużej jak cenę
Offline
 Profil    5462895
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5275
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Rojcok napisał(a):
Kevin co do LTS Auto to moze jak bys zagadal z wlascicielem Adamem ze jezdzisz po zlotach w polsce i zagranica to moze by i co urwal z ceny wzamian wziasc jakies ich foldery reklamowe itp. W najblizszych dniach bede jechal na tarnowskie to wejde tam zapytac co i jak tylko napisz co dokladnie ma isc do obszycia



yyy najprosciej napisac wszystko...
ale kontaktowalem sie juz z panem Burdlaskim... wycenil wszyswtko... cena naprawde dobra..wiem ze jakosciowo takze... jesli jeszcze cos uda sie z tego urwac bedzie spoko
jezli go znasz na tyle by pogadac zagadac... to super...
ja obecnie jestem w ira i nie jestem w stanie pogadac z nim "face to face"

Cytuj:
Witam
oczywiście Java i inne się nie umywają[to moje zdanie więc bez komentarza],od razu to chce zaznaczyć,no chyba że z czasem się poprawili
POLECAM warsztat w szczecinie pana Ryszarda Ulachy. Tam własnie szyłem. Jak wyszło sam widziałeś. Ogólnie zakład mało znany ponieważ większość klientów tam to niemcy,belgia ,holandia... Szył tam też Mati (polecam obejrzec profil uzytkownika Mati na vwzone.pl). Ogólnie mogę powiedzieć ze nie było tanio,ale jestem bardziej zadowolony niż gdybym przypuśćmy wydał tylko 3-4ry tysiące a po roku zrobiła by się szmata.
co po za tym: Od razu pan Ryszard zaznaczył że gdyby coś się odkleiło czy przebarwiło to naprawa za free.
-przy odbiorze zostałem mile zaskoczony już nie tyle jakością co ilością częsci powleczonych skórą. o których nie wiedziałem ze też zostaną obszyte.
a tutaj na koniec link i znajdziesz tam też fotki innych aut. niektore może nawet poznasz.
http://www.tapicer.szczecin.pl/pl/


oj wierz mi speed rozmawialem juz z Java i niechcesz wiedziec jak wycenili zrobienie auta... powiem tak... to ile ty placiles..a wiem przypadkiem ile... to jest naprawde malo przy javie wierz mi



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4650
Skąd: West Coast
Teraz nawet małe firmy się cenią....

....kierownica: 500-700zł coooo

http://autoszyk.webpark.pl/cennik.html


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
Kevin napisał(a):
Rojcok napisał/a:
Kevin co do LTS Auto to moze jak bys zagadal z wlascicielem Adamem ze jezdzisz po zlotach w polsce i zagranica to moze by i co urwal z ceny wzamian wziasc jakies ich foldery reklamowe itp. W najblizszych dniach bede jechal na tarnowskie to wejde tam zapytac co i jak tylko napisz co dokladnie ma isc do obszycia



yyy najprosciej napisac wszystko...
ale kontaktowalem sie juz z panem Burdlaskim... wycenil wszyswtko... cena naprawde dobra..wiem ze jakosciowo takze... jesli jeszcze cos uda sie z tego urwac bedzie spoko
jezli go znasz na tyle by pogadac zagadac... to super...
ja obecnie jestem w ira i nie jestem w stanie pogadac z nim "face to face"


ja bede potrzebowal nowej podsufiitki i obicia tylnej scianki wiec jak bedziesz gadal to zapytaj o to co i jak.

kevin jak mozesz poslij mi na PW cene ktora ci zawolal koles.



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Kwi, 2005
Posty: 3054
Skąd: poznań,słupca
Kevin napisał(a):
oj wierz mi speed rozmawialem juz z Java i niechcesz wiedziec jak wycenili zrobienie auta... powiem tak... to ile ty placiles..a wiem przypadkiem ile... to jest naprawde malo przy javie wierz mi


Kevinowi kazali nawet doplacac za to ze jest koksem :). A tak na powaznie to jak zobaczylem koszt to nie chcialo mi sie dodawac... doplaty za wszystko :(.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
krupi napisał(a):
....kierownica: 500-700zł


www.carsdream.com i wszystko jasne! :-D z kierami to tylko do Bandziora



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
Bilu. napisał(a):
www.carsdream.com i wszystko jasne! :-D z kierami to tylko do Bandziora


tylko kevin szuka po calosci a nie jakies (_!_)relki :P



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5275
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
z Bandziora Carsdream'em juiz rozmawialem.. mam dostac wycene...

Mioo powiem tak JAVA zakrzyczala ponad 10tys zl jak w mailu zobaczylem zera to ich nie dodawalem juz nawet.. a bylo ich sporo... ogolnie kazda kwota jaka mi podawali byla 4 cyfrowa, byly takze 3 cyfrowe.. np 500zl za doplate do skory innej niz czarna...co mnie rozbilo

LTS... zakrzyczeli rozsadna cene...

tutaj firma MCAR mnie bardzo milo zaskoczyla...i profesjonalnym podejsciem i cena i jesli nikt jej nie przebije to najprawdopodobniej zawioze im fanty do obszycia...
no chyba ze firm bandziora :P ich przebije :)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
loniek napisał(a):
doplaty za wszystko .

no to u pana Ulachy było odwrotnie. wycenił wszystko o co poprosiłem a jak odbierałem to miałem jeszcze w cenie obszyte słupki i poprzeczke nad szyba z przodu, słonieczniki,wszystkie plastiki,nawet te pod fotelami(a kiedyś myślałem ze to się maluje lakierem pod kolor),plus wielki kawał materiału na tylną półke i wielki bonus to pokrowiec na dach ze skóry..(specjalnie podszyty i wzmacniany). nie wsponimając już ze w tej cenie miałem nową wykłądzine na podłodze i nawet ta wykładzina ma lamówki ze skóry.
czyli WSZYSTKO obszyte znaczy wszystko co tylko można było! nie ruszone zostały tylko gałki od szyb i kratki powietrza:) :)
z resztą jak na foto:
Image

jak kiedyś na zlocie ktoś powiedział: w środku jak w salonie:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5275
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
a wskazowki od licznika tez obszywaja?? :)
speed to ze fachowa robota to wiem... widzialem w reifnitz.
tak wiec.. wysylam maila do szczecina w tym momencie



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Mar, 2006
Posty: 2462
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 3196452
Auto: Garbus, T3, Passat B3
To ja też robote pokaże :P

Image
Image


Aha i ten tapicer nie robi wykładziny :/ dlatego ja mam taka szpecącą narazie :/



_________________
Image

:: http://shownd.com/mateo006 ::
Offline
 Profil    3196452
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
bardzo dobry temacik...
Kevin, jak bys mogl to podaj zaproponowane Ci ceny wyzej wymienionych firm (bez javy)
pozdro.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
bandzi robi tez podsufitki ??



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 15 [ 214 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe