VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=87&t=71755
Strona 6 z 11

Autor:  markuz [ Nie 09 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

No i ręczny hamulec też gotowy, jeszcze tylko zostało obszyć skórą tunel z USA :ok:

Image Image Image Image

Kilka fotek bez ingerecji fotoshopów itp. tylko CarSpa :cool:

Image


Image Image Image

Kilka jeszcze ciepłych fotek z SCP 2012

Image

Image Image Image

Image Image

Image Image Image

Image Image

I jeszcze jedna fota ściągnięta z sieci :cfaniak:

Image

http://i.imgur.com/LWuSi.jpg

Autor:  viper1982 [ Nie 16 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

widziałem na SCP i bardzo ładne mk3, kilka detali bym zmienił osobiście ale to twój samochód i najważniejsze żeby właścicielowi się podobał. Ogólnie podoba mi się :ok:

Autor:  Vw_Tyski_ [ Nie 16 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Ta fura wczoraj rozjeba** system!!!!! Tylko szkoda, że na mieście nie widać :|

Autor:  markuz [ Nie 16 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

viper1982 napisał(a):
kilka detali bym zmienił osobiście


Ja też ale nie wszystko da się na raz, nad spasowaniem kół i hamulców pracowałem 4 miesiące bo nie są to jakieś kupione łatwizny plugin-play ale tu samemu należało się nad wszystkim wysilić jak nad większość rzeczy w moim projekcie. Ale i tak sporo osób na forach nie ma pojęcia ile godzin poświęca się na spędzaniu w garażu nad takimi projektami.

Autor:  viper1982 [ Nie 16 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

markuz napisał(a):
viper1982 napisał(a):
kilka detali bym zmienił osobiście


Ja też ale nie wszystko da się na raz, nad spasowaniem kół i hamulców pracowałem 4 miesiące bo nie są to jakieś kupione łatwizny plugin-play ale tu samemu należało się nad wszystkim wysilić jak nad większość rzeczy w moim projekcie. Ale i tak sporo osób na forach nie ma pojęcia ile godzin poświęca się na spędzaniu w garażu nad takimi projektami.



wiem coś o tym nad swoim projektem pracuje już 3lata, chce wszystko dopracować od razu ale wiem że i tak będą szczegóły które trzeba będzie poprawić później, nie ma samochodów idealnych...

Autor:  Hubciu [ Pon 17 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Powiem tak... Aktualny setup jest dla mnie kosa! Podoba mi się strasznie, bo autko idzie w swoim odmiennym stylu. Najbardziej podoba mi się pomysł z tylnymi lampami ;) Przy tym lakierze fajnie się komponuje. Gratki!

Autor:  kiler [ Pon 17 Wrz, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

No markuz na nowym kole o wiele wiele lepiej :ok:
Pod maską teraz po zmianach wszystko dużo lepiej wygląda :)
Zmieniaj jak najszybciej lampy i wrzucaj foto :-D

Autor:  werni [ Czw 04 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

i na glebe z nim!

Autor:  markuz [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

werni napisał(a):
i na glebe z nim!


Się zrobi :cfaniak:

kailka fotek z sieci

Image Image Image

Image Image Image

Kolejne zdjęcia znalezione w sieci

Image

Image

Autor:  darek-vw [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

fajne auto :ok:


ale nawiążę jeszcze do tych zacisków przedni ;)

jak nic nie przegapiłem (ponieważ kilka razy zmieniała się koncepcja) to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?

jak je oceniasz, skuteczność itp? szkoda, że nie masz porównania do np 312 ale z oryginalnym zaciskiem

bawiłem się ostatnio takimi zaciskami z tarczą 312mm i szczerze nie wyglądało to dla mnie za kolorowo :smutny:

ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D

Autor:  Kevin [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

darek-vw napisał(a):
fajne auto :ok:


ale nawiążę jeszcze do tych zacisków przedni ;)

jak nic nie przegapiłem (ponieważ kilka razy zmieniała się koncepcja) to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?

jak je oceniasz, skuteczność itp? szkoda, że nie masz porównania do np 312 ale z oryginalnym zaciskiem

bawiłem się ostatnio takimi zaciskami z tarczą 312mm i szczerze nie wyglądało to dla mnie za kolorowo :smutny:

ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D




polecam najpierw przejechac sie autem z wielotłoczkowym zaciskiem... masz ta sama siłe z jaka pchasz jednym tłoczkiem i duzym ktory dociska klocek w jednym miejscu i jego siła jest wykorzystywana do zaciskania zacisku i w sumie jeden tłoczek obsluguje 2 klocki, a w 4 tloczkowym zacisku na jeden klocek przypadaja 2 tloczki ktore z rowna siłą i dokladniej dociskaja klocek do tarczy... wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm

Autor:  markuz [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

darek-vw napisał(a):
to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?


nie jednak zostałem przy Porsche 911 996 Turbo 4S - tył

darek-vw napisał(a):
ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


To ewidentnie źle dobrane klocki, u mnie klocek pokrywa w 100% tarcze idealnie pasuje i leży :D co widać już po śladach na samej tarczy. Nie mam fotki która ukazała by idealnie spasowane te dwa elementy ale zapraszam do przyjrzenia się z bliska osobiście.

Kevin napisał(a):
polecam najpierw przejechac sie autem z wielotłoczkowym zaciskiem... masz ta sama siłe z jaka pchasz jednym tłoczkiem i duzym ktory dociska klocek w jednym miejscu i jego siła jest wykorzystywana do zaciskania zacisku i w sumie jeden tłoczek obsluguje 2 klocki, a w 4 tloczkowym zacisku na jeden klocek przypadaja 2 tloczki ktore z rowna siłą i dokladniej dociskaja klocek do tarczy... wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm


Dokładnie :-D

darek-vw napisał(a):
jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D


Jak na razie to :ok: ale jeszcze nie wypróbowałem ich możliwości jeszcze są na dotarciu :-D

Autor:  darek-vw [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Kevin napisał(a):
wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm

Kevin właśnie o dobór zacisków przecież mi chodzi :D
szczerze mało mnie obchodzi jak wygląda taki zacisk i dlatego zadałem takie a nie inne pytania osobie która trochę miała z nimi do czynienia
i tak jak mówisz (i to co pisałem wcześniej) byłbym zadowolony z zacisku 4 tłoczkowego lecz nie koniecznie z tego tylnego z Cayenne i 312mm ;)

markuz dzięki za wyjaśnienie :ok:

Autor:  Kevin [ Nie 07 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

najlepiej 334 i 6 tloczków :ok: ;)

Autor:  darek-vw [ Pon 08 Paź, 2012 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

też tak mówię pfu

ale 334x32 cholernie drogie, dopasowałem 330x32

Strona 6 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/