Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 11 [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 09 Wrz, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
No i ręczny hamulec też gotowy, jeszcze tylko zostało obszyć skórą tunel z USA :ok:

Image Image Image Image

Kilka fotek bez ingerecji fotoshopów itp. tylko CarSpa :cool:

Image


Image Image Image

Kilka jeszcze ciepłych fotek z SCP 2012

Image

Image Image Image

Image Image

Image Image Image

Image Image

I jeszcze jedna fota ściągnięta z sieci :cfaniak:

Image

http://i.imgur.com/LWuSi.jpg


Ostatnio edytowany przez markuz Nie 16 Wrz, 2012, edytowano w sumie 2 razy

Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 25 Maj, 2008
Posty: 195
Skąd: Stary Sącz
Gadu-Gadu: 7133226
Auto: Golf MK2 VR6 Syncro, Golf MK2 GTi, Corrado 16V, Passat B3 Variant VR6,
widziałem na SCP i bardzo ładne mk3, kilka detali bym zmienił osobiście ale to twój samochód i najważniejsze żeby właścicielowi się podobał. Ogólnie podoba mi się :ok:



_________________
Moje mk2 vr6Turbo 4motion project in progres http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?t=31171
Sprzedam przekładkę odprężającą VR6

Custom Motors
http://www.facebook.com/pages/Custom-Motors/322779864462937

hamownia Dynomet
pomiar AFR
układy wydechowe i dolotowe, FMIC
montaż i strojenie sterowników stand alone i piggy back itp
swapy silników, skrzyń biegów itp
elektronika, immobilisery itp
modyfikacje elektroniczne i mechaniczne
mechanika
diagnostyka
Offline
 Profil    7133226
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 08 Sie, 2010
Posty: 7
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 1383432
Tlen: -
Skype: -
Auto: Vw Polo 6N
Ta fura wczoraj rozjeba** system!!!!! Tylko szkoda, że na mieście nie widać :|


Offline
 Profil    1383432 - -
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
viper1982 napisał(a):
kilka detali bym zmienił osobiście


Ja też ale nie wszystko da się na raz, nad spasowaniem kół i hamulców pracowałem 4 miesiące bo nie są to jakieś kupione łatwizny plugin-play ale tu samemu należało się nad wszystkim wysilić jak nad większość rzeczy w moim projekcie. Ale i tak sporo osób na forach nie ma pojęcia ile godzin poświęca się na spędzaniu w garażu nad takimi projektami.


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 25 Maj, 2008
Posty: 195
Skąd: Stary Sącz
Gadu-Gadu: 7133226
Auto: Golf MK2 VR6 Syncro, Golf MK2 GTi, Corrado 16V, Passat B3 Variant VR6,
markuz napisał(a):
viper1982 napisał(a):
kilka detali bym zmienił osobiście


Ja też ale nie wszystko da się na raz, nad spasowaniem kół i hamulców pracowałem 4 miesiące bo nie są to jakieś kupione łatwizny plugin-play ale tu samemu należało się nad wszystkim wysilić jak nad większość rzeczy w moim projekcie. Ale i tak sporo osób na forach nie ma pojęcia ile godzin poświęca się na spędzaniu w garażu nad takimi projektami.



wiem coś o tym nad swoim projektem pracuje już 3lata, chce wszystko dopracować od razu ale wiem że i tak będą szczegóły które trzeba będzie poprawić później, nie ma samochodów idealnych...



_________________
Moje mk2 vr6Turbo 4motion project in progres http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?t=31171
Sprzedam przekładkę odprężającą VR6

Custom Motors
http://www.facebook.com/pages/Custom-Motors/322779864462937

hamownia Dynomet
pomiar AFR
układy wydechowe i dolotowe, FMIC
montaż i strojenie sterowników stand alone i piggy back itp
swapy silników, skrzyń biegów itp
elektronika, immobilisery itp
modyfikacje elektroniczne i mechaniczne
mechanika
diagnostyka
Offline
 Profil    7133226
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 17 Wrz, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Sty, 2010
Posty: 1137
Skąd: Poznań, Pęckowo
Gadu-Gadu: 792238
Auto: Mk1 GTD 82r + Audi 100 c2 81r
Powiem tak... Aktualny setup jest dla mnie kosa! Podoba mi się strasznie, bo autko idzie w swoim odmiennym stylu. Najbardziej podoba mi się pomysł z tylnymi lampami ;) Przy tym lakierze fajnie się komponuje. Gratki!



_________________
[Audi 100 C2] 1981r... "81' and still cruisin' so fresh"
viewtopic.php?f=98&t=72537

[MK1] Golf 5D BBS Bodykit projekt. Nie 3d, nie wąska lampa itd.
viewtopic.php?f=98&t=101432
Offline
 Profil    792238
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 17 Wrz, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1036
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW PASSAT VARIANT
No markuz na nowym kole o wiele wiele lepiej :ok:
Pod maską teraz po zmianach wszystko dużo lepiej wygląda :)
Zmieniaj jak najszybciej lampy i wrzucaj foto :-D


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Sie, 2008
Posty: 216
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
i na glebe z nim!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
werni napisał(a):
i na glebe z nim!


Się zrobi :cfaniak:

kailka fotek z sieci

Image Image Image

Image Image Image

Kolejne zdjęcia znalezione w sieci

Image

Image


Ostatnio edytowany przez markuz, Pon 08 Paź, 2012, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
fajne auto :ok:


ale nawiążę jeszcze do tych zacisków przedni ;)

jak nic nie przegapiłem (ponieważ kilka razy zmieniała się koncepcja) to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?

jak je oceniasz, skuteczność itp? szkoda, że nie masz porównania do np 312 ale z oryginalnym zaciskiem

bawiłem się ostatnio takimi zaciskami z tarczą 312mm i szczerze nie wyglądało to dla mnie za kolorowo :smutny:

ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5275
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
darek-vw napisał(a):
fajne auto :ok:


ale nawiążę jeszcze do tych zacisków przedni ;)

jak nic nie przegapiłem (ponieważ kilka razy zmieniała się koncepcja) to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?

jak je oceniasz, skuteczność itp? szkoda, że nie masz porównania do np 312 ale z oryginalnym zaciskiem

bawiłem się ostatnio takimi zaciskami z tarczą 312mm i szczerze nie wyglądało to dla mnie za kolorowo :smutny:

ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D




polecam najpierw przejechac sie autem z wielotłoczkowym zaciskiem... masz ta sama siłe z jaka pchasz jednym tłoczkiem i duzym ktory dociska klocek w jednym miejscu i jego siła jest wykorzystywana do zaciskania zacisku i w sumie jeden tłoczek obsluguje 2 klocki, a w 4 tloczkowym zacisku na jeden klocek przypadaja 2 tloczki ktore z rowna siłą i dokladniej dociskaja klocek do tarczy... wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
darek-vw napisał(a):
to ostatecznie zostały na przodzie tylne zaciski z Cayenna?


nie jednak zostałem przy Porsche 911 996 Turbo 4S - tył

darek-vw napisał(a):
ori klocek od 312 jest większy niż ten z Brembo, klocek z Brembo nie obejmuje całej powierzchni ciernej tarczy (brakuje na oko około 1cm), więc jedyna zaleta to więcej tłoczków i trochę równiej rozłożony nacisk/temperatura - podsumowując wg mnie nie wykorzystuje się w 100% potencjału tarczy, hamulcy a głównie to tylko fajnie wygląda :smutny:


To ewidentnie źle dobrane klocki, u mnie klocek pokrywa w 100% tarcze idealnie pasuje i leży :D co widać już po śladach na samej tarczy. Nie mam fotki która ukazała by idealnie spasowane te dwa elementy ale zapraszam do przyjrzenia się z bliska osobiście.

Kevin napisał(a):
polecam najpierw przejechac sie autem z wielotłoczkowym zaciskiem... masz ta sama siłe z jaka pchasz jednym tłoczkiem i duzym ktory dociska klocek w jednym miejscu i jego siła jest wykorzystywana do zaciskania zacisku i w sumie jeden tłoczek obsluguje 2 klocki, a w 4 tloczkowym zacisku na jeden klocek przypadaja 2 tloczki ktore z rowna siłą i dokladniej dociskaja klocek do tarczy... wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm


Dokładnie :-D

darek-vw napisał(a):
jakie masz zdanie po montażu i użytkowaniu tego zestawu bo bardzo mnie to ciekawi :D


Jak na razie to :ok: ale jeszcze nie wypróbowałem ich możliwości jeszcze są na dotarciu :-D


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
Kevin napisał(a):
wedlug mnie tobie chodzi tylko o aspekt wyglądu bo tarcza zostanie wykorzystana i wierz mi napewno bylbys zadowolony z efktow... tu chodzi glownie o dobór zacisku bo sa takie ktore zakryja cała tarcze 312mm

Kevin właśnie o dobór zacisków przecież mi chodzi :D
szczerze mało mnie obchodzi jak wygląda taki zacisk i dlatego zadałem takie a nie inne pytania osobie która trochę miała z nimi do czynienia
i tak jak mówisz (i to co pisałem wcześniej) byłbym zadowolony z zacisku 4 tłoczkowego lecz nie koniecznie z tego tylnego z Cayenne i 312mm ;)

markuz dzięki za wyjaśnienie :ok:



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 07 Paź, 2012 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5275
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
najlepiej 334 i 6 tloczków :ok: ;)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 08 Paź, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
też tak mówię pfu

ale 334x32 cholernie drogie, dopasowałem 330x32



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 11 [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe