Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 21 z 24 [ 357 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Nie 24 Mar, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Wiadomo, że przymiarka, bo przecież by tak krzywo nie wisiał :P



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Pon 25 Mar, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
i za mikry jak na 3.6 ;)
swietne polo



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Śro 03 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
możemy zaczynać sezon ałaa niee

Image



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Śro 03 Kwi, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Paź, 2007
Posty: 2060
Skąd: Pisz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk1 Cabrio
Wszystko pięknie ładnie, ale ja to czekam aż tu w końcu wpadnie jakaś dobra szpulka ]:->



_________________
Golf 1 Cabrio by Rytel : viewtopic.php?f=98&t=25732&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Śro 03 Kwi, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 26 Lut, 2009
Posty: 698
Skąd: Bielsko Biała - okolice
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK2 GTI G60 AGU++
True :smutny:

U Ciebie można wyjechać przed garaż. Ja mam 30cm śniegu na całym podjeździe.



_________________
MK2 ABF Open Air: viewtopic.php?f=112&t=77443&view=unread#unread

Kupię klamki porsche 944.

Kupię szerokie zderzaki MK2, grill GTI.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Śro 03 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
black-cabrio
możesz uznać obecne koło jako szczy "dobrych szpulek" ;)
następne będą już tylko funkcjonalne, a nie żeby robiły WOW :)
do tego co lubię najbardziej to mógłby mieć nawet stalówki, tak samo by jeździł :D


Spojler
tak, u nas całe szczęście większość tego białego g.... zeszła i drogi czarne, ale nadal czekam aż się ociepli i wysprząta ten cały syf z dróg ałaa



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 2257
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 7795580
Auto: Audi A4 B8/ Polo 9n V5
Darek z kołami coś będziesz myślał niedługo ? przydałyby się jakieś z jajem albo motorsporty do takiego zabijaki :D no i pokręć gwintem bo pieje :D chyba że na łańcuchy taka wysokość :D



_________________
Vossen Wheels Poland - zapraszam
https://www.facebook.com/VossenWheelsPoland
Offline
 Profil    7795580
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
R36 marzenie! Biedna buda będzie miała nie łatwo z takim potworem! Swoją drogą co z tym fartuchem było nie halo, że go wyciąłeś?



_________________
Corrado G60+
Passat B5 TDi
A4 B6 1.9TDI Avant Quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
wojtsen1 napisał(a):
Darek z kołami coś będziesz myślał niedługo ? przydałyby się jakieś z jajem albo motorsporty do takiego zabijaki :D no i pokręć gwintem bo pieje :D chyba że na łańcuchy taka wysokość :D


Wojtek jak już pisałem to teraz będę szukał bardziej funkcjonalnego koła niż jakiegoś super ładnego
po prostu chciałbym to kiedyś zmieścić ;) rok już leżą i jeszcze poleżą ałaa
może będą jakieś Ultraleggera, jakieś 1tlg Porsche, itp
Image

jak się nie zmieści, to zostaną ZW1 :P
a ja znajdę sobie inne pole do wydawania ewentualnej kasy w kierunku performance ]:->

do swapa zawias był podniesiony, a do tej pory nie miałem możliwości (mróz/brak kół) wymyć dokładnie gwintu aby obniżyć, ale na dniach będzie już jak być powinno :D

DarekS napisał(a):
R36 marzenie! Biedna buda będzie miała nie łatwo z takim potworem! Swoją drogą co z tym fartuchem było nie halo, że go wyciąłeś?

już kiedyś był poruszany ten temat ;)
wycięte wypustki nadkoli, ponieważ tarło przy skręcie kół - temat już z grubsza ogarnięty.


Ostatnio edytowany przez darek-vw, Sob 15 Lut, 2014, edytowano w sumie 1 raz


_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 2257
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 7795580
Auto: Audi A4 B8/ Polo 9n V5
darek-vw napisał(a):
może będą jakieś Ultraleggera, jakieś 1tlg Porsche


o takie mi chodzi :-D jestem na tak, masz moje pozwolenie niee



_________________
Vossen Wheels Poland - zapraszam
https://www.facebook.com/VossenWheelsPoland
Offline
 Profil    7795580
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
darek-vw napisał(a):
...następne będą już tylko funkcjonalne, a nie żeby robiły WOW :)


Koło zawsze musi być przede wszystkim funkcjonalne i jednocześnie podobać się właścicielowi - reszta się przecież nie liczy ;)

Chciałbym zobaczyć przymiarkę przednich dymionych kierunków, pasowałyby tu :cfaniak:



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 04 Kwi, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
A ja mam koło dla Ciebie ;) Wiem co by tu pasowało



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Śro 10 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 10 Cze, 2011
Posty: 921
Skąd: Okolice Gliwic
Gadu-Gadu: 36491317
Auto: Mk3 Cabrio in progress.
Dobry projekt coooo jedyny słuszny silnik :) Gratuluję oryginalności :)
Pozdrawiam !! :ok: :ok:


Offline
 Profil    36491317
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Czw 18 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 6
Gadu-Gadu: 0
Auto: Seat Cordoba 2d sport
Mega Darek! Wielkie graty! A jakbyś już przechodził na 4,2 to pamiętaj o mnie, chętnie przygarnę 3.6 :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw
PostWysłany: Pią 03 Maj, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
Image

Czas podsumować zmiany jakie zaszły w aucie na przełomie 2012/2013 roku


OPIS AUTA:

- MODEL: Polo Classic 6KV
- ROK: 2010
- SILNIK: 3.6 24V (BWS), skrzynia 6 biegów (DRP) FWD, wydech z nierdzewki 3 cale, dwa tłumiki przelotowe RM Motors.
- MOC: 300KM, 350Nm
- MASA WŁASNA: 1120kg
- OSIĄGI: ~5,0s, 260km/h
- MODY POD MASKA: silnik/skrzynia w czarnym kolorze, skrzynia AWD przerobiona na FWD, puszka filtra powietrza R32 mk5, zbiorniczek spryskiwaczy Ibiza 6K2, wybierak skrzyni mk4, poduszki ZUO Company, półosie na zamówienie, łapa skrzyni custom, nowa większa chłodnica Valeo.
- ZAWIESZENIE: cały wózek, wahacze, belki, itd pomalowane proszkowo na czarny połysk, poliuretany ZUO Company, większość śrub, końcówki drążków i inne elementy nowe.
- UKŁAD HAMULCOWY: BRAK
- KOLA: BRAK
- NADWOZIE: BRAK
- WNĘTRZE: wróciły przednie fotele z Ibizy Cupry 6K2, reszta bez zmian.
- AUDIO: BRAK



Stylistycznie oczywiście nic się nie zmieniło, wnętrze wróciło do wyglądu z sezonu 2011 a Recaro CS zostały sprzedane, trochę żałuję, że już ich nie ma ale miałem je sezon i sprzedałem znacznie drożej niż kupiłem, a zamian tego kasa przyczyniła się do tego co jest pod maską ;)

Poza silnikiem nic poważniej się nie zmieniło, za wyjątkiem elementami które mają znaczący wpływ na jazdę, a to jest najważniejsze :D


A więc lecimy ze szczegółami ;)


26.09.2012
Wszystko zaczęło się od dość niespodziewanego zakupu 3.6, szybki tel, równie szybki tel do Krzycha czy bierzemy, wszystko dogadane i na drugi dzień Krzychu już odbierał/sprawdzał silnik, więc już nie było odwrotu, jedziemy z kolejnym swapem, ale najpierw trzeba ogarnąć inne tematy i poszukiwanie brakujących części.


30.09.2012
Jako, że zawieszenie dopóki pod maską było 2.0 spisywało się bez zarzutów to po swapie 2.8 długo nie wytrzymało, najpierw wybiły się gumy tylne w wahaczach, aż ostatecznie urwało końcówki stabilizatora, ale jakoś mnie to nie zrażało, ponieważ było już planowane odnowienie czy by się to stało czy też nie. Silnik wyleciał, za nim całe zawieszenie i wszystko pojechało do piachu, podkład cynkowy i lakier proszkowy, a w między czasie powstawała lista potrzebnych części oraz zbieranie ofert, gdzie ostatecznie części zostały zakupione w ASO, Getem, ProChoice oraz ZUO Company.

kilka zdjęć zdemontowanego zawieszenia, trochę części zawieszenia przód, termostat oraz jakieś blachy ;)

ImageImageImage

części z malowania i składanie

ImageImageImage

do całkowitego odnowienia brakuje jeszcze lakierowanie zwrotnic oraz wymiana łożysk, ale na to jest inny plan, więc aktualnie odpuściłem.


27.10-02.03.2012
Gdy już zawieszenie było poskładane i buda stała na kołach pojechała do Genowefy gdzie otrzymała serce w postaci 3.6. W tak zwanym między czasie były kupowane potrzebne części.

Flansza do przeróbki skrzyni na FWD, simering oraz pierdoły w postaci kostek do pompy i trójników na czujniki

ImageImageImageImage

więcej zdjęć części niestety nie posiadam, ponieważ większość przekierowywałem bezpośrednio do Genowefy lub załatwiał Krzysiek.


Image


Chłopaki zajęli się swapem, przeróbką skrzyni oraz ponowną wymianą oleju, dorobieniem półosi po przeróbce skrzyni, przeglądem silnika oraz wymianą olejów/płynów/filtrów oraz wyspawali 3 calowy przelotowy wydech na dwóch tłumikach RM Motors.

Dla zachowania spójności tematu jakieś zdjęcie po swapie, które już były zamieszczone w temacie

Image

Filmik od Norbiego




Ponownie dzięki dla chłopaków z Genowefa Garage za ogarnięcie tematu piwko


W miarę pogody polatane ale trzeba jeszcze parę rzeczy porobić ;)


17.03-26.03.2012
Od dłuższego czasu wkurzały mnie dziury z lewej strony komory i plan zakładał zamontowanie zbiorniczka spryskiwaczy z Seat Ibiza 6K2, który to zakryje i przy okazji nada komorze wyglądu bardziej OEM. Łatwo powiedzieć "zamontować zbiorniczek" trudniej wykonać, ale co tam trzeba to trzeba. Aby zamontować zbiorniczek trzeba zdemontować pas przedni, później napinacz, wciskamy zbiorniczek jak najmocniej się da aby można było zamontować napinacz i możemy montować ów zbiorniczek oraz pas przedni.

ImageImage

Ale zanim to zrobimy to wymiana chłodnicy na większą. W sumie nie miałem jej wymieniać (ponieważ kilka miesięcy temu montowałem nową) i po testować mniejszą jak będzie dawała radę lecz wolę dla spokoju wymienić. Dzięki pomocy chłopaków z ProChoice udało się w dobrej cenie zakupić chłodnicę Valeo i już nie było odwrotu, przerabianie mocowań w pasie przednim i montaż oraz zalanie wszystkiego nowym płynem.

ImageImage

oraz mała wariacja z intercoolerem z Chłodnicpolu. Po montażu grubszej chłodnicy jest nadal wystarczająco dużo miejsca z tył na płaskie wentylatory oraz dużo miejsca przed na jakiś duży IC - od razu człowiekowi przychodzą do głowy głupie pomysły, ale za chwilę wszystko koryguje życie i fundusze potrzebne na całą zabawę z suszarką :smutny:

ImageImage

było trzeba także pobabrać się w smarach wymieniając osłonę przegubu zewnętrznego.
Demontaż półośki, wymycie całego przegubu oraz składanie na nowo.

ImageImageImage


Nie byłbym sobą gdybym jakiś pierdół nie poprawiał, więc wykonałem sobie także nowy uchwyt na przewód paliwowy na bazie oryginalnych uchwytów.

ImageImage


29.03-11.04.2012
Kilka rzeczy jeszcze do ogarnięcia zostało, m. in. koła :smutny:
Jak ja nienawidzę polerowanych felg, ale jakoś się przemogłem i rozkręciłem koła, przepolerowałem ranty i było wszystko pięknie ładnie aż do momentu kiedy się przejechałem, wyszły plamki i stwierdziłem mam to w d.... auto ma jeździć i jakiejś mega polerki do tego mi nie potrzeba.


Trzeba było zająć się także trochę wydechem, przy swapie chciałem aby końcówki były w dół żeby nie wycinać zderzaka i nie rzucały się w oczy. Niestety cały misterny plan w piz...du. Ciśnienie spalin wytwarzało taki rezonans we wnętrzu, że po 2h jazdy głowa pękała z bólu, więc zapadła decyzja spawamy na prosto i tniemy zderzak. Zakupiłem kawałek rury, po długich poszukiwaniach znalazłem w okolicy kogoś kto niby "spawa" nierdzewkę ałaa na tym można by zakończyć temat. Końcówki są wspawane jak są, zderzak jest wycięty a reszta dopracuje się od ciepła, a pan spawacz zafundował mi lakierowanie zderzaka, w sumie robił za darmo i musiał mi jeszcze dopłacić, ponieważ zderzak upuścił i nadaje się do malowania - jeszcze nie pomalowałem z braku czasu :[

Po wspawaniu końcówek zdecydowana poprawa "komfortu" we wnętrzu ale hałas nadal spory - pomiar na stacji diagnostycznej 118dB - pomiar w hali nie wiem jak to się ma do pomiaru wg opisu w normie.


27.04.2012
Jako, że ulep już trochę pojeździł i pomimo, że przy swapie otrzymał nowy olej to najwyższy czas zmienić ponownie i na nim już dojechać do końca sezonu, więc wpadły nowe filtry oleju, powietrza i zalane Motulem - części dostarczył oczywiście ProChoice.

Image



Po tej całej zabawie w wolnych chwilach było zastanawianie się "ok, ale co z hamulcami" - i ostatecznie nadal pozostałem z serią 280x22 :smutny:

Przewinęło się przez moje ręce już kilka różnych kompletów, które porównywałem.
Były dwu tłoczkowe z Audi S2, ale odpuściłem, ponieważ stwierdziłem, że jak mam zostać przy serii tarczy to mi nie odpowiada.
Był pomysł na zestaw z Golfa V6, czyli 312 ale na rozstawie 4x100 - w sumie i taki zestaw bym zamontował, ale było by to rozwiązanie tylko tymczasowe, ponieważ cały czas chodzi za mną Brembo, więc temat 312 odpuściłem i nie przerabiałem całego zestawu, bo łatwiej sprzedać serię niż już przerobioną pod 4x100.

Nie byłoby problemu z hamulcami gdyby nie to, że kasa się już skończyła i nie starczyło na przejście na 5x100. Gdyby nie ten fakt to w tej chwili byłby zestaw 312 z przodu, a 256 z tył i tymczasowo by wystarczyło, ale kasa niestety jest wyznacznikiem co można zrobić. Cała zabawa by pochłonęła dość sporo bo: zmiana na 5x100, nowe łożyska, do tego koła, dystanse, regeneracja zacisków :(

Ostatecznie jak pisałem zostałem z serią, która pomimo wszystko jakoś daje radę, ale trzeba mocno się starać i o nią dbać :ok:


Kilka zdjęć co się przewineło :)

312 mk4/S2/Brembo 4-tł/Brembo 6-tł
Image

330x32/312x25/280x22
ImageImageImage

S2 280x22 / Brembo 4-tł 312x25 / Brembo 6-tł 330x32
ImageImageImage

Jeszcze takie porównanie ZR18 vs ZR17 ;) (ZR17 pierwsze foto góra)

ImageImageImageImage


Jak już pisałem wcześniej trzeba zamontować Brembo 6-tł (ZR/ZL18) przód z tarczą 330x32 oraz Brembo 4-tł tył z tarczą 280x22 po oczywiście przejściu na 5x100 oraz zakupie jakiś felg, które to zmieszczą i nie będzie wystawało ;)

ImageImage


i tu zaczyna się problem, jakich kół szukać :smutny:
w grę wchodzą tylko jakieś nie za kosmiczną kasę, wąskie około 7,5x17 oraz z dużym ET.
Nie ukrywam, że nie bardzo mi się podoba pomysł na koła bez rantów ale innego wyjścia nie ma jak ma być duży hebel :D

Myślę nad OZ Ultraleggera, ale trochę nie spełniają kryteria "kasa" chyba, że coś się trafi 5x100, a później jakieś Porsche, nie zdziwię się jak ostatecznie będzie z Cayenna 7,5x17, nie cieszy mnie to ale cóż ;)

Kilka marnych VT

ImageImageImage


Jaka będzie przyszłość się okaże, czy będą jakieś modyfikacje, czy będzie stał w miejscu, czy po prostu zniknie - sprzedaż albo części - ale kto by go chciał za okrągłą sumkę :D


A tak to leje i latam :D Pozdr


Ostatnio edytowany przez darek-vw, Sob 15 Lut, 2014, edytowano w sumie 1 raz


_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 21 z 24 [ 357 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe