VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a http://www.forum.vwzone.pl/ |
|
[audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=87&t=45880 |
Strona 23 z 27 |
Autor: | cowboy [ Pon 09 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
raczej nie lakierowanie i pieszczenie to pewnie ze 3 miesiące, a ja chce nim cos pojezdzic w koncu teraz chyba to i tak nie ma sensu jak przezyje kilka porzadnych jazd to wtedy bedzie wiadomo ze nie ma juz zadnych poprawek i zmian to wtedy mozna lakierować w sumie to auto jest nieodprezone wiec moze sie uda w tym roku zrobić R30 na kuciznie i wystroic na docelowe 500KM w sumie mało mam kasy i rozważam sprzedaż jednego silnika R32 |
Autor: | Biniu [ Czw 12 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
szacun konkret max kibicuje pozdro |
Autor: | cowboy [ Wto 24 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Teraz maska juz nie odpadnie zapinki aerocatch powinny dac rade...auto zostalo obnizone jak tylko da...przod jest OK....z tylu niestety wciaz za wysoko mimo usuniecia erow...na testy tak zostaje. ..docelowo beda podwyzszone kielichy tylne i camber platesy...przedni spojler jest teraz okolo 12cm nad ziemia ale miska olejowa 8...w tym tygodniu wymiana pompy oleju na ta z phaetona i skrocenie miski o 4cm...w czasie kiedy miska byla robiona nie mialem jeszcze silnika z phaetona. Przepraszam za jakosc zdjec ale Guzior robil je chyba migomatem to tyle na zachete...w weekend bedzie wiecej... |
Autor: | cowboy [ Pią 27 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Przerobiona miska olejowa po malowaniu proszkowym. Miska jest teraz płytsza około 5cm co pozwoli na porządne obniżenie auta na tor. Niestety nie dało sie wykorzystać pompy z touarega ktora ma gleboki smok bo z drugiej strony silnik został maksymalnie obniżony aby obniżyć środek ciężkości. Na szczęście była jeszcze pompa z phaetona i poprzecznego silnika i udało sie zrobic docelową miske...niestety takie sa koszty robienia czegos pierwszy raz na swiecie czyli kolejna rzecz która musiała byc poprawiana...ale jak juz pisałem jeśli można cos zrobic lepiej...to robimy. Niezależnie od miski olejowej trwają przygotowania do pierwszych poważnych testów auta...mam nadzieje że odbędą sie one w kwietniu... |
Autor: | cowboy [ Sob 28 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Mikro update - miska olejowa juz na swoim miejscu - jestem bardzo zadowolony z wysokości, jest nieco ponizej sanek - silnik zalany olejem Mobil 1 5W50 full syntetyk - weszło 8L oleju bo miska jest pojemna na boki (przed skróceniem wchodziło 10L) - zapinki maski aerocatch juz sie pieknie zapinają - seryjne bolce mocowania maski również pozostały - przód został obniżony do końca zakresu regulacji zawieszenia gwintowanego H&R - wydaje się ze wiecej nie ma potrzeby obniżac - tył został pozbawiony erów (dodało to -3cm) ale nadal jest nieco za wysoko wiec bedą podnoszone kielichy około 6-7cm i przy okazji zrobiony zostanie negatyw -1 st. - przygotowany jest drugi komplet kół compomotive na testy z oponami 235/45/17 - takie gumy muszą wejść aby bez problemu zakładać slicki 240/620/17, prawdopodobnie trzeba będzie lekko podciąć poszerzenia - przymiarka filtra ITG 100mm (starcza podobno do 500KM) - trzeba kolanko 45 st plus osłona termiczna od kolektora wydechowego - rozpoczyna się zabudowa pomp paliwa, baku i podszybia, tak aby na testy był gotowy kompletny firewall odgradzający przesteń pasażerską od układu paliwowego - robi się zabudowa podłogi i tunelu - wszystkie płyty bedą aluminiowe - zainstalowany grill przedliftowy - niedługo będzie skompletowany przód, brakuje jeszcze dolnych listewek pod lampy i małego grilla Po tych wszystkich pracach montujemy fotele na gotowo i zakładamy pasy 4 punktowe OMP i można ustawiać wstepnie geometrię do testów oraz zakładać wszystkie szyby |
Autor: | cowboy [ Śro 01 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Zimno się robi więc turbina dostała kocyk odporny na temperaturę 1600 st C dodatkowo dokupiłem bandaż termiczny i praktycznie cały wydech począwszy od down pipe (złącze elastyczne) do tłumika końcowego będzie zabezpieczony termicznie, jako że idzie w tunelu środkowym i w ciepłe dni niepotrzebne jest dodatkowe ogrzewanie kabiny Dopasowany został łącznik silikonowy 45st fi 100mm do fitra ITG - on też będzie zabezpieczony termicznie od kolektora wydechowego |
Autor: | cowboy [ Pią 17 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Czekając na kolejne postępy w pracach (smutna rzeczywistość) przypadkiem natknąłem się w internecie na brata bliźniaka mojego audi, tez 2doorsedan (w terminologii audi coupe zarezerwowane jest dla innego modelu), tez polift wydanie z lat 84-86, tez kolor tornadorot , tez #quattro ! Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych #2door sedan quattro modelu 80 B2 Bardzo ładne wykonanie, ze swapem na 1.8T - jest tak fajny ze nie mogłem sie powstrzymać aby go opublikować ! |
Autor: | MicroSpec [ Pią 17 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
widziałem twoją bestie w pewnym garage i robi wrażenie |
Autor: | eku_suci [ Pią 24 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Cześć! Graty za samo zaparcie w budowie potworka, nie rozumiem tylko dlaczego jeżeli jest to: Cytuj: Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych #2door sedan quattro modelu 80 B2 poddałeś taki rarytas tak mocnym przeróbką... Dużo bardziej przemawia do mnie wersja, która znalazłeś w sieci. Powodzenia w dalszym modzeniu!! Pozdrawiam |
Autor: | cowboy [ Nie 26 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Nie byłbym sobą gdybym znowu czegoś nie popsuł w audi .... auto nie chciało leżeć na glebie wiec tylne kielichy zostały poddane delikatnemu liftingowi, teraz będzie nisko i równo... Przygotowania do testów w toku...wydech zostal od downpipe do tlumika koncowego owiniety bandazem termicznym...dodatkowo beda jeszcze ekrany i dopiero zabudowa tunelu..w polowie maja powinno udac sie pojezdzic... |
Autor: | cowboy [ Pon 27 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
eku_suci napisał(a): Cześć! Graty za samo zaparcie w budowie potworka, nie rozumiem tylko dlaczego jeżeli jest to: Cytuj: Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych #2door sedan quattro modelu 80 B2 poddałeś taki rarytas tak mocnym przeróbką... Dużo bardziej przemawia do mnie wersja, która znalazłeś w sieci. Powodzenia w dalszym modzeniu!! Pozdrawiam rarytas... hmm na mobile.de wisiał chyba z pol roku ja to auto kupiłem w stanie takim ze było bez wnetrza, miało stanowic dawce przodu pdo replike sport quattro rarytasem jest 2-door w wersji przedliftowej (ja przód przerobiłem na przedlifta) gdybym 5 lat temu zobaczył to auto to pewnie bym robił je uliczne ale ja buduje auto na tor, wiec jest pełna klatka, poszerzenia, odelżenia itd moze ktoś inny kupi i zrobi takiego cukierka, namawiam bo tych B2 juz coraz mniej... |
Autor: | papol [ Nie 03 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
Powiedz cos o owinoeciu calego wydechu ... czemu ? Myslaem zrobic to u siebie... czym Ty sie kierowales ?? Co to daje ? |
Autor: | kkkacper [ Nie 03 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
papol, przeciez wyraznie pisal, a poza tym mozna sie domyslic.. Stara sie zbic temperature, zeby w srodku byl mniejszy piec |
Autor: | papol [ Wto 05 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
To i ja wiem... czekalem na inne aspekty... bo mam zamiar to sroboc u siebie... jedni odradzaja inni mowia ze tak... |
Autor: | vipergti [ Wto 05 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy |
papol napisał(a): To i ja wiem... czekalem na inne aspekty... bo mam zamiar to sroboc u siebie... jedni odradzaja inni mowia ze tak... Widać że bezpośrednio przy wydechu idą rury wodne, więc to pewnie kolejny, a raczej główny powód |
Strona 23 z 27 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |