Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 67 [ 1005 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk3 2e TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Witam :

MODEL : 2.0 16V TURBO rocznik 1992, typ silnika 2e

MODY POD MASKA :
- odpowiednio przygotowany dół pod turbo
- głowica od corrado 9a , ostry wałek
- turbo garrett ???? by evo
- kolektor wydechowy "baran" wyspawany owinięty bandażem
- wydech z kwasówki 3,5 downpipe , dalej 3 cale , ostatni tłumik F&K
- clean komory silnika, kolektor, rozpórka i rury od IC polakierowane proszkowo, pokrywa zaworów czarna, niektóre elementy polerowane/chromowana, dół silnika + skrzynia w matowym czarnym lakierze, wszystkie śrubki chromowane lub ze stali chromowej
- aktualny pomiar na 1,3 b 287 KM i 339NM

ZAWIESZENIE :
- Zawieszenie typu AIRRIDE cała instalacja AIRSTYLE, przednie amory na gwincie MTS od ALGRUNDO

UKLAD HAMULCOWY :
- przednie tarcze nacinane, zaciski seryjne, tylne tarcze seria

KOLA :
- 16 calowe felgi BBS RS
przód 7,5 + 20mm dystans
tył 9 + 20mm dystans
polerowane ranty, środki polakierowane proszkowo, chromowane srubki

NADWOZIE :

- kolor czekolada , dach czarny
- przód : Hella Projektor wersja Black
- zderzak przedni zrobiony na gładko, zaspawane miejsce na rejestrację, kierunki i dolne kratki
- dokładka vr6 z przodu
- tył : lampy HELLA BLACK MAGIC
- tylny zderzak na gładko pozbawiony rowka
- przedłużona klapa
- listwy boczne od wersji CL
- atrapa bez zbaczka w czarnym macie
- lusterka czarny mat od polo

WNETRZE

Cała tapicerka zrobiona w firmie SITZCAR,

AUDIO

-radio Pioneer
- przedni zestaw VIBE BLACK AIR zasilane wzmacniaczem 2kan VIBE BLACK BOX
- subwoofer VIBE SPACE zasilany monoblockiem VIBE BLACK BOX
- okablowanie 2kan 10mm zasilający VIBE, monoblock 50mm VIBE

Cała historia od chwili kupca do chwili obecnej :

Kilka fotek po kupnie :

Image Image Image
Image Image

Na początku kwietnia przyszła pierwsza rejestracja , modyfikacje które zaszły po zakupie to :
- polerka silnika
-polerka ręczna środka felg
-mniejsza kierownica pro raid,
-obwódki na zegary i na pokrętła od nawiewów ,
-została zainstalowana jednostka Audio : radio Pioneer DEH 4900IB , głośniki przód JBL zestaw dwudrożny 16.5 cm, tył drzwi również JBL . Bagażnik został zabudowany i obity czarnym materiałem, w nim pojawił się potężny 30 cm głośnik amerykańskiej firmy CRUNCH o mocy max 1200 W rms 700 W . Piecyk monoblock CRUNCH oraz kondensator,
-polerka ramion felg oraz całego silnika
Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image


W maju golfik pojawił się na MajóVWce :[/b]
Image Image Image Image
Image

[b]W czerwcu pojechałem na VW VAG TREFFEN :[/b]
Image Image Image
Image Image

W sierpniu udałem się na [b]Wielki Spot VW ZONE
organizowany przez kolegów z VWZONE .
Ponad 350 km w jedną stronę, Jarocin-Brzezie , start 6 rano - powrót 2 w nocy . Impreska nieziemska . Moje MK3 zwyciężyło w kategorii GOLF 3/VENTO . Powrót z pucharkiem i dyplomem :bajer:
Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image

Nom i tak do końca roku się przejeździło obecnym golfem,

ZIMA :[/b]
Przyszła zima , czas na modyfikacje silnika, postanowiliśmy zrobić coś nietypowego - uturbiliśmy 2e silniczek .
Posiadam silnik 2.0 GTI 8V 115 KM . Postanowiłem wraz z tatą zmodyfikować autko i dodać mu troszkę mocy . Zaczęliśmy od rozbiórki silnika na części . Zostały wymienione wszystkie paski, pierścienie, rozrząd, wszystkie płyny, spolerowana i splanowana głowica, polerka pokrywy, kolektora, alternatora, przepływomierza .
Image Image Image Image

Fotka silnika ( jeszcze nie kompletny ) na razie z głowicą i deklem świecącym na lusterko

Image

Następnie zaczęliśmy od montażu intercoolera oraz wyprowadzenia rur powietrznych od coolera ( intercooler od Opla Astry ) Zamontowany pod chłodnicę powietrza prezentuje się następująco :


Image Image Image
Image Image

Następnie bo wielu trudach w Nasze ręce trafiła zregenerowana turbina od Vw Golfa 1.9 TDI wraz z kolektorem , została zamontowana w następujący sposób :

Image Image Image Image

Po kilku tygodniach została zamontowana rura powietrzna do turbiny wraz z stożkowym filtrem i przepływomierzem :

Image Image Image

Następnie pasowaliśmy rurę od intercoolera do przepustnicy :

Image Image

Po kilku tygodniach zamontowaliśmy obie rury powietrzne wypolerowane na lustro , zostały szczelnie podłączone wszystkie rury, odmy do silnika, silnik krokowy a także założony BLOW OFF . Praktycznie budowa turbo została skończona ( ale czy silnik odpali ?? ) Otóż pstrykk i za pierwszym razem .. Turbina chodzi, zawór świszczy . Silniczek równo pracuje . Teraz czas na dostrajanie komputera ( lub włożenie nowego ecu + większe wtryski ). Na razie nie jestem skłonny określić jaką moc ma mój Golfik i jakie jest ciśnienie doładowania ( wszystko będę wiedział gdy samochód będzie już zestrojony) Przedstawia się następująco :

Image Image Image
Image Image

Gdy samochód wyjedzie od lakiernika i wszystko będzie gites zrobione podeślę fotki . Zapraszam do komentarzy a także dyskusji .

[b]Zmieniony 2.02.2008
Siemka wrzucam kilka nowych fotek z mojej dzisiejszej pracy . Pomalowana skrzynia biegów oraz dół silnika a także polerka rury dolotowej . Wieczorem wrzucę filmik z pierwszym odpaleniem samochodu


Image Image Image Image

Po uturbieniu przyszedł czas na klepanie nadkoli , zostały wyrzucone dwa przednie zderzaki zaspawane boczne kierunki i zaklepane nadkola przód i tył ( niestety 9J z tyłu się nie mieściły ) . Pojawiły się nowe fele BROCK B1 7,5 na 9 J 16 calowe . Kilka fotek od blacharza :
Image Image Image Image
Image Image Image


W trakcie uturbiania na autku pojawiły się nowe lampy stylizowane na golfa mark V , Jak się okazało po ich kupnie nie było w nich kierunków więc musiałem sam je dorobić . Rozebrałem lampy i z pomarańczowych diod zrobiłem migacz . Modyfikacji poddał się również przedni zderzak . Zostały zaspawane kierunki oraz dolne kratki , w środkowej pojawił się IC :

Image Image Image Image
Image Image

Zostało także zmienione AUDIO , pojawiła się skrzynia zamiast zabudowy
Image Image

[b]18.02.2008

Golfik został odprowadzony do zestrojenia do firmy kreatormocy .
Zostanie zmieniony :
- komputer
- nowe większe wtryski oraz listwa wtryskowa
- wyrzucenia przepływomierza
- map sensor
- wskaźnik paliwa
- strojenia
Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image Image Image

14.03.2008
Golf odebrany z kreatora mocny, niestety nie zhamowany do końca gdyż okazało się że turbina jest za mała i pompuje tylko do 5000 tys max. Przy 5000 obr 161 KM .
Obecnie jeżdżę na takiej turbince ale gdy odprowadzę do lakiernika to wymienię ją na większą .
Image Image Image Image
Image

16.03.2008
Wrzucam 2 filmiki z jazdy , golf kręcony tylko do 3500 tys .
W środę odstawiam do lakiernika na nowy lakier , a jaki ? to już tajemnica , śledźcie dokładnie mój temat . Będę aktualizował codziennie i podawał świeże info .

http://pl.youtube.com/watch?v=H-rxDwGa_hI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://pl.youtube.com/watch?v=HP2_QIyZBCA" onclick="window.open(this.href);return false;

18.03.2008
Plany na przyszłość :
- fele do polerki na lusterko +
- lakier kawa z mlekiem , dach ekri - zrobione +
- eko skóra pod kolor autka
- wymiana sprężarki +

26.03.2008
Golf odstawiony na zmianę lakieru, postaram się niedługo wrzucić kilka fotek z prac lakierników

9.04.2008

Witam, dzisiaj odebrałem golfika od lakiernika , fotki poniżej . Jeszcze brak listewek oraz progów, na foto także felgi po piaskowaniu . Teraz czekam mnie ciężka praca nad kołami, postaram się wrzucić niedługo jakieś foteczki golfa z bocznymi listwami i progami bo całkiem inaczej będzie wyglądał , nom i jak fela jeszcze dojdzie to miód :bajer:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


23.04.2008


Witam
Otóż są pierwsze fotki felg po polerce , na razie 2 skończone i założone na autko . Niedługo postaram się zrobić jakąś sesję jak już 4 kółeczka będą na golfie

Image
Image Image

28.04.2008

Dzisiaj skończyłem 3 koło ( jeszcze 1 czeka na mnie . Od jutra biorę się za ostatnie i w weekend pstryknę jakąś sesję )
Wrzucam kilka fotek polerki oraz polerkę komory silnika :bigok:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

06.05.2008

Mała sesja już na kółeczkach w pełnej okazałości :D

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

12.05.2008

Dzisiaj założyłem kapselki zakrywające śruby w felgach i pstryknąłem kilka zdjęć . Brakuje jeszcze dolnej progowej listwy ( ale czekam bo ma przyjść w tym tygodniu ) . Na razie kilkanaście fotek w pełnej okazałości :hmm:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

25.05.2008

Golf pojawił się na AUTO TUNING SHOW w katowickim spodku . Kilka znalezionych fotek poniżej :

Image Image Image Image
Image Image Image Image

02.07.2008

Dzisiaj byłem w Warszawie na sesji do VW TRENDS .
Dwa autka Home Made Turbo - moje mk3 i mk3 KENAJ'A .

Kilka fotek :

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

12.07.2008

Wrzucam kilka fotek z VagTreffen 2008 :

Image Image Image Image Image Image Image Image
Image Image Image



14.04.2008

dzisiaj autko zostało rozebrane, będzie nowe turbo i IC , przetoczone tłoki , nowe pierścienie :
Kilka fotek :

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

turbina używana w IVECO 2.8 t model KKK K03-076ke50136670

Image Image Image Image Image Image Image Image

20.07.2008

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

25.07.2008

dzisiaj golfik wyjechał z warsztatu, pośmigałem sobie powolutku aby wszystko się ułożyło, w niedzielę będzie strojenie u kolegi coobcia . Jak się uda wystroić wrzucę wykres nom i oczywiście wrażenia z jazdy , chyba że uda się jakiś filmik nagrać :D

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

14.08.2008

Dzisiaj była jeszcze raz robiona mapa paliwa, gdyż okazało się że przetarty był przewód ciśnieniowy przy sprężarce , i pompowała prawie ponad 1 bar przy 3000 tys i silnik dzwonił ,( wtryski są wydajne i tak jak powiedział evo wytrzymają ok 260 ps ) kabel został naprawiony i boost ustawiony na 0.6 bara , nie udało się wjechać na rolki gdyż już było za późno, umówiony jestem na piątek na poprawki zapłonu i na hamownię więc już będę wiedział co i jak wyszło .
Teraz całkiem inaczej auto jeździ niż poprzednio .

Na dodatek w drodze powrotnej rozsypała się pompa od wspomagania , :green_fuck:

W weekend postaram się może nakręcić jakiś filmik , nom a w piętek wrzucę wykresy :bigok:



W międzyczasie wrzucam troszkę fotek z Volfsgruppe VAG Event 2008 :

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


Otóż wykres jest ale ...... niezadowalający a to przez ... niskie doładowanie . Przy pomiarze przy odcince 0.4 bara więc ... o połowę mniej niż miało być . Nie wiem czy WG się poluzował czy jak , jutro wjadę na spokojnie na kanał i zobaczę co i jak i dlaczego tak się stało .

Pewnie dla niektórych z Was będzie to śmiech ale wyszło jak wyszło , w poniedziałek kolejne hamownie już na poprawnym doładowaniu ,

Kilka fotek oraz wykres poniżej :

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

15.09.2008

wróciłem z kolejnego pomiar i niestety znów klapa, wykres poniżej

Image

w czwartek jadę na inną hamownię gdyż ta jest mało wiarygodna i ma bardzo lekkie rolki, pojadę na bardziej obciążeniową

8.10.2008

Na odświeżenie kilka fotek na nowych, tylnych lampach i ciemnych przednich kloszach :

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Dokończenie historii na str.2


Ostatnio edytowany przez vw_golf3 Śro 14 Mar, 2012, edytowano w sumie 48 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
czy turbina z tdi do benzyny normalnie podpasi? czy nie sa przypadkiem inne katy lopatek, czy cos takiego??
bardzo fajny projekt, czekamy na efekt koncowy ;)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
witam
tzn ja się dowiadywałem że może być do diesla . Planowałem wcześniej od Passata B4 lub B6 ale tam nie pasowały mi kolektory a od MK3 tdi wszystko ogólnie pasowało . Nic nie trzeba było przerabiać . Pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 58
Skąd: poznan
Gadu-Gadu: 0
Auto: scirocco
super prodzekt :) gratulacje i czekamy az wyjedzie od malaza :)



_________________
www.intradestudio.pl
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Gru, 2007
Posty: 779
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 4965404
Auto: BeCztery
no nie ma jak to turbo power ja sie przejedziesz powiedz ile pali



_________________
My BeCztery
...vwlkp.pl
Offline
 Profil    4965404
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
fajny projekt, home made turbo :), takie sa najlepsze, odprezales silnik ??



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Kwi, 2005
Posty: 25
Skąd: Kraków
Zapowiada sie super.Jaki kolor planujesz?Jakies mody przy okazji lakierowania?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
<PR23MK3> słuchaj jeszcze nie odprężałem silnika . właśnie nie wiem czy przy doładowaniu najniższym czyli 0.2-0.4 bara trzeba odprężać silnik. Jedni mówią że trzeba jedni że deryjne odprężenie wystarczy Jak Ty uważasz ?

<dj> słuchaj miałem chęć na kolor - kawa z mlekiem ale chyba pozostanę przy czerwieni (tylko ją odnowię ) . Otóż wycinam tylne nadkola gdyż nie mieści mi się felga 9J . Golfik jest na gwincie przód 8 tył 6 . Nie chce go podnosić - wolę wyciąć nadkola . Czy jeszcze jakieś przeróbki ? chyba już nie . Felgi całe do polerki i koniec


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Sty, 2005
Posty: 1151
Skąd: wolfsgruppe.com
opisuj cale auto a nie tylko silnik! ;)



_________________
2004:VWMania
2005:IST,Bautzen,VWMania,Jarocin,Łagów
2006:IST,Bautzen,Brzezie
2007:Kotlin,Cultstyle.de,Bautzen,Blasen,Brzezie
2008:Cultstyle.de,VWMania,VAG Event
2009:Cultstyle.de,VAG Event,MIVW
2010:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,OSS,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,Cultoberfest
2011:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,VW Fanatics,E38,WolfsgruppeBBQ
2012:VAG Event
2013:Cultstyle.de,OSS,VAG Event,DubIt
2014:Ult.Dubs,BBQ,WSee,XS Berlin,Rcsm,VAG Event,DubIt,BugShow Spa,MIVW,Airlift BBQ
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
vw_golf3 napisał(a):
<PR23MK3> słuchaj jeszcze nie odprężałem silnika . właśnie nie wiem czy przy doładowaniu najniższym czyli 0.2-0.4 bara trzeba odprężać silnik. Jedni mówią że trzeba jedni że deryjne odprężenie wystarczy Jak Ty uważasz ?


niby soft turbo nie wymaga odprezenie. 2.0 8V nie ma bardzo wysokiego stopnia sprezania wiec wydaje mi sie ze przy cisnieniu doladowania do 0,5 bara spokojnie powinne ci seryjne ustawienia wystarczyc. jestem ciekaw jak go wystroisz na ile PS. :-D



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
vw_golf3 z jakiego silnika 1.9 TDI masz ten kolektor ? z 1z ?
pasuje bez problemu ? czy jakas rzezba jest z tym ?

wtryski seria ? czy jakies inne ?

co do odprezania to tak jak Mioo napisal, przy malym doladowaniu teoretycznie nie jest potrzebne


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
PR23M3K , tak dokładnie z takie jest turbina wraz z kolektorem . Nie było przy tym żadnej rzeźby, idealnie pasowała , trzeba było tylko jedno mocowanie przerobić . A wtryski na razie seryjne .
W przyszłym tygodniu oddaje do znanego mechanika Grabowskiego do Warszawy . Powiedział że trzeba dodatkowy wtrysk założyć i przestroić komputer . Zobaczymy co z tego wyjdzie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Wrz, 2005
Posty: 615
Skąd: VWrocłaVAG
Gadu-Gadu: 0
coś zakombinował z reflektorami ? widzę tam jakieś diody wzdłuż dołu?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Gregore są to diody do kierunków . Ja kupiłem lampy do golfa mk3 stylizowane na golfa V . W lampach na dole był tylko postój, musiałem coś wykombinować żęby były w nich kierunki . I wstawiłem 7 żarówek do jednej i do drugiej i zrobiłem z nich kierunki .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Sty, 2005
Posty: 1151
Skąd: wolfsgruppe.com
to ja moze dodam kilka fotek auta z lata 2007, zeby byl jakis poglad co to wogole za golf ;)
Image
Image
Image
Image
Image

bedzie z czym porownywac w 2008 ;)

pzdr



_________________
2004:VWMania
2005:IST,Bautzen,VWMania,Jarocin,Łagów
2006:IST,Bautzen,Brzezie
2007:Kotlin,Cultstyle.de,Bautzen,Blasen,Brzezie
2008:Cultstyle.de,VWMania,VAG Event
2009:Cultstyle.de,VAG Event,MIVW
2010:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,OSS,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,Cultoberfest
2011:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,VW Fanatics,E38,WolfsgruppeBBQ
2012:VAG Event
2013:Cultstyle.de,OSS,VAG Event,DubIt
2014:Ult.Dubs,BBQ,WSee,XS Berlin,Rcsm,VAG Event,DubIt,BugShow Spa,MIVW,Airlift BBQ
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 67 [ 1005 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe