VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[polo 86c] made by ANDY
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=87&t=26754
Strona 1 z 12

Autor:  Andy [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu:  [polo 86c] made by ANDY

MODEL: Polo 86c

SILNIK: seryjnie 1.3 mh pozniej 1.8 pf!a teraz bedzie ......

MOC: seryjnie 55KM pozniej 107KM

MODY POD MASKA: komora malowana w czarny polysk

ZAWIESZENIE: gwint KW

UKLAD HAMULCOWY: przod tarcze tyl bebny

KOLA:BBS 15" z golfa mk3 beda inne

NADWOZIE: lampy i gril z derby usuniete listwy z drzwi poszerzone przednie nadkola i lekko tylnie, usuniety zamek z tylnij klapy oraz oznaczenia marki i modelu

WNETRZE: sportowa kierownica, kubly WIECHERS-a,pasy szelkowe SCHROT-a

AUDIO: radio sony + dwa glosniki

Zmiany przeprowadzone:


Szufla!! Długo sie zbierałem ale w końcu się zebrałem, dlatego też chciałbym się pochwalić
:-D

Tak więc w 2004 stałem sie szcześliwym posiadaczem Polo 1.3 z 87roku. W momencie zakupu autko wygladalo mniej wiecej tak:

ImageImageImageImageImage

i bylo takie......zwykłe :smutny:

przez pewien czas nic specjalnego się nie dzialo jedynie zmienily sie felgi:

najpierw poszerzane rekiny 13" 6.5J oponka 175/50 w sumie byly sympatyczne :ok: tylko gleby brakowalo :smutny:

ImageImageImageImage

byly...
pozniej znalazlem w garazu ronale 14" i postanowilem przez zime troche powalczyc z nimi a oto efekt ]:->

ImageImageImage

Później przez dluzszy czas nic sie niue dzialo z autkiem gdyz brakowalo kaski a na dodatek bylem w wojsku :/

Ale niedlugo po wyjsciu znalazlm prace a wraz z przyplywem gotowki powstaly plany ktore bardzo szybko wprowadzilem w zycie! mianowicie postanowilem ze dluzej tak nie moze byc i ze z silnikiem trzeba cos zrobic a i blacharka wymagala malych dopieszczen ;)

I tak oto powstal plan zeswapowania do polo silnika 1.8 o oznaczeniu PF :D
Dawca znalazl sie w miare szybko i za w miare male pieniazki, dodam tylko ze opcja zakupu calego auta wydawala mi sie najrozsadniejsza!
tak wygladal delikwent:

ImageImageImageImage

ogolnie niezly smietnik :D

Po rozebraniu golfa wypadalo doprowadzic silnik do ladu i skladu jedno co dobre ze byl w duzo lepszym stanie niz cale auto ;)

ImageImageImage

ImageImageImage

troche pracy to kosztowalo ale sie oplacalo bo efekt zdaje mi sie zadowalajacy :ok:

Kolejnym etapem bylo pozbycie sie silnika z polo i ogarniecie calego auta co by wszystko mialo rece i nogi:

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImageImage

Oczywiscie jak pozniej sie okazalo prace porzadkowe pod maska okazaly sie zbedne! :(

Schody zaczely sie w momencie pasowania silnika, po pierwsze strasznie ciasno a po drugie stwierdzilem ze podluznice sa ze tak powiem liche :wink:
dlatego tez powstal plan wstawienia podluznic od gofra, tym juz zajał sie magik w swoim fachu:

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImage

I powiem wam ze strasznie sie balem tego wszytskiego ze zacznie pekac ze nie wytrzyma ze nie bedzie zbierznosci-ale cale szczescie gosc zrobil wszystko mega dokladnie i precyzyjnie yupii

trwalo to strasznie dlugo chyba z 2 miechy bo gosc wiecznie mial co innego do roboty ałaa

Pełnia szczescia nastapila kiedy auto znalazlo sie w moim garazu i moglem sie na dobre zajac skladaniem wszystkiego do kupy!!!
jeszcze w miedzy czasie kiedy nie mialem autka zajalem sie detalami:

ImageImageImageImage

bylo tego duzo wiecej ale nie robilem fotek gdyz milem ograniczony dostep do dobrego aparatu :/

Tak jak wspomnialem kolejne prace zaczalem kiedy odzyskalem auto!! I tak zaczelem od wymiany calego ukladu hamulcowego, zbudowania paliwowego, poprzez ukladanie nowej instalacji ktora w calosci zapozyczylem z golfa gdyz uznalem to za najprostrzy sposob a pozatym instalacja z golfa co by nie mowic byla pare lat swiezsza od polowkowej!! Po uporaniu sie z tym wszystkim prace poszly juz raczej gladko!!

A tak sprawy sie mialy jak juz bylo mniej wiecej poskladane :D

ImageImageImage

dodac by nalezalo ze zostal zalozony kit H&R 60/40 oraz rozporki przod/tyl:

ImageImageImage

jak i pare innych bibelotow: :)

fotele:

Image

galeczka:

Image

Pomimo to ze zrobilem prawie wszystko to niedosyt byl odczuwalny z powodu lakieru, lecz niestety fundusz operacyjny byl skromny dlatego tez w takim stanie bujalem sie przez kilka miechow!
kiedy juz sie odkulem od dna sprawy potoczyly sie w dobra strone i tak kolejno:

nowy lakier:

ImageImageImage

Wyglad samochodu zmienial sie pare razy:
doszla dokladka oraz nowe zderzaki

Image

derby front+chrom zderzak

ImageImage

kubly wiechers-a+pasy schrrot-a

ImageImage

nowy felunek

ImageImageImage

:mrgreen:

A aktualnie autko wyglada tak:

Image

Rownierz zawieszenie zostalo zmienione na gwint KW i teraz jest fajnie :D

Jako ze jezdze juz swoim polo od 1.5 roku stwierdzilem ze zaczyna brakowac mocy datego aktualnie bede zaczynal SWAP na mocniejsza jednostke :mrgreen: Co za tym idzie?? wymiana hamulcow na mocniejsze i pare inny rzeczy :wink: rowniez felunek jest juz nowy ale o tym jak juz wszystko bedzie gotowe ;)
mam nadzieje ze sie spodoba wszystkie opinie mile widziane ;)
POZDRAWIAM

Autor:  Domier [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

felunek mam nadzieje ze bedzie maly i szeroki bo tego w sumie brakuje. super z tym derby frontem a przy silniku to juz niezla rzezba heh ale wazne zeby to bylo dobrze spasowane i zrobione. napisz jak tam odczucia z takim silnikiem w polo?

Autor:  Andy [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

A tak na dzien dzisiejszy wyglada :-D

Image

Domier napisał(a):
felunek mam nadzieje ze bedzie maly i szeroki

niestety nie bedzie bo za czesto musial bym opony zmieniac a pozatym nizej raczej go nie posadze bo nie nadaze z wymiana misek ;)

Domier napisał(a):
napisz jak tam odczucia z takim silnikiem w polo?


odczucia?? widok miny goscia na obwodnicy ktorego wyprzedzam przy 200km\h bezcenny :D

Autor:  loniek [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

fajnie fajnie... wyczailem kiedys Twoje foto w VWtrends :P i sobie mysle co to za szerokie derby ;P bo tylko przod bylo widac. Respekt za Swapa, co teraz wrzucasz? nadkola poszerzone nawet zle nie wygladaja i od przodu prezentuje sie bojowo. Powodzenia... a planujesz zmiane kólek? jakies 13 gotii by sie ladnie prezentowaly i do stylu pasuja

Autor:  cocoloco [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

fajny projekt ,,, tylko szkoda ze stoi tka wysoko ale rozumiem jak osiagi to nie ma co ... :)

Autor:  Andy [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

cocoloco napisał(a):
ylko szkoda ze stoi tka wysoko ale rozumiem jak osiagi to nie ma co ... :)


uwierzcie mi ze to tylko tak wyglada ale nie jest znowu az taka koza no nie powiem tyl moglby pojsc nizej i tak zapewne bedzie ale to jak pojawi sie nowy felunek i opony bo przy tych balonach ciezko zrobic cokolwiek ale bede sie staral cos z tym wszystkim zrobic ;)

Autor:  eMTi [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Andy, pozdr ;) moje zdanie znasz ;) Supeer :)


p.s masz jeszcze jakies fotele :P :P :P bo do derby potrzebuje :-D

Autor:  rolek [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Widziałem już ten projekt na innym forum, ale i tak jestem pełen podziwu dla Ciebie !!

Musi fajnie chodzić... Powiedz mi... jak masz te podłużnice od golfa to jak sprawe rozwiazałeś z zawieszeniem? Jest z polo czy z golfa? Czy mieszane??

Pozdro !!

Autor:  squoka [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

jak dla mnie dobry projekt, inny niz wszytskie w PL, za to ogromny plus...
jak zmiensiz gumy napewno bedzie dobrze...

Autor:  Andy [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

rolek napisał(a):
Powiedz mi... jak masz te podłużnice od golfa to jak sprawe rozwiazałeś z zawieszeniem? Jest z polo czy z golfa? Czy mieszane??

w tej chwili jest w calosci gwint od golfa mk2

ale powiem ze pasuje takze od polo 6n i jest nawet lepszy od golfoskiego bo tyl ma wiekszy zakres w zwiazku z tym ze sam amortyzator jest krotszy ;)

Autor:  rolek [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Andy napisał(a):
rolek napisał(a):
Powiedz mi... jak masz te podłużnice od golfa to jak sprawe rozwiazałeś z zawieszeniem? Jest z polo czy z golfa? Czy mieszane??

w tej chwili jest w calosci gwint od golfa mk2

ale powiem ze pasuje takze od polo 6n i jest nawet lepszy od golfoskiego bo tyl ma wiekszy zakres w zwiazku z tym ze sam amortyzator jest krotszy ;)


A jak z wahaczami i stabilizatorem ??

Autor:  swIP [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Ile kosztuje wspawanie podluznic z golfa???? nie checsz wstawic ramy salezmanna???

Autor:  Andy [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

rolek napisał(a):
A jak z wahaczami i stabilizatorem ??


caly wozek wahacze sa z golfa natomiast stabilizator jest corrado

Autor:  swIP [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Acha z czarnymi zderzakami wyglada zdecydowanie lepiej :) no i oczywiscie w oryginalnym lakierze

Autor:  Komar_Boston [ Śro 26 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Bardzo pozytywny projekt ;) Doceniam wkład pracy i sam pomysł... Derby front pasuje tutaj najlepiej aczkolwiek jak sam chyba zauważyłeś chrom zderzak z Derby 86 troszkę nie do końca pasował do całości także jeśli akcja chrom stoĂźtangen to jednak z Polo 86/Audi 50 bardziej by podeszły baaa myślę że nawet by się lepiej prezentowały ale wiadomo niektórzy nie mają aż takich możliwości do teili tego typu ;) Szacunek za projekt i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach ;)


PozdróVWki ;)

Strona 1 z 12 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/