Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 4 [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all] zaspawanie i wywiercenie nowego rozstawu?
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7848
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
praktykowal ktos taki zabieg??



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
nie oslabi to felgi czasem?chyba to troszke niebezpieczne...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7848
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
stad moje pytanie... ;)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Wrz, 2006
Posty: 860
Skąd: Ja(VW)orzno
Gadu-Gadu: 9296079
Auto: MkIII GTI 8v 96'
CICHY G60 tak ostatnio robil RM ;) wiec niech sie wypowie :P

ale moim zdaniem nie oslabia ;)

jesli na takim czyms smigaja :-D

Image


Offline
 Profil    9296079
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 440
Skąd: Częstochowa
w rowerze Norbi nie bedziesz mial duzych przeciazen :D



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Maj, 2005
Posty: 557
Skąd: rybnik
Gadu-Gadu: 1441903
Auto: ibiza 6k, F2 monte carlo
chich w RS'ach coś takiego zobił i chyba pszendza w ML



_________________
Mein TAXI mkII RIP
zwykły Passat 3B
Offline
 Profil    1441903
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=15

tutaj jest pokazane jak wyszło , ja śmigam i nie widzę przeciwwskazań :D tylko zrobic trzeba z głową



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Lip, 2006
Posty: 520
Skąd: WZY
Gadu-Gadu: 3851169
Auto: kilka VW
Ja to osobiście jestem nawet bardziej przekonany do metody wiercenia nowego rozstawu niż stosowanie adapterów ze zmiennym rozstaw śrub :)

[ Dodano: Sob 05 Lip, 2008 ]
CICHY jak możesz to napisz gdzie robiłeś... zawsze warto mieć sprawdzony namiar na coś takiego :D


Offline
 Profil    3851169
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
z tym trzeba uderzać do mati'ego od mk3 vr6T



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 247
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
heh u nas jest mistrz w takich sprawach ]:->



_________________
..tylko Ona...
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=804
Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
asmo napisał(a):
chich w RS'ach coś takiego zobił i chyba pszendza w ML

ja mam tylko wywiercone nowe otwory (felga na to pozwalała) na zaspawanie starych nie było juz kasy :hmm:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 06 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Maj, 2006
Posty: 1486
Skąd: Rzeszów
Gadu-Gadu: 7170045
Auto: 6n ?
TommyVW, koleś w Starej Wsi ? bo coś o tym słyszałem



_________________
http://strefagti.pl/
Offline
 Profil    7170045
 
 Temat postu: czy rs'y 8 i 9" na 16" bedą duzo wystwać jesli ET=
PostWysłany: Sob 26 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 23
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 4718060
Auto: Golf MKII GTD
zastanwiams ie nad faktem zaspawaniuea starych otworów i wywierceniu nowych bo potrzebuje 4X100 a mam 5x112 lub też mam czlowieka od dystansów niedrogo.co bedzie lepsze? noi 2 pytanko,, tzn chodzi o oponki na to, bo ktoś tam ma na sprz. 215/35/16- co wy na to?


Offline
 Profil    4718060
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 13 Cze, 2007
Posty: 369
Za granicą nawiercanie felg lub tarcz to norma , ceny felg rozstawem 4x100 lub 5x100 ( np BBS RS )to kosmos.

Chwila strachu , dobry sprzęt i :

Image

PozdrO

[ Dodano: Nie 27 Lip, 2008 ]
Adriano_Amigo napisał(a):
zastanwiams ie nad faktem zaspawaniuea starych otworów i wywierceniu nowych bo potrzebuje 4X100 a mam 5x112 lub też mam czlowieka od dystansów niedrogo.co bedzie lepsze?
Zależy jakie chcesz fele wsadzić bo nawiercając ( felge , piaste) nie musisz wsadzać dystansu który odsuwa felgę na zewnątrz samochodu ( o okolo 17 mm w górę) a jak masz np 9 cali z tyłu to może być problem z obcieraniem.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 25 Sie, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 23
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 4718060
Auto: Golf MKII GTD
co do ceny felg masz racje i to własnie dlatego decydowałbym sie na rozstaw 5X112, tylko jesli mam 4x100 to czy da sie tak nawiercic zeby były przykrecone na 5 śrob? czy trzeba najpierw na 5x100 a pzoniej --> dystans z 5x100na 5x112?


Offline
 Profil    4718060
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 4 [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe