VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[all vw] Wszystko o >>> TURBO <<< tutaj !!
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=36&t=501
Strona 1 z 48

Autor:  DrAkE [ Śro 28 Kwi, 2004 ]
Temat postu:  [all vw] Wszystko o >>> TURBO <<< tutaj !!

Ze wzgledu na coraz czestrze pojawianie sie tematow na temat dokladania turbo do silnikow wolnossących postanowilem otworzyc nowy temat tylko o tej tematyce:!: Poniewaz tematy sa rozsiane po forum ciezko jest znalezc jakies konkretne informacje, a tak wszystko bedzie w jednym miejscu :!:

Prosze wiec nie otwierac zadnych nowych tematow tylko swoje spostrzezenia, rady, pytania itd pisac w tym temacie :!: :!: :!:

I PROSZE ROZWIJAC SWOJE WYPOWIEDZI I BYC PEWNYM TEGO CO SIE PISZE :!: A nie pisac wypowiedzi typu "co sie nie da jak sie da" :!:

Autor:  KoNdoR [ Śro 28 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

ja od siebie dopisze ze odpowiedzi maja byc sensowne, i pytania tez zeby nie było jak w temacie ponizej ze sie człowiekowi odpowiada a on szuka tylko zwady bo wie lepiej. Jak wiesz lepiej to nie otwieraj watku bo mozesz gorzko tego załowac. I to sie tyczy wszystkich tematów na technicznym.

Autor:  melon [ Śro 28 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

wiec mam takei pytanie ?
czy do silnika 1.3 z golfa 2 lub polo moe na gazniku Solex 34 PICT-5 moge wstawic turbine od diesla 1.6TD ? ponoc nie potrzebuje wtedy intercoolera i silnik sie tak nie meczy?i czy musialbym odprezac silnik?

Autor:  redol [ Śro 28 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

siemanko posiadam golfika jedyneczke 1.6 gti i chcialbym zamontowac turbinke ktora daje cisnienie 0,4 bara.jakie musz dokonac przerobki zeby wszystko dzialalo?

Autor:  Paulus [ Czw 29 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

melonlol napisał(a):
wiec mam takei pytanie ?
czy do silnika 1.3 z golfa 2 lub polo moe na gazniku Solex 34 PICT-5 moge wstawic turbine od diesla 1.6TD ? ponoc nie potrzebuje wtedy intercoolera i silnik sie tak nie meczy?i czy musialbym odprezac silnik?

Przykro mi przyjacielu ale możesz mieć spore problemy zprzerobieniem gaźnikowca, chyba, że dostaniesz gaźnik z Renaulta 5 Turbo, a póki co narazie zapomnij o turbo. :wink:
Cytuj:
siemanko posiadam golfika jedyneczke 1.6 gti i chcialbym zamontowac turbinke ktora daje cisnienie 0,4 bara.jakie musz dokonac przerobki zeby wszystko dzialalo?

Powiedz jeszcz w jakim zakresie obrotów jest te 0,4 bara :?:
Ogólnie K-Jetronic to najprostszy wtrysk do "uturbienia". Nie ma elektroniki. To co musisz przerobić to napewno to układ paliwowy. Chodzi przedewszystkim o to aby zapewnić odpowiedni skład mieszanki wtedy kiedy zaczyna dmuchać turbina. Przy tak niskim doładowaniu można pokusić się tylko o regulację układu. :)

Autor:  redol [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

dokladnie nie wiem ale chyba przy 3.500 obrotow. aco z odprezaniem silnika? mam jeszcze turbine ktora daje cisnienie 0.8 bara czy silnik wytrzyma? montaz turbiny nie bedzie duzo kosztowac.tyle co za graty a koszta sa niskie.doradcie czy warto?

Autor:  Paulus [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

Do 0,5 bara (w piku) w zasadzie nie trzeba odprężać silnika, anawet gdyby to wystarczy tylko założyć grubszą uszczelkę.
Cytuj:
doradcie czy warto?

Ja uważam, że warto pod warunkiem, że jesteś odpowiedzialny i znasz się na działaniu silnika

Autor:  redol [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

Dzieki za rady.Napewno taka uszczelke trzeba dorobic a czy ona wytrzyma dlugo? nie wydmucha jej?

Autor:  noname [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

jak nie bedziesz za duzo dmuchal... to jej nie wydmucha... ludzie tak jezdza i nie narzekaja :D

Autor:  redol [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

Pare dni temu spotkalem goscia ktory zamontowal 2 turbiny w TD mk1 .Ja tez mam golfika 1 gti i na start troche mnie odstawil a pozniej nie moglem go dogonic!!!! Mowil ze orginalna turbine dal do regeneracji i dodal turbine od jakas od tdi oraz dodal intercooler.niechcial otworzyc maski i sie pochwalic nie wiem czemu.to sa tylko jego slowa.Tdi to napewno nie byl bo ten golfik klepal zaworami a tdi przeciez chodzi troche ciszej i nie klepie jak zwykly td.
Czy to mozliwe??? czy ten silnik wytrzyma na dwuch turbinach????

Autor:  melon [ Pią 30 Kwi, 2004 ]
Temat postu: 

to co z tym turbo do mk1:P? moze by tak zaloazyc soft turbo ? 0,4 bara o ile sie myle ? z z gaznikeim damy rade :P polak potrafi:D

Autor:  Walus [ Nie 02 Maj, 2004 ]
Temat postu: 

Witam, posiadam golfa MK1 1.6 gaznik ale jest juz w trakcie przerabiania na K-Jetronica i slyszalem ze mozna zakladac turbiny od TDI-kow mam taka od 2,5 L czy jest mozliwe zalozenie tego, jakie kroki powinienem poczynic przy montazu i jaki moze byc tego przybliony koszt ?
Pozdrawiam

Autor:  redol [ Nie 02 Maj, 2004 ]
Temat postu: 

Czesc moge tanio kupic silnik g-60 kompletny z instalacja i komputerem ,tylko jest kompresor padniety a regeneracja jest droga.To wpadlem na pomysl zeby wywalic z niego kompresor i wstawic turbine od TDI ktora daje 0.85-1.2 bara.
PYT.NR 1-czy to dobry pomysl?
PYT.NR 2 -ile na tej turbinie moze miec koni? (toretycznie)
PYT.NR 3 -czy warto zawracac sobie tym glowe? -bo mam jedyneczke gti i czy moze ten silniczek przerobic na turbo?
POZDROWIONKA :D :D

Autor:  noname [ Nie 02 Maj, 2004 ]
Temat postu: 

NRG tuning przerabia te silniki z kompresora chyba na k04... wyciaga z tego ponad 200 km.... turbiny z diesli nie nadaja sie do benzynowych!

Autor:  redol [ Nie 02 Maj, 2004 ]
Temat postu: 

A jak do niego by wsadzil turbine od benzyniaka o cisnieniu 0.8 bara moze 1.0 bar ile to by dalo kucy?

Strona 1 z 48 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/