Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 5 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2004 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
melon napisał(a):
hmmmm a g40 na natrysk na denko tłoka? i czy kotos juz cos takiego robił ale z G40 ,chyba ze z G60 jest tak samo....


G40 nie ma natrysku na denko - można by powiedziec ze jest to zwykły silnik 1.3 z innymi tłokami, z kanałem olejowym do smarowania spręzarki i ... innym osprzętem (kolektory, itd.)
Czesto zadawane były pytania dotyczące skrzyni biegów w G40 - jest taka sama - nie mam zadnych dodatkowych wzmocnien :( różnaca jest tylko w przłozeniu przkładni głównej g40 - 3,330 reszta - 4,060



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Lip, 2004
Posty: 9
norbi napisał(a):
czy bawil sie ktos z wrzuceniem kompresora od g40 lub g60 do innych silnikow? i czy wogule to sie oplaca i jest to mozliwe?


Wszystko jest mozliwe tylko trzeba miec kase :lol:
W gre wchodzi przerobka silnika (odprezenie) wysterowanie wtrysku itd...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 09 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 02 Maj, 2004
Posty: 7
Skąd: Krk
Ksiondz a moze spytamy czy ktos cos takiego w POLSCE?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 22 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
sliwka a czy to wazne gdzie myslalem ze ktos sie podzieli wiedza ze mna ale juz sie skontaktowalem z kilkoma ludzi mi wiem male co nieco ale jeszcze mnie to nie satysfakcjonuje a w ksiazkach za bardzo ogolnikowo pisza ale juz niedlugo zapoznam sie z tym mam nadzieje bez zniszczenia wczesniej kilku silnikow:)



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: vr6
PostWysłany: Pon 22 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 02 Maj, 2004
Posty: 7
Skąd: Krk
[http://www.rothe-motorsport.de/html/bildgalerie/bildgalerie.htm

Pewnie juz to widziałes
A jak nie to moze cos tam ciekawego znajdziesz.
Powodzenia


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Lis, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2004
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
Mam 2.0 8v z 88r K-jetronik z paska wsadzam go do Mk1 kupiłem K03 interkoler z Meriwy i chce to zamontowac:)
Macie jakes pomysły :!:
Zdjecia linki co tam macie



_________________
"trzeba ciąć metal i krzesać iskry" :D
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 13 Gru, 2004 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 01 Maj, 2004
Posty: 415
Skąd: Piaseczno / W-wa
Witam, chce uturbic moje MK I 1,5 JB z glowica od 1,6 zasilanie gaznikiem. Jaki wtrysk zaloze na ta glowice i czy wogle zaloze a moze szukac innej glowicy ??



_________________
White Rally MK I R16 - /viewtopic.php?t=18345&postdays=0&postorder=asc&highlight=walus&start=0

Emerytowóz MK IV - viewtopic.php?f=98&t=40722
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 18 Wrz, 2004
Posty: 17
Skąd: Radzionków Bytom
Witam
Mam golfa II 1.6 gaznik rocznik 91 i 70ps 5d 150tys
70 ps to troche malo chcialbym zamontowac do niego jakies turbo lub kompresor, czy wogole da sie cos zamontowac??
Wszelkie odp mile widziane
Z gory thx :twisted:



_________________
Golf mkII 1.6 bezyna gaznik 5d
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 18 Wrz, 2004
Posty: 17
Skąd: Radzionków Bytom
Hmm nikt nie wie jak zrobic turbo w 1.6?? napewno ktos robil taki motyw :cry:



_________________
Golf mkII 1.6 bezyna gaznik 5d
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
Cytuj:
a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny


Tzw, biturbo, czyli 2 turbinki (twin turbo jak kto woli) uruchamiaja sie razem. Do Vr6 mozna zamontowac 2 chociazby dlatego, ze jest to silnik w ukladzie V i ma dwa kolektory wydechowe, ktore sie lacza w "jeden" (inaczej jest w nowszych silnikach V6, ten model ma dwa osobne wydechy na kazda "strone"). Z jednej strony jak i z drugiej mozna zamontowac turbinke. Powiem tak, troche w tym temacie siedzie, jak narazie teoretycznie, praktycznie moze w najblizszym czasie i wiem, ze roboty troche jest. Mam bardzo dobrego znajomego ktory siedzi w turbinach i temat poruszalismy pare razy, ale jak mi powiedzial:
"Kup sobie auto z silnikiem conajmniej 1800 w dobrym stanie i przyjedz do mnie, a napewno cos mocnego wymyslimy ..."
postanowilem zmienic auto :)



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Witam.

shade_ a może, tem twój znajomy poleciłby coś dla mnie. Byłbym wdzięczny jeśli podzieliłbyś się ze mną swoją wiedzą. Powiem tylko, że auto jest poważne i ja jestem poważnym człowiekiem, nie zastamawiam się co by było gdyby.
I zapraszam do tematu ""VR6 SYNCRO"" :mrgreen: ciebie shade_ jak i innych.

Z góry dziękuje i POZDRAWIAM



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
>ml2210
pogadaj z "evolution" z tego forum, on ma turbinke w swoim golfie II, ktory ma moc "piekielna" :) ja wczoraj dopiero odebralem swojego vr'a i dopiero teraz bede sie cos dowiadywac.



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Halo Halo "evolution" jesteś tam? Ponawiam prośbę. :o

shade_ - dzięki, będziemy w kontakcie, jak coś ciekawego wymyślisz daj cynk.

Pozdro.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
jestem:D od razu powiem ze ja bym w bi turbo wywalil dwie rozne turbiny mala i wieksza teoretycznie spadaja obroty zalaczenia turbo znacznie nizej a w zakresie gdy dolna sie"konczy" zaczyna prace duza i mozznaby uzyskac wieksza moc. poszukam jakis wymiarow vr6 2,8 i 2,9 i cos odpowiem oki? bo juz mam podejrzenia od czego tloki i korby zarzucic ale sie musze upewnic czy mam racje



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 5 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe