Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Passat B4] Swap z TDI na 2.8 24v
PostWysłany: Czw 27 Paź, 2016 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
vipergti ja i tak od poczatku twierdze, ze najlepiej wszystkie 3 lapy custom i bez ruszania gniazd jest git ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat B4] Swap z TDI na 2.8 24v
PostWysłany: Czw 19 Sty, 2017 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 26 Lut, 2013
Posty: 12
Gadu-Gadu: 4776325
Auto: passat b4 tdi
Na chwilę obecną projekt stoi.
Łapy silnika kupiłem z golfa vr6 z wersji z automatem i są takie same jak w manualu czyli przednia i prawa tylna, łapa od skrzyni pasuje od tdi pod warunkiem, że użyjemy skrzynię np. od vr5 o oznaczeniu fbk (taką właśnie mam), dodatkowo koło zamachowe i docisk z passata b4 vr6 a tarcza sprzęgłowa prawdopodobnie siądzie z tdi bo wygląda na taką samą ale to wyjdzie w praniu

P.S. dzięki za informację bo ciężko wyszukać konkrety :)


Offline
 Profil    4776325
 
 Temat postu: Re: [Passat B4] Swap z TDI na 2.8 24v
PostWysłany: Czw 19 Sty, 2017 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
slawcio1990 lapa tylna silnika nie jest taka sama.. tarcze sobie obij kevlarem jak masz pod reka zamiast szukac tej od tdi ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat B4] Swap z TDI na 2.8 24v
PostWysłany: Śro 27 Wrz, 2017 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 26 Lut, 2013
Posty: 12
Gadu-Gadu: 4776325
Auto: passat b4 tdi
źle się wypowiedziałem z tą łapą:
- przednia łapa w starej VR delikatnie się różni w wersji manual i automat ale siadło na tej z automatu,
- tylna pasuje od starej VR
- łapa na skrzynię pasuje od TDI
- tarcza sprzęgłowa założona od TDI i jest ok,
- lewarek z cięgnami od golfa IV

pojawił się problem z temperaturą silnika, na liczniku 110-120 stopni a na kompie 95 stopni z tego co mi wiadomo to trzeba założyć inny czujnik,

kolejny problem to mruganie kontrolki ciśnienie oleju jak się zagrzeje silnik, jak dodam gazu do przestaje,
niektórzy radzą zalać olejem 10w60 i ten problem powinien zniknąć...


Offline
 Profil    4776325
 
 Temat postu: Re: [Passat B4] Swap z TDI na 2.8 24v
PostWysłany: Czw 05 Paź, 2017 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
trzeba sprawdzic cicnienie oleju i porownac je do danych katalogowych bo moze silnik nadaje sie juz do remontu i zmiana oelju tu nic nie pomoże


Offline
 Profil    8234490
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe