Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] 1.8 kopci jak się zagrzeje
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 05 Lis, 2006
Posty: 8
Skąd: Wrocław
kupiłem niedawno audi 80 b3 z motorem 1,8 po wymianie normalnych elementów eksploatacyjnych w tym również termostatu (jak się okazało wcześniej nie bylo go w ogole) auto się gotuje po kilku minutach a z tłumika idzie dziwny dym, być może para bo zaczyna kapać woda z końcówki rury. czy diagnoza jest jednoznaczna?? uszczelka pod głowicą w najlepszym wypadku a w najgorszym głowica?? bardzo was prosze, pomóżcie nim rozbiore pół silnika. dodam jeszcze, że pompa wody i chłodnica są nowe a ternmostat już trzeci włożyłem. z góry bardzo wam dziekuje!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Moim zdaniem tak jak piszesz - uszczelka pod głowicą.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 05 Lis, 2006
Posty: 8
Skąd: Wrocław
no tak:/ najgorsze jest to, że uszczelka wygląda na niedawno wymienioną:-(


Ostatnio edytowany przez Edek86 Wto 31 Lip, 2007, edytowano w sumie 2 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Edek86 napisał(a):
uszczelka pod głowicą w najlepszym wypadku a w najgorszym głowica


Już sobie sam odpowiedziałeś... Jak myślisz dlaczego poprzedni właściciel wyjął termostat - bo leczył syfa pudrem.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 05 Lis, 2006
Posty: 8
Skąd: Wrocław
więc co?? wymieniać tylko uszczelke czy głowice też??



_________________
Był Golf II 1.6 '90
jest Jetta I 1.3 '83
oraz Audi 80 B3 1.8 JV '87
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Edek86 napisał(a):
no tak:/ najgorsze jest to, że uszczelka wygląda na niedawno wymienioną:-(


No to musisz zdjąć głowicę i podrzucić ją do zakładu gdzie sprawdzają szczelność głowic. Jak okaże się szczelna to daj nową uszczelkę (nie żałuj przy tym na nią kasy), załóż głowicę i śmigaj bo powinno być wszystko ok. Możesz jeszcze przed założeniem zrobić jej remont.
Jak okaże się nieszczelna to strzel rundkę po szrotach lub znajdź kogoś kto sprzedaje autko z takim silnikiem na części i spróbuj od niego ją odkupić. A wtedy także dla świętego spokoju remoncik i pod maskę Twojego autka.

Kupno głowicy, szczególnie do starszego silnika, nie musi wcale być jednoznaczne z olbrzymimi kosztami.

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe