Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk3] Półsyntetyk czy już mineral?
PostWysłany: Pią 29 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
No wlasnie jestem przed wymina oleju. Silnik ma na liczniku 164tys (1,8 ABS). Autko posiada instalacje LPG. Lalbym bez zastanowienia polsyntetyk Mobila1 tak jak zawsze ale silnik niestety troszke lyka sobie oleju... tak ok 0,2l/1000km. Co sadzicie? Nalac mu jeszcze polsyntetyk czy juz minerala??
Pozdrawiam :)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 29 Cze, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Sie, 2006
Posty: 70
Skąd: Jawor
Gadu-Gadu: 6655195
Auto: Audi A3 1,9TDI AHF
proponuje polsyntetyk ale MOTULKA
Z tym olejem to do GOLF_TUNER-a sie zglos
On to rozprowadza w dobrych cenach :)



_________________
.::::::::::::jaVWor::::::::::::.
::::::::::721600381::::::::::
Offline
 Profil    6655195
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 29 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
marianDJA napisał(a):
proponuje polsyntetyk ale MOTULKA

Nie slyszalem o tym... mozesz cos jasniej ?? :)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 29 Cze, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Cze, 2007
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Tlen: malytm
Auto: 8E cdl, 19E aum
Jeśli tyle ci bierze to lej nadal półsynteze, nie zmieniaj na coś gorszego, akurat w tym przypadku mowa o mineralu.


Offline
 Profil    malytm
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Sie, 2006
Posty: 70
Skąd: Jawor
Gadu-Gadu: 6655195
Auto: Audi A3 1,9TDI AHF
mar napisał(a):
marianDJA napisał(a):
proponuje polsyntetyk ale MOTULKA

Nie slyszalem o tym... mozesz cos jasniej ?? :)


MOTUL to olej wysokiej klasy a jesli chcesz wiedziec cos wiecej to napisz lu b zadzwon do GOLF_TUNERA501477275



_________________
.::::::::::::jaVWor::::::::::::.
::::::::::721600381::::::::::
Offline
 Profil    6655195
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 02 Paź, 2006
Posty: 10
Skąd: Kraków
Podstawowa zasada dbania o silnik mówi że nie "naprawia" się usterek silnika coraz to gorszym olejem :) Można jeździć i przy 500tyś km na pełnym syntetyku (osobiście widziałem taką Toyote). Może wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe, koszt niewielki a zaoszczędzisz na oleju.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Przy takich ubytkach nie zmieniaj oleju. Motul jest jednym z najlepszych olejów ale i tez jednym z najdroższych. Mobil lub Liuiq Molly też są dobre i w miare tanie.
Widziałem osobiście VW T4 który miał 700 tys km na syntetyku.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
No to zaleje mu jeszcze polsyntetyka :) Te ubytki wydaja mi sie niestety przez gaz... Ale dzieki za odpowiedzi :)
Pozdrawiam



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Mojego brata mk2 miało naśmigane ponad 280tys km z czego coś około 100tys na gazie, zalewany do niego był półsyntetyk i wszystko było bez problemów.

Pozdrawiam ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 30 Cze, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Mar zmien uszczelniacze, tata w 35i tez zalewa polsyntetyk w zagazowanym 2.0 8v i spala 0.5 litra na 1k, ewidentnie wina uszczelniaczy zaworow bo kopci mu na bialo i ma nastukane ponad 270 tys. a mowia ze przy ~250 tys. padaja i trzeba je wymienic...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lip, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
rolek napisał(a):
ewidentnie wina uszczelniaczy zaworow bo kopci mu na bialo

Ale mi na szczescie jeszcze nie kopci :-D



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
rolek napisał(a):
ewidentnie wina uszczelniaczy zaworow


Jak będzie miał zajechane pierścienie na tłokach też będzie kopcił i też będzie ubywało oleju...



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lip, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
B_O_N_K napisał(a):
Jak będzie miał zajechane pierścienie na tłokach też będzie kopcił i też będzie ubywało oleju...

Ale Panowie... 0,2l/1000km to chyba nie jest tragedia? Przynajmniej mi sie tak wydaje.



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
mar napisał(a):
Ale Panowie... 0,2l/1000km to chyba nie jest tragedia? Przynajmniej mi sie tak wydaje.


No w sumie tragedia nie jest. A moja wypowiedź skierowana była do RolKa ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 23 Kwi, 2007
Posty: 64
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Cytuj:
Ale Panowie... 0,2l/1000km to chyba nie jest tragedia? Przynajmniej mi sie tak wydaje.


... czyli od wymiany do wymiany 2l - nie wiem czy nie ma się czym przejmować.



_________________
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0 historia pewnego Corrado G60...
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 16 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe