Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk2] Spadek mocy i obrotow
PostWysłany: Pon 19 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Mar, 2005
Posty: 2
Skąd: Mielec
Chlopaki (i dziewczeta :) - mam problem od jakiegos czasu mam problem z moim malym mk2 1,3NZ (wielopunkt), otoz autko zapala ladnie, na niskich obrotach pracuje ladnie, ssanie uruchamia sie bez problemu. Jednak po przejechaniu kawalka odczuwalne jest szarpanie podczas jazdy. Malo tego - czesto mozna zaobserwowac "luznego buta" - cisne gaz a auto traci moc jednoczesnie (jakby nie dostawal paliwa), obroty spadaja a to czesto prowadzi do zgasniecia silnika, czasem jak mu przygazuje pare razy to zalapie, ale nie zawsze sie udaje. Gasniecie sie zwykle zdarza jak zwalniam (hamuje), wciskam sprzeglo, a obroty momentalnie spadaja (ze nawet niezdaze przygazowac) i gasnie.
Czytalem wszystkie porady na ten temat ale nie bardzo mam punkt zaczepienia. Pomozcie wiec...
Jesli to moze byc jakas podpowiedz - jakis czas temu wymienilem filtr paliwa, dolalem do zbiornika specjalny srodek likwidujacy wode, we wrzesniu wymienialem tez kopulke i palec od aparatu zaplonowego, swiece.
Mam zalozony stozek, bylo ok przez lato ale moze teraz dostaje za duzo powietrza i to przez to...
A moze tez przewody wysokiego napiecia - po ciemku widac na nich male niebieskie iskierki (w obrebie kopulki) - przewody tak czy siak sa do zmiany ale chcialbym wiedziec czy to moze byc przyczyna wyzej wspomnianych usterek...

Dzieki - pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk II] Spadek mocy i obrotow
PostWysłany: Pią 27 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 25 Cze, 2005
Posty: 1
Skąd: Wrocek
Ochen napisał(a):
Chlopaki (i dziewczeta :) - mam problem od jakiegos czasu mam problem z moim malym mk2 1,3NZ (wielopunkt), otoz autko zapala ladnie, na niskich obrotach pracuje ladnie, ssanie uruchamia sie bez problemu. Jednak po przejechaniu kawalka odczuwalne jest szarpanie podczas jazdy. Malo tego - czesto mozna zaobserwowac "luznego buta" - cisne gaz a auto traci moc jednoczesnie (jakby nie dostawal paliwa), obroty spadaja a to czesto prowadzi do zgasniecia silnika, czasem jak mu przygazuje pare razy to zalapie, ale nie zawsze sie udaje. Gasniecie sie zwykle zdarza jak zwalniam (hamuje), wciskam sprzeglo, a obroty momentalnie spadaja (ze nawet niezdaze przygazowac) i gasnie.
Czytalem wszystkie porady na ten temat ale nie bardzo mam punkt zaczepienia. Pomozcie wiec...
Jesli to moze byc jakas podpowiedz - jakis czas temu wymienilem filtr paliwa, dolalem do zbiornika specjalny srodek likwidujacy wode, we wrzesniu wymienialem tez kopulke i palec od aparatu zaplonowego, swiece.
Mam zalozony stozek, bylo ok przez lato ale moze teraz dostaje za duzo powietrza i to przez to...
A moze tez przewody wysokiego napiecia - po ciemku widac na nich male niebieskie iskierki (w obrebie kopulki) - przewody tak czy siak sa do zmiany ale chcialbym wiedziec czy to moze byc przyczyna wyzej wspomnianych usterek...

Dzieki - pozdrawiam

A jak ze spalaniem, -ile Ci pali? Mnie do nie dawna - 12,7 w zimie (ten sam silnik), do 8,9 (ciepła jesień).

Co do "iskierek" to od razu wywaliłem metalowe okładki z "fajek", choć to nie musi być "to", podobne objawy wymogły na mnie wizytę i badanie diagnostyki silnika. Jeszcze nie wiem ile pali, za kilka dni będę wiedział więcej ;-) Nie myłeś przypadkiem ostatnio silnika?

Po diagnostyce, m.in. przyśpieszenie zapłonu (mam walnięty przyśpieszacz - koszt ok. 100 zł - nie wymieniałem! - zablokowany wężyk i zmiana w zapłonie) przestał być "ciężki", brak "luźnego buta", mogę nawet "depnąć" na III biegu!!!, Po pierwszym zalaniu wyszło mi, że ok. 1,5-2 litry pali mi mniej - nie pełne 100 km przejechane!!!
Sonda ok. nawet katalizator wynik 84-87 (przed przepaleniem maszyny po diagnostyce).


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 28 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Mar, 2005
Posty: 2
Skąd: Mielec
Ja juz wiem, ze to byly kable bo pod maska mialem harcujace iskierki. A gasniecie i spadek obrotow byl wywolany przebiciem. Zmienilem kable i gro :) Ale jest nastepny klopot, pare dni temu siadl mi regulator niskich obrotow - ma ktos moze do sprzedania?
POZDR!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: ;)
PostWysłany: Wto 07 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 06 Sie, 2007
Posty: 2
Skąd: L-wo
Miałem podobne obiawy ale u mnie nie było to przez kable albo swiece....
Tez mam 1.3 na wtrysku...
z pod maski dochodziły dziwne dziwkie... znajomy mechanik podia sie napraw i okazało sie ze wałek rorzadu był "ukruszony" a szklanki były poprostu tak zjechane ze głowa mała... niby na szafie było 177 tys ale znajac polski rynek ze stówke zdjeli <<: ...
koszt naprawy z wymiana szklanek wałka i robocizna to 400 zł...
teraz smiga jak glupi :-D


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe