VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje itp
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=36&t=1066
Strona 35 z 40

Autor:  ...lovwe... [ Pon 01 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Dogu18 napisał(a):
koledzy doradcie mi prosze.

mam golfa mk2 1.3 NZ <pełny wtrysk> pali nieduzo bo 7.0 -7.5 l benzyny. Ale znowu ceny idą w góre i troche lipa:/

mam pytanie czy opłaca sie do takigo golfa montowac instalacje która pewnie bedzie wiecej kosztowal niż całe auto:/ dodam ze autem che jeszcze dośc długo pojeżdzic a silnik jest w nienagannym stanie i niechiał bym mu zaszkodzic:/

pozdro


ja od listopada jezdze takim samym autkiem na gazie i musze powiedziec ze jest ok. (coprawda mialem problemy z sada lambda i palił 14l/100km) Teraz po wymianie sondy jestem w trakcie regulacji i lyka 10l/100km, wydaje mi sie iz po dalszej regulacji powinno byc jeszcze lepiej. Ja POLECAM i nie wyobrazam sobie jazdy dupowozem na benie. Pozdro

Autor:  Rafalvw [ Pon 01 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

wywal sterowanie lambda zaloz normalny zawor do regulacji zobaczysz roznice :-D

Autor:  tomi g60 [ Pon 22 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

witam mam problem za volvem 460 1.8i a mianowicie na zimnym silniku odpala za 1kopem a jak juz sie troch zagrzeje to krece i krece i odpalic nie moge dopiero za 3/4 razem po długim tyraniu załapie. Jest zagazowany ma podstwaowa instalację czyli parownik lowato. na gazie jedzi ale jest bardzo słaby przykrecam go przez cały czas bo pali jak smok 15l na 100km co zrobic żeby tyle nie jarał i zeby z pierwszego krecenia odpalił. odpalam na bezynie a poten na gaz. moze macie panowie jakieś propozycjie?

Autor:  djbartez [ Śro 26 Maj, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

tomi g60 napisał(a):
moze macie panowie jakieś propozycjie?

przede wszystkim spust parafiny z reduktora i regulacja na analizatorze spalin. Po tym zabiegu powinno być już dobrze.

Autor:  siwy1117 [ Pon 21 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Panowie mam na oku kupno auta z silnikiem 2.0 ABF 150KM. Zaznaczam, ze chcialbym zagazowac ten motor ale nie byle jakim gazem. Jak ten silnik dziala w polaczeniu z LPG, jaki zestaw najlepiej zamontowac, czy oplaca sie wogole taka operacje przeprowadzac???

Czekam na cenne rady :)

Autor:  djbartez [ Pon 21 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

siwy1117 napisał(a):
ak ten silnik dziala w polaczeniu z LPG

Jeśli chodzi o instalacje LPG do ABF-a to polecam Stag 300- 4 Plus do tego reduktor Magic M3, robiłem na tym zestawie 2 golfy mk3 i 2 passaty B4 i klienci są bardzo zadowoleni, więc mogę z czystym sumieniem polecić taką instalację ;)
Pozdrawiam

Autor:  siwy1117 [ Pon 21 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

djbartez napisał(a):
siwy1117 napisał(a):
ak ten silnik dziala w polaczeniu z LPG

Jeśli chodzi o instalacje LPG do ABF-a to polecam Stag 300- 4 Plus do tego reduktor Magic M3



Na oku mialem wlasnie takie zestawy:
1. stag4
wtryski Magic Jet Pojedyncze
reduktor Magic III
lub
2. stag 300 plus
wtryski : Magic Jet pojedyncze
reduktor Magic III

Autor:  djbartez [ Pon 21 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

siwy1117 napisał(a):
2. stag 300 plus
wtryski : Magic Jet pojedyncze
reduktor Magic III

z tym ze zamiast wtrysków magic het załóż REG-i, są lepsze, tzn dłużej wytrzymują, ja na maguic-ach sie przewiozłem i od jakiegoś czasu montuje REG-i, w magic-ach czesto padają wtryskiwacze ( mowa o szynie na 4 cyl. tu przewaznie pada 1-wszy wtryskiwacz)
Pozdrawiam ;)

Autor:  DyniaMKIII [ Pon 09 Sie, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Kto mi coś podpowie?
Jaki gaz do mk3 GTI 2E?

Byłem dzisiaj u gazownika i podobno tam jakiś jeden impuls odpala wszystkie wtryski i co by nie zrobil to lipa bedzie i na wolnych bedzie falowal czy cus.

Autor:  Dogu18 [ Pon 09 Sie, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

w 2e bardzo fajnie spisuje sie 2 gen:) bez cudowania tanio a smiga aelegancko:)
ewentualnie jakas lepsza sekwencja

Autor:  DyniaMKIII [ Czw 02 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

A powie mi ktoś coś o Landi Renzo?

Autor:  Rafal_GTI [ Nie 26 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Chlopaki co myslicie o gazie w G40 niby maly silnik ale 10 - 12 bierze przy ostrzejszej jezdzie .. jak by to wytrzymal kompresor ?? Dzieki

Autor:  sundecade [ Nie 26 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Nie po to sie kupuje G40 zeby go meczyc gazem kiijem
w okolicy kiedyś jezdziło czarne G40 na LPG i nie jezdziło to ciekawie z tego co wiem

Autor:  Szejk [ Pią 12 Lis, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

witam mam problem, jak powinien byc prawidlowo wpiety parownik w obieg plynu chodzacego ??
mam podlaczony rownolegle z nagrzewnica zaraz przy wejsciu w nagrzewnice i niestety ogrzewanie jest mizerne ...
czy podlaczenie szeregowe, nagrzewnica --> parownik nie zaszkodzi mu? kurde bo ja zamarzne w zimie :D

Autor:  Domaniak [ Śro 24 Lis, 2010 ]
Temat postu:  Re: GAS w samochodzie!! Czyli: problemy, porady itd.....

Witam..
Otoż mianowicie, gdy kupiłem samochód ciągle mam problemy z instalcja LPG;/
Zawór gazowy: Tomasetto
Wielozawór: Tomasetto
Układ elektorniczny:Bingo M
Przełącznik centralka-Bingo M
Reduktor: Asterik(czy jakos tak)
Silnik 1.8 75 km( 55KW)
Instalacja zakładana 3 lata temu.Ciągle jest cos nie tak z nią, silnik zimny( musi chodzic na benzynie, inaczej jak przełącze w czasie jazdy to szarpie i nie trzyma wcale obrotów wolnych) silnik ciepły (na gazie jakoś tam chodzi, obroty falują jak chcą raz lekko raz wcale,zdaża mu sie zgasnac) oraz zauważylem, ze gdy np jadę nacisnę sprzęgło to jak wskazówka obrotomierza spada tak jakos wolno to oznacza, ze bedzie chodził(gdy jest ciepły) na wolnych obrotach, jednak gdy widze ze wskazówka tak jakos szybko opada to wiem, że spadnie do 500 obrotów po czym zgaśnie i trzeba go odpalać;/ I tu jest różnie przy paleniu raz śmierdzi gazem raz nie(czasem cięzko wogole go odpalic, a gdy juz odpali to ciezko sie wkreca na obroty na benzynie i tak jakos go szarpie przez jakies 200-300 metrów).. Ludzie doradzcie co z tym robić. W mieście pali mi okolo 12-13 l za miastem cos kolo 8. (W mieście krótkie dystanse 4 km i gaszenie silnika po czym znów odpalanie wieczórem itp, wiec o to ze te 12 l łyknie mi gazu to mnie nie straszy) Z góry dziekuje za odpowiedzi. Na benzynie ciepły/zimny chodzi elegancko. NIe ma z tym problemu.
Filmik który nagrałem dzis jak silnik był nagrzany( o dziwo jeszcze wmiare te obroty sie trzymały): http://www.bikemovies.com/movie/013896/
Kopułka, kable WN, cewka, fajki wymienione na nowe. Dalej to samo.

Strona 35 z 40 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/