VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.forum.vwzone.pl/

[all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje itp
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=36&t=1066
Strona 3 z 40

Autor:  czaq [ Śro 23 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

ok 3-4 godzin jak się sprężą, tak myśle.
Jak kiedyś miałem kadeta D 1.2 gaźnik to tyle to trwało.

Autor:  jimijoe [ Śro 23 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

To jedna dniówka spokojnie a nawet krócej

Autor:  (A)rturo [ Nie 27 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

A tak przy okazji: ma ktos zagazowana vr6 mk3?
Jestem ciekaw jaka instalke wstawic najlpeije aby nie stracic duzo mocy
Wystarczy 2 generacji?
http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych tu troche jest napisane ale nic o kosztach poszczegolnych instalek
Znajomy ma lagune z silnikiem v6 3.0 z instalajca 1 generacji i na gazie traci mu do 30-40% mocy...
Pytam bo juz mysle o nowym samochodzie i napewno bede montowal lpg ...
Dla niektorych to profanacja.. ale nasze panstwo i chore ceny to profanacja :)

Autor:  noname [ Nie 27 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

jezuuu gaz vr6.... osiagi albo ekonomia! =Tomi= mial vr'a na gazie... same problemy... i jeszcze mula lapie konkretnego :-D

Rozwijaj bardziej swoje wypowiedzi na przyszlosc

DrAkE

Autor:  (A)rturo [ Nie 27 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

noname jezdziles vr6?
z gazem bez gazu?
Z dobra instalcja gazowa?
ja ostanio jechalem A6 ta nowsza 2.8 z instalka - osiegi nie ziemksie.. a ta trasie lyknol 12litrow przy 100-120km/h - Jak ma 2x wiecej koni niz ty w swoim to nawet na gazie bedzie ci sie wydawalo ze super smiga heh

Autor:  hemp [ Nie 27 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

wtrysk gazu za 8 tysi i zapierdzile vr6 tak dsamo jak na benzynie brawa dla kolesia od laguny pewnie mu dziure w koilektorze wyiercili wcisneli rure z gazem ji jazda hahahaha a potem ludzie psiza ze duze stray mocy sa i ze niechce dobrze chodzic :-D

Autor:  kaczor [ Pon 28 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

noname napisał(a):
jezuuu gaz vr6.... osiagi albo ekonomia! =Tomi= mial vr'a na gazie... same problemy... i jeszcze mula lapie konkretnego :-D


Zapraszam 6.07 na jazdę VR6 z instalką za 5800 , schowam przełącznik i będziesz strzelał czy jedzie na "nos-ie" czy na benzynie

Autor:  czaq [ Śro 30 Cze, 2004 ]
Temat postu: 

noname napisał(a):
jezuuu gaz vr6.... osiagi albo ekonomia! =Tomi= mial vr'a na gazie... same problemy... i jeszcze mula lapie konkretnego :-D


no to masz pojęcie o gazie, a miało nie być nic nie wnoszących postów(lub miały być kasowane).

Więc kolego, jak jest zła instalacja(czyt. najtańsza) to łapie muła, strzela, itd.
Jak auto jest zaniedbane(stare świece, przewody itd...) to samo.
Źle założona instalka- to samo.

Dobra instalacja z bezpośrednim wtryskiem do VR6 i będzie latać nie gorzej niż na benzynie i do tego prawie połowę taniej.
Będzie i radość z jazdy i przyjemność z tankowania za 1,50-1,70PLN.

Nie wiem z jakiej choinki się urwałeś, ale jak się na tym nie znasz i nie masz doświadczenia z gazem w takim silniku, to nie nabijaj postów bo jest to irytujące.

edit: noname, widze że jesteś młody, chcesz uczyć się o motoryzacji, poznawać wszystko powoli, ale wyśmiewanie się z ludzi szukających porady (bo po to jest to forum i wątek o LPG) to już przesada.

TROCHE INFO O NONAME Z ft.pl z towarzyskiego:

Po raz pierwszy i ostatni widzialem tu takie cos!! Jak macie jakies aluzje do siebie albo sie chcecie o kims dowiedziec czegos to pisac do siebie na GG albo na PRIV!! TO NIE FORUM TOWARZYSKIE zeby podawac tu jakiekolwiek informacje o uzytkownikach forum :!: Zeby to bylo po raz ostatni :!:

2 sprawa
NONAME jak masz cos do powiedzenia to pisz sensownie a nie 1 zdanie!! A pisz wtedy jak znasz sie na czyms i masz jakies argumenty

A z drugiej strony jezeli VR TOMIEGO rzeczywiscie lapal mula i to jest fakt to nie widze nic przeciw zeby NONAME nie mogl tego napisac!! Jak narazie to 3/4 aut w polsce ma takie instalacje i wlasnie przez nie sa zamulone i sie psuja - i to jest fakt!!

DrAkE


> to byloby na tyle

Więc chłopie, jak nie masz do napisania jakiejś konstruktywnej wypowiedzi to nie pisz na technicznym postów które nic nie wnoszą.

P.S. Jeżeli czujesz się urażony to sory, nie było to moją intencją

Autor:  RoWeRs [ Nie 04 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

To ja też podziele się swoimi problemami z gazem.
Zagazowałem silnik 1050 z weberem. Na gazie zaczął mi się przegrzewać, upuszczał płyn chłodzący. Do tego nie było naczynia wyrównawczego, więc szybko dostawiłem. Największe mankamenty z którymi nie dałem rady to to, że podmuch powietrza potrafił zgasić silnik i czas wypalania paliwa z webera był powalający, pół miasta zanim było można się przełączyć.

Później zagazowałem silnik 1300 z pierburgiem 2E3. Zupełnie inny komfort ;) Nie przygasa, czas wypalenia bardzo krótki. Ogólnie rewelka.

Czy warto "psuć" silnik np w takim polo. Silnik z osprzętem kosztuje tyle co 5 tankowań ;) wymiana w 1 popołudnie, uważam, że jak ktoś troche jeździ to gazować :). Co do zapachu, nie lubie jak mi zalatuje, ale są stacje na których gaz jest prawie bezzapachowy - dla mnie ten problem nie istnieje.

Mam jeszcze taki temat, który mnie dręczy. Butla mały torus więc częściej się tankuje i pytanie moje takie czym w miarę najdokładniej zczytywać ilość gazu? Jeździłem autem z butlą 145 litrów i tam faze lotną dało się wyczuć długo nad skończeniem się gazu. A tu po niczym mogę się skapnąć (np inna praca silnika).

Autor:  Cybul [ Nie 04 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

zależy ile tankujesz :twisted: ale tak na serio to ile taki silnik do polo 1,3 kosztuje? i jak to jest z numerami silnika trzeba zgłaszać że sie zmieniło silnik?

Autor:  Pavvcio [ Pon 05 Lip, 2004 ]
Temat postu:  instalacja w Golfie 2 1.3

Witam
Czytalem poprzednie wypowiedzi jednak nie znalazlem interesujacych mnie informacji, otoz interesuja mnie opinie uzytkownikow, ktorzy sa posiadaczami Golfow 2 1.3 z instalacja. Jak samochody sie sprawuja? ile pala?
P.S Ile standadowo te silniki maja KM?

Autor:  ToMo6 [ Śro 07 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

A co myślicie o zagazowaniu Polo z silnikiem 1.3 (wersja z 55 KM silnikiem)

Chciałem założyć gaz firmy BRC (jest to pewnie I generacji) za 1600 zł ale gadałem z wujkiem i powiedział że to jest gówno i lepiej założyć droższy gdzieś za ok. 2500 zł

Co o tym sądzicie ??? Czy ktoś zakładał w swojej Polówce tą tańszą instalacje ???

Autor:  norbi [ Śro 07 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

noname napisał(a):
jezuuu gaz vr6.... osiagi albo ekonomia! =Tomi= mial vr'a na gazie... same problemy... i jeszcze mula lapie konkretnego :-D


hehe podejscie...zobaczymy za kilka lat.. wiec tak, jesli zalozysz instalke gazu z sekwencyjnym wtryskiem gazu to nie bedzie spadku mocy (ok. 6000zł), ale to sie odrobi w czasie jazdy. auto zagazowane wcale nie zepsuje sie szybciej niz auto bez gazu (najlepiej lac olej specjalny do silnikow zagazowanych, u mnie tak jest, nie wiem jak z sekwencyjnym gazem)...i trzeba "truc [-----]" temu co zaklada, wypytywac sie o wszystko wtedy instalacja bedzie ok...to tyle...jakies pytania piszcie do mnie na gg bo wiem co nieco...

Autor:  houseress [ Śro 07 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

a ja mam teraz instalacje gazowa w silniku gaznikowym 1.6 (golf mk1) i mam pytanie: czy gdybym chciala zrobic swapa na silnik 1.8 8v to przerobka gazu z gaznika na wtrysk duzo by mnie wyniosla? :roll:

Autor:  czaq [ Czw 08 Lip, 2004 ]
Temat postu: 

konkretnie to musiałabyś(?) się spytać w serwisie, ale mniej więcej tyle co wynosi różnica w instalkach gaźnik/wtrysk

Strona 3 z 40 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/