Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Lip, 2004 
MaJsteR AdmiN
MaJsteR AdmiN
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 74
Skąd: Częstochowa
od dzisiaj ja przejmuje kontrole nad tym kontrowersyjnym tematem. Wszystkie uwagi kierować tylko i wyłącznie do mnie



_________________
ImageImage
Darmowe fotki dziewczyn ZOBACZ!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Lip, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
dzisaj gazwoalem swaja troje a obok niej satal ford taki sobie zwykly ford tyle ze mial nimieckie tablice jutro dorzuce fotke dla niedowiarkow :-D
ps. jak to zobaczylem to bylem w szoku nawet niemcy auta gazuja 8)



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 28 Lip, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 02 Lip, 2004
Posty: 29
Skąd: bYdGoSzCz
dzis ... no w sumie to juz wczoraj rowniez zagazowalem moja dwojeczke GT i w zwiazku z tym mam pytanie ...
1. 2 tyg temu zalozylem nowa lambde (zamiennik jakis) a dzis po pierwszym odpaleniu na gazie i probach regulacji majsterek stwierdzil ze jest ona do kitu. rzeczywiscie chyba padla bo przelaczeniu na benzyne sielnik wogole nie chce pracowac na wolnych obrotach a po przygazowaniu ida niezle obloki z rury wyd..
czy mozliwe ze sonda mogla zdechnac po zalozeniu gazu?

2. czy wskazania MFA na gazie sa prawdziwe czy trzeba przyjac jakies poprawki na to?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 28 Lip, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 15
Skąd: Śląsk
hemp napisał(a):
dzisaj gazwoalem swaja troje a obok niej satal ford taki sobie zwykly ford tyle ze mial nimieckie tablice jutro dorzuce fotke dla niedowiarkow :-D
ps. jak to zobaczylem to bylem w szoku nawet niemcy auta gazuja 8)

To nic dziwnego :) . W Niemczech zagazowanie kosztuje 2000 tyle że ojro, a u nas wychodzi troszkę ponad 1000 E. :wink:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 29 Lip, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Mar, 2004
Posty: 18
Skąd: Czechowice-Dziedzice
hasek napisał(a):
dzis ... no w sumie to juz wczoraj rowniez zagazowalem moja dwojeczke GT i w zwiazku z tym mam pytanie ...
1. 2 tyg temu zalozylem nowa lambde (zamiennik jakis) a dzis po pierwszym odpaleniu na gazie i probach regulacji majsterek stwierdzil ze jest ona do kitu. rzeczywiscie chyba padla bo przelaczeniu na benzyne sielnik wogole nie chce pracowac na wolnych obrotach a po przygazowaniu ida niezle obloki z rury wyd..
czy mozliwe ze sonda mogla zdechnac po zalozeniu gazu?


do RP zamienniki są najgorsze , znam 2 RP ktore po zalozeniu podroby zaczeły gorzej jezdzic - sam nie wiem dlaczego.

zresetujcie ecu (odlaczcie na 5 minut) na goracym silniku na benzynie podlacz do sondy multimetr i jak jest mniej jak 0.45V (falujace) to masz faktycznie sonde do bani.

masz instalacje LPG z lambda kontrolerem ??

Cytuj:
2. czy wskazania MFA na gazie sa prawdziwe czy trzeba przyjac jakies poprawki na to? ?


MFA pokazuje spalanie ale benzyny, przeciez on liczy to na podstawie czasu/podscisnienia w kolektorze/predkosci i jest algorytm tak zaprogramowany by zniczal spalanie paliwa, do LPG musisz przyjac poprawke.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Lip, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 02 Lip, 2004
Posty: 29
Skąd: bYdGoSzCz
GTO napisał(a):
masz instalacje LPG z lambda kontrolerem ??


EDIT:
u mnie jest jakis sterowniczek LECHO. czy ten emulator to jest lambda ECU?

a do odciecia wtrysku jest zalozony jakis przekaznik 604 czy jakos tak. slyszalem ze tego juz sie nie stosuje.. prosze o opinie.

przelaczanie z benzyny na gaz nastepuje przy 2700obr/min i nie jest raczej powiazane z temp.

czy moc parownika - moj ma 70kw (jakos malo chyba), ma wplyw na moc silnika?

GTO a przy twoim GT'ku jak miales to po zagazowaniu odczules jakby mniejsza dynamike jazdy?

juz 2x bylem na regulacji bo cos sie pieprzy. po przelaczeniu na benzyne silnik nie chcial chodzic. po malejh regulacji jest niby ok ale strasznie kopci i czuc benzyne tak jakby nie przepalal do konca. co moze byc tego przyczyna?

help me..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2004
Posty: 5
Skąd: łódź
Paulus napisał(a):
hemp napisał(a):
dzisaj gazwoalem swaja troje a obok niej satal ford taki sobie zwykly ford tyle ze mial nimieckie tablice jutro dorzuce fotke dla niedowiarkow :-D
ps. jak to zobaczylem to bylem w szoku nawet niemcy auta gazuja 8)

To nic dziwnego :) . W Niemczech zagazowanie kosztuje 2000 tyle że ojro, a u nas wychodzi troszkę ponad 1000 E. :wink:


no , ponad 1500 € wyszło na tego windstara ;) , a nie tylko niemców mamy , trafiają się nawet szwajcarzy i francuzi



_________________
Golf III 150 PS
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2004
Posty: 5
Skąd: łódź
hasek napisał(a):
GTO napisał(a):
masz instalacje LPG z lambda kontrolerem ??


EDIT:
u mnie jest jakis sterowniczek LECHO. czy ten emulator to jest lambda ECU?

a do odciecia wtrysku jest zalozony jakis przekaznik 604 czy jakos tak. slyszalem ze tego juz sie nie stosuje.. prosze o opinie.

przelaczanie z benzyny na gaz nastepuje przy 2700obr/min i nie jest raczej powiazane z temp.

czy moc parownika - moj ma 70kw (jakos malo chyba), ma wplyw na moc silnika?

GTO a przy twoim GT'ku jak miales to po zagazowaniu odczules jakby mniejsza dynamike jazdy?

juz 2x bylem na regulacji bo cos sie pieprzy. po przelaczeniu na benzyne silnik nie chcial chodzic. po malejh regulacji jest niby ok ale strasznie kopci i czuc benzyne tak jakby nie przepalal do konca. co moze byc tego przyczyna?

help me..


Lecho to jest tzw oszustwo dla nieświadomego klienta , taka niby elektronika a i tak ma ręczną regulacje



_________________
Golf III 150 PS
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Mar, 2004
Posty: 18
Skąd: Czechowice-Dziedzice
to moze teraz pytanie z innej beczki, ile kosztują podzespoły do SGI LPG z 1 reki , sadze ze warsztat montujący instalacje ma na kazdym zalozeniu z 500zł a na poszczegolnych skladowych 20-30%



_________________
DIGITUN.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 18
Skąd: Wrocław
tu masz racje, trzeba by się zapytać u bezpośredniego importera o warunki odbierania od niego towaru do nowo otwieranego warsztatu :lol:



_________________
obecnie w Hull, East Yorkshire
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
Ja jeżdżę golfem III 1.8 silnik ABS, mam założoną zwykłą (nie wiem jaka to generacja :oops: ) instalację firmy BRC. Jeżdżę już rok i nigdy nie narzekałem.
W samochodzie nigdy nie czułem gazu (tylko w okolicu rury wydechowej :lol: ). Średnie spalanie 10l, butla w kole zapasowym - bagażnik pozostał tylko troszki podłoga wyżej :D , często trzeba tankować ale dzisiaj stacja LPG to nie problem.
Różnica mocy benzyna a gaz odczuwalna ale dla mnie nie stanowi to problemu bo kupiłem już samochód z gazem więc od początku na nim śmigam, wiedziałem co brałem i nie musiałem się przyzwyczajać z przejścia z benzyny na gaz poza tym wcześniej jeżdziłem escortem 1.8 D tak więc teraz i tak jest o niebo lepiej ;)
Biorąc pod uwagę dzisiejsze średnie zarobki i ceny paliw LPG to dobre rozwiązanie a dla niektórych jedyne!!! Jeśli ktoś ma kasę i stać go tankować benzynę to niech przynajmniej uszanuje, że innym nie powodzi się tak dobrze :wink:
Ja przynajmniej wolę śmigać na gazie niż chodzić pieszo :D
Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wiadomo że przy wtrysku i najprostszej instalacji samochód na gazie zamula przez zwężke na dolocie. Moje pytanie jest takie, czy przy gaźniku i takiej instalce, samochód na benzynie też traci i jeśli tak, to w którym miejscu jest ten "zamulacz"?



_________________
obecnie w Hull, East Yorkshire
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Sie, 2004
Posty: 2
Nie mam nic przeciwko zagazowaniu autka, choc byłem sceptykiem, ale ekonomia swoje przy cenach etyliny (zresztą to same podatki akcyza itp).Zgadzam sie w 100procentach z Dyzkiem.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Sie, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Maj, 2004
Posty: 2
Ja dziś zagazowałem swoją polówkę 1.3 na monowtrysku i zaczęła się dziwnie zachowywać. Ma problemy z wejściem na wyższe obroty tzn. przy wciśnięciu gazu gdzieś ok. 3,5 tys obrotów samochód zaczyna szarpać a poza tym wydaje mi się że stracił dość swoją moc wcześniej 140 km/h to nie był problem a teraz to 100 to jush dobry wynik.

Nie znam się na tym zabardzo ale czy to może być wina źle ustawionej mieszanki ??? Wcześniej gdy jeszcze nie było gazu na świecach był suchy czarny osad z tego co się dowiedziałem to przyczyną również możę być źle ustawiony zapłon.

Dzisiaj jeszcze pojeżdze i sprawdze jak i co bo jak wracałem to same korki były po trasie i nie było można za bardzo cisnąć....


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe