Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 31 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 26 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
zalezy od jazdy .. myśle że przy spokojnej jeździe w mieście max 9, trasa max 7



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 01 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Lis, 2006
Posty: 64
Skąd: Wadowice
Gadu-Gadu: 21556541
Auto: vw golf 2.8 v6 4 motion
a ja gaz pierd..... mam w V6 i silnik mi kleknął, non toper sa jakies wycieki maź na korku od zbiornika chłodnicy, poza tym auto jest słabsze na wysokich obrotach po 4500 obr/min., koles ktory poprzednio zakladał do tego auta gaz wsadził nie byle co bo ren. firmy BRC i zapłacił niemało 5900 zł takze nie byle gów.... wiecej nie chce tego widzieć pozdrawiam tych zadowolnych i tych ktorzy maja podobne zdanie do mojego. 3mka! ]:->



_________________
Hradec Kralowe`05, Hradec Kralove`06, Hradec Kralove`07, A-T Show Torun`03, A-T Show Toruń`04, A-T Show Kraków`04, A-T Show Kraków`05, A-T Show Kraków`06, A-T Show
Kraków`07, A-T Show Kraków`08, Worthersee Tour`07, Worthersee Tour`08, SummCP `08
Offline
 Profil    21556541
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 31 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 24 Gru, 2004
Posty: 37
Skąd: Kielce/...
Gadu-Gadu: 5060481
Skype: biaggi-ck1
Auto: VW JETTA US
Panowie pomóżcie.Mam problem z pracą silnika 1,8 RP na benzynie ,po tym jak pochodzi na gazie.Kiedy go zresetuję to chodzi ok,a po ponownym włączeniu na gaz i następnym odpaleniu na benzynie dusi sie i nierówno chodzi i gaśnie.Tak już zostaję cały czas do momentu kiedy nie skasuje komputera odłączeniem od aku.Wymieniłem świece,przewody..."Fachowcy" chcą na dzień auto żeby obejrzeć,macie może jakieś porady w tej kwestii??!!!!



_________________
Duchu Swiety ,dziekujemy Ci za zapewnienie nam odpowiednio doladowane silniki i za sportowe zawieszenia!!!:)
Offline
 Profil    5060481 biaggi-ck1
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Kwi, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Wrz, 2007
Posty: 41
Skąd: Toruń
Witam !!! Proszę o pomoc. Zakupilem Blos'a firmy BRC i szukam zdjęcia jak można go zamontować w MK II 1,8 16V PL. Jest troszke ciasno i nie wiem czy wąż od krokowego ma być między przepustnicą a Blosem czy miedzy przepływką a Blosem , oraz jekie miej więcej są ustawienia. Z góry dziękuje za podpowiedzi !!!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Kwi, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
polit
bujnij sie do macka z agmy
na jastrzębią 35
macias blosy takze robi :]



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
polit napisał(a):
Witam !!! Proszę o pomoc. Zakupilem Blos'a firmy BRC i szukam zdjęcia jak można go zamontować w MK II 1,8 16V PL. Jest troszke ciasno i nie wiem czy wąż od krokowego ma być między przepustnicą a Blosem czy miedzy przepływką a Blosem , oraz jekie miej więcej są ustawienia. Z góry dziękuje za podpowiedzi !!!



między blosem a przepustnicą



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 24 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Maj, 2008
Posty: 131
Skąd: BIAŁYSTOK/ BIELSK PODL.
Gadu-Gadu: 12692884
Auto: Corrado 16v+
sandwich, popieram, ja miałem jeszcze wieksze przeboje z gazem ja miałem Audi coupe 2.8 quattro, była nowa instalacja i to dosyc dobra ale pomimo tego cały czas cos sie chrzaniło od kiedy był gaz: jak nie reduktor to parownik, jak nie parownik to jeszcze cos innego i tak w koło. strzelał, słabo pałil itp nie było miesiąca zeby samochod nie stał u mechanika z powodu gazu. wydałem tyle kasy ze szok. na szczescie sprzedałem auto i Powiedziałem sobie NIGDY WIECEJ GAZU. teraz mam 2.0 16v w benzynie i wszystkie problemy jak ręką odjął. pozdrawiam "Benzyniaków" :)


Offline
 Profil    12692884
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 13 Lip, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
panowie jak mam kiszone z 4 cylindrowca i chce ja wrzucic do 6 cylindrowca (sekwencja) to co potrzebuje do takiej adaptacji??



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
z tego co nieraz widziałem to potrzebujesz sterownik na 6 cylindrów z kablami , ja w swoim oplu v6 :P mam instalke uniwersalną i mozna podpiąć na 8 cyl , zobacz sterownik czy moze obsługiwać 6 cyli.


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 10 Mar, 2008
Posty: 8
Skąd: Lublin
biaggi-ck Mam ten sam silnik i... ten sam problem. Podobnie jak u Ciebie po resecie chodzi ładnie i równo na benzynie, jednak po jakimś czasie już tak nie jest. Podobno samochody "z gazem" już tak mają po prostu.. że lepiej chodzi na gazie. Ale skoro czasami jest dobrze na tym i na tym a czasami nie, to jakiś powód chyba być musi. Jedna z pierwszych porad mechaników dotyczyła zatankowania "lepszego" paliwa (np. V-Power Racing) i "przedmuchania silnika". Jednak to nie jest sposób na dłuższą metę... Nie wiem, może to kwestia ustawień komputera, dawkowania paliwa itd. U mnie auto startuje z benzyny i przy okolo 2 tysiącach przełącza się na gaz. Na benzynie po starcie zaczyna się dławić i szarpać. Dopiero jak przełącze na gaz praca silnika unormowuje się... Tak jakby na benzynie właśnie dostawał nierówno paliwo. Jak mi się uda z tym wygrać to na pewno dam znać. Pozdrawiam wszystkich, którzy męczą się z gazem w swoich autach ; )



_________________
s u b l i m e
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Maj, 2008
Posty: 582
Skąd: Grupa Śląska
Sorry, za to OT, ale ortgorafia...
Nie gas tylko GAZ prosze o poprawienie :)
Ammea pfu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
liex napisał(a):
Sorry, za to OT, ale ortgorafia...
Nie gas tylko GAZ prosze o poprawienie :)
Ammea pfu

liex, bez takiej przesady, "s" jest blisko "z" wiec moglo sie pomylic ;) Wszyscy wiedza o co chodzi wiec luz ;)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lip, 2008
Posty: 269
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 8955147
Auto: [*]mk1 1977[*] , [*]mk2 1987[*]
panowie..czy ktoś może mi przeprowadzić mały instruktaż jak odpiąć lpg?:D..tzn chce wyjąc ją z auta bo jestem w trakcie rozbiórki no i mi się utkneło a wiem że zabawy ze zbiornikami pod ciśnieniem i substancjami wybuchowymi kiepsko się kończą:D...a więc..?:D nie wiem jakiej generacji ona jest ale chyba pierwszej..przełącznik mam manualny i nawet licznika stanu nie ma:P silnik 1.1 77 rok:D


Offline
 Profil    8955147
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 25 Lis, 2008
Posty: 7
Skąd: Lubin
Zakupilem Golfa 2 + LPG. Nieznam sie na rodzaju gazu, ale mam taki z przelacznikiem - z Benzyny na LPG. Wszystko ladnie chodzilo, az wkoncu pewnego dnia zapalam benzynke - cacy, zmieniam na gazik, a on zaczal sie dlawic... na biegu jalowym- obroty strasznie skacza, a nawet sie dlawi i gasnie... Co tego moze byc przyczyna, jak temu mozna zaradzic? ktory element ulegl usterce/zniszczeniu...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Lis, 2008 
PISTON
PISTON

Rejestracja: Czw 31 Sie, 2006
Posty: 1942
Gadu-Gadu: 0
Auto: Auto
Andos widzę, że masz mk2 1.6, podejżewam że to silnik na gaźniku... jeśli tak to jedyna instalacja, która pasuje do gaźnika to ta pierwszej generacji czyli na śrubę. SKutkiem tego, że "falują" obroty może być przestawiona dawka.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 31 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe