Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] Rozpórka kielichów GTI 8V
PostWysłany: Nie 17 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla

Rejestracja: Czw 15 Kwi, 2004
Posty: 1353
Skąd: Smętowo Graniczne
Gadu-Gadu: 6607071
Auto: na co dzień...
Mam kilka pytań związanych z rozpórką przednią w mk II:
- zasadniczy pytanie STALOWA, czy ALU???
- stała, czy z regulacją???



_________________
Image
Offline
 Profil    6607071
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 18 Cze, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 23 Wrz, 2005
Posty: 161
Skąd: Skarzysko Kam i Krak
najlepsza stalowa bez regulacji -tak mowia- alu jest za miekka ponoc


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 18 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla

Rejestracja: Czw 15 Kwi, 2004
Posty: 1353
Skąd: Smętowo Graniczne
Gadu-Gadu: 6607071
Auto: na co dzień...
Nie ma problemów przy zakładaniu stalowej, bez regulacji jeżeli samochód jezdził kilka lat na sportowym zawieszeniu bez rozpórki???



_________________
Image
Offline
 Profil    6607071
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 18 Cze, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Patrząc na naszych zachodnich sąsiadów, to alu bez regulacji :)
Najśmieszniejsze jest jednak to, że wiele ich ostro zglebionych aut jeździ w ogóle bez rozpórki :((
Nie jest też tak, że alu pognie się od razu a stalowa nie. Jeśli kupujesz dobrej firmy to rozpórka jest sprawdzana wytrzymałościowo. Poza tym wiadomo, że alu pełni również funkcję estetyczną.
P.S.
Regulacja (tzw. śruba rzymska) przydaje się właśnie przy zakładaniu, jednak nie powinno być problemów przy zakładaniu stałej, choć najlepiej byłoby przymierzyć.



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 28 Cze, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
krupi napisał(a):
Patrząc na naszych zachodnich sąsiadów, to alu bez regulacji :)
Najśmieszniejsze jest jednak to, że wiele ich ostro zglebionych aut jeździ w ogóle bez rozpórki :((
Nie jest też tak, że alu pognie się od razu a stalowa nie. Jeśli kupujesz dobrej firmy to rozpórka jest sprawdzana wytrzymałościowo. Poza tym wiadomo, że alu pełni również funkcję estetyczną.
P.S.
Regulacja (tzw. śruba rzymska) przydaje się właśnie przy zakładaniu, jednak nie powinno być problemów przy zakładaniu stałej, choć najlepiej byłoby przymierzyć.


ta na naszych sasiadów ktorzy tak naprawde wkładaja aluminiowe rozpórki tylko dla dopieszczenia celan looka pod maska... taka rozporka moze i w jakims stopniu spełnia swoje zadanie ale nie do konca...

zalezy co chcesz osiagnac i czego oczekujesz od rozporki...

ja zawsze bede powtarzał (gdyż rozpory uratowały miu dupsko w dwójce) ze tylko stalowa i bez regulacji... podejzewam ze alu z regulacja sytuacja ze man była by inna

regulacja... powiedzcie mi po co tam ma byc regulacja... ta rozporka wczesniej czy pozniej od vibracji obciazen szczegolnie przy aluminiowej zacnzie tam pracować i sie wyrabiac a co za tym idzie nie bedzie spełniac swojego zadania...

igor, nie ma zadnego problemu chyba ze masz auto ktore zostawia 4 slady za sobą...

te rozporki z regulacją sa o tyle problemowa ze trzeba podniesc przednia os do gory by ja załozyc odpowiednio...

ja ostatnio załozyłem stalowa bez regulacji Supersporta na przod do swojej trojki i od razu czuc Sztywność :)

tak iwec moje zdanie jest takie: STALOWA BEZ REGULACJI jesli chcesz by spełniala funkcje swoja czyli rozpierania i usztywniania budy przy sportowym zawieszeniu
czeka jeszcze dolna rozpóra i poszukuje tylnej jeszcze dla kompletu! polecam tez tylną
dolna mozna sobie odpuscic jesli na prawde macie niskie auta i boicie sie o co zachaczyc... choc i specjalnie wyprofilowane rozporki producenci robią z ktorymi zminimalizowane jest ryzyko uderzenia o cos... ja osobiscie w dwojce mialem zawias 80/80 i dolną i było si!!!
tylko trzeba uwazac jaka sie kupuje bo niektore sa źle skonstruowane i biegna od razu pod skrzynia i sobie ona na nierownosciach wali o rozpore, a dzwieki stamtad dochodzace nie sa miłe podczas jazdy



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Hej zastanawiam sie nad zakupem do swojego golfa z tym że chce i przednia i tylnią?! O ile z tylnia nie ma problemu znalazłem taka za 150zł.?! To juz z przednia jest problem zeby znalesc bez regulacji itp. co myslicie o tych rozpórkach inxx regulowanych? opłaca sie ja kupowac czy lepiej sobie darować i szukać dalej?! Kolejne pytanie co tak na prawde daje ta rozpóra? Usztywnia karoserie która pracuje dzieki czemu auto lepiej sie trzyma na zakretach, po za tym przestaja trzeszczec plastki? (co mnie bardzo drazni jak kupiłem auto było fajnie cicho, po 30tys km na glebie i kołach 16 niestety juz tak fajnie nie jest czy to ucichnie po włożeniu rozpórek?) cos jeszcze daje taka rozpórka? i czy warto tak naprawde kupować 2 czy wystarczy jedna?
I odnośnie montazu czy trzeba podnieść auto jak sie zakłada rozpórke? Jak tylnia to równiez podnosimy?
nie miałem jeszcze nigdy rozpórki i prawde mówiac za wiele nie wiem co widać po pytaniach... z góry dzieki za pomoc pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Rapix napisał(a):
Hej zastanawiam sie nad zakupem do swojego golfa z tym że chce i przednia i tylnią?! O ile z tylnia nie ma problemu znalazłem taka za 150zł.?! To juz z przednia jest problem zeby znalesc bez regulacji itp. co myslicie o tych rozpórkach inxx regulowanych? opłaca sie ja kupowac czy lepiej sobie darować i szukać dalej?! Kolejne pytanie co tak na prawde daje ta rozpóra? Usztywnia karoserie która pracuje dzieki czemu auto lepiej sie trzyma na zakretach, po za tym przestaja trzeszczec plastki? (co mnie bardzo drazni jak kupiłem auto było fajnie cicho, po 30tys km na glebie i kołach 16 niestety juz tak fajnie nie jest czy to ucichnie po włożeniu rozpórek?) cos jeszcze daje taka rozpórka? i czy warto tak naprawde kupować 2 czy wystarczy jedna?
I odnośnie montazu czy trzeba podnieść auto jak sie zakłada rozpórke? Jak tylnia to równiez podnosimy?
nie miałem jeszcze nigdy rozpórki i prawde mówiac za wiele nie wiem co widać po pytaniach... z góry dzieki za pomoc pozdrawiam


no z przednia jets problem by znaleźć odpowiednią. najlepiej czekać i dziennie sprawdzac allegro czasem zdarzaja sie zestawy np jak ja ustrzeliłem zestawik supersporta przod góra i doł za 150zł i w dodatku nowy.
najlepiej według mnie i wielu osob ktore znam to rozpórka stalowa bez regulacji
ją nie trzeba zakładać na podniesionym aucie... własnie te regulowane ktore sa raz ze regulowane i pracuje rozporka na rzymskiej śrubie a dwa ze wlasnie kłopot jest z montażem i nigdy nie wiemy jak naprawde tą śrube ustawić ...wiec rada jest jedna STALOWA BEZ REGULACJII
co do inxxa h,mmm jesli robi rozporki tka jak lifty do maski to ja dziekuje... to rozporka ktora jest do upeikszenia maski a nie do tego do czego am byc czyli rozpierania i usztywniania, co prawda jakies tam własciwości ma ale co stal to stal
co do plastików to faktycznie trzeszczenie ustaje... ale nie do absolutnego konca... jelsi myslissz ze nastanie cisza to zapomnij...
mialem w dwójce komplet rozporek przod gora i doł i tył i jak wiemy to najwiekszy mankament z trzeszczeniem tylnej półki itp... i co moge powiedziec to faktycznie trzeszczenie radykalnie zmniejszyło sie :) ale nie ustalo... ale wkładkami filcowymi zlikwidowałem je do 0
rozpórka ogolnie usztywnia przednią oś kielichy mcpersonów nie pracuja tak bardzo tak jak tył auto staje sie duuzo sztywniejsze... o tyle na prostej drodze da sie to poczuc ze auto jest sztywne o tyle na zakretach takich fajnych łukahc np przy 100km/h poczujesz to...
auto napewno zdecydowanie pewniej sie prowadzi...
no i najwazniejsze ze przy twardym zawiasie takie cos powinni dodawac rozpory gratis :)
jeszcze jakies pytania? ;)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Jednak udało mi sie znaleść przednia bez regulacji:
Tylko nie wiem czy to nie aluminiowa?
http://www.darstuning.com.pl/document.php?id=313 i czy warto za te pieniadze?
czyli jak bym montował przednia i tylnia bez regulacji oczywiście to nie musze podnosić auta tak?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
rozporka niestety jest aluminiowa... i oczywiscie nie musisz podnosic auta



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Pytanie warto taka aluminiowo czy darować sobie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Rapix napisał(a):
Pytanie warto taka aluminiowo czy darować sobie?


ja bym to olal



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Myslisz że ta alu moze się po giąć?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Alu jest corpawda miękka ale usztywnia na tyle dobrze że podczas wypadku lub puknięcia poddaje sie na tyle żeby nie popchać 2 dzwona i przestawić całe auto w kształt banana :D:D:D



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Ale juz nie mówmy o wypadku tylko o usztywnieniu auta to jazdy po zakretach itp. czy wystarczy alu? czy jednak szukac stalowej....?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Lip, 2004
Posty: 192
Skąd: TG
Gadu-Gadu: 6626948
Auto: Golf 2, Polo 9n
Nie wiem ile w tym prawdy ale na necie można znaleźć coś takiego:
http://www.motofakty.pl/artykul/rozpork ... zenia.html
Sam mam w mk2 rozpórki Inxx`a i na pewno nie powiem że trzeszczenia nie ma.
Jest jak pisał Kevin w okolicach tylnej półki oraz czasem deska trzeszczy :(( ale przy naszych drogach..


Offline
 Profil    6626948
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe