Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] komora silnikowa bez konserwacji?
PostWysłany: Nie 20 Sty, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Gru, 2004
Posty: 625
Skąd: Inowroclaw
Gadu-Gadu: 5915471
Auto: jetta mk2
jak w temacie, wziałem sie za gruntowne robienie komory w mojej jetcie mk2, jestem na etapie że wyczysciłem cała komore ze wszystkich past na zgrzewach pod maską, było troche tego nie powiem, fabryka chyba dawała dużo na wyrost tej gumy, w każdym razie szczotka na wiertarce zniszczyla wszystko i w tej chwili jest gola blacha i nasuwa sie pytanie.

czy jak nie bedzie w ogóle konserwacji na kilichach i podlunicach od gory komory czy po czasie nie wylezie rudzielec, na ta chwile nie było tam nawet sladu rudego ale auto trzymam w blaszaku a wiadomo ze taki garaz generuje od czasu do czasu wilgoć w srodku, druga opcja to nanieść od nowa konserwacje i tu nasuwa sie pytanie jaka konkretna pasta - marka i jaka metoda nalozyc - pedzlem czy pistoletem pneumatycznym? nie ukrywam ze najbardziej widzi mi sie opcja bez konserwacji.

czekam na opinie,


Offline
 Profil    5915471
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] komora silnikowa bez konserwacji?
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Mar, 2010
Posty: 66
Skąd: Bytów
Gadu-Gadu: 11065331
Auto: MK3 GTI , dawniej white MK2
W kolo kielichow musi byc masa i na zgrzewach tez. Jest do kupienia w kazdym sklepie lakierniczym masa w tubce na pistolet, oraz w puszce na pedzel, nie jest to drogi wydatek i pracy tez z jej nalozeniem wiele nie ma. Tylko pamietaj, ze jak kupisz mase na pedzel, zebys pedzel moczyl w rozpuszczalniku, czy tam benzynie a nie w wodzie bo ruda bedziesz mial juz po paru minutach...



_________________
Nie sztuką szurać dokładką o glebe, sztuką jest robić to wachaczami!
Offline
 Profil    11065331
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] komora silnikowa bez konserwacji?
PostWysłany: Śro 04 Wrz, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
To ja mam też pytanie..
Jestem na tym samym etapie co Chęcik, ale nie chce zadnej gumy na kielichach ani zgrzewach.
Planuje zrobić taki zabieg -> Reaktywny->podkład akryowy-> potem szpachla tam gdzie jest to wymagane-> znowu podkład akrylowy-> kolor
Chęcik a Tobie polecam mase nanoszoną pędzlem firmy Wurth. Rewelacyjny srodek i nie drogi. Bede nim robil cale podwozie i nadkola. Obecnie mam jedno nadkole na probe i jest rewelka, nie klei sie tak jak Bitex, jest twardy ale elastyczny i bardzo ciezko go usunac za pomoca np. szczotki na katowce, wiec podejrzewam ze bedzie ok


Offline
 Profil    5
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe