Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
ale jest lepiej??jak tak to wyjmij bezpiecznik albo przekaźnik i sprawdź



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Śro 18 Cze, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Wrz, 2010
Posty: 56
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW MKII
Wyglada na to ze jest lepiej . Musze to jeszcze sprawdzic. Wyjmę bezpiecznik i zobacze czy pomoże


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Śro 25 Cze, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Wrz, 2010
Posty: 56
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW MKII
Wyłaczyłem całkiem ASR i nie pomogło nadal jak skręcam w prawo to szarpie.

Jest możliwośc ze np szarpie półoś lub drążek kierowniczy z lewej strony i tak czuć szarpanie ?

Tylko dziwne że jak w drugą strone skrecam to nieczuć nic.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Wrz, 2010
Posty: 56
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW MKII
Up

wciąz piszę w sprawie tego szrpania zprawej stron. Teraz przysła pora jesienna i podniosłem na gwincie samochód . Okazało sie że po podniesieniu szarpanie ustało. Czyli wina leży w obniżeniu samochodzu tylko co to powoduje? Jakieś sugestie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
słuchaj taki pomysł mam. sprawdź dolne wahacze jak masz zamocowane.w sankach masz po 2 otwory mocujące wahacz dolny.zobacz gdzie masz przykręcone te wahacze.jak na wewnętrznych otworach(te bliżej silnika) to przełóż śruby i wahacze na zewnętrzne otwory.wtedy teoretycznie powinien zwiększyć się rozstaw kół.jeśli to wina za ciasnych półosi to problem się rozwiąże.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Wrz, 2010
Posty: 56
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW MKII
dawid napisał(a):
słuchaj taki pomysł mam. sprawdź dolne wahacze jak masz zamocowane.w sankach masz po 2 otwory mocujące wahacz dolny.zobacz gdzie masz przykręcone te wahacze.jak na wewnętrznych otworach(te bliżej silnika) to przełóż śruby i wahacze na zewnętrzne otwory.wtedy teoretycznie powinien zwiększyć się rozstaw kół.jeśli to wina za ciasnych półosi to problem się rozwiąże.


No ok . Tylko jak się to ma do teraz gdy samochód jest podniesiony i nie szarpie ?
Ale sprawdzę to .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
pół oś w naturalnym położeniu jest jednym końcem niżej niż drugim i w tym położeniu przeguby sa lekko wyciągnięte(wyczuwalny lekki luz wzdłużny).obniżając auto tak ze pół oś jest w poziomie przeguby się schodzą i przez to mogą się dziać cuda.

ewentualnie jeszcze może być uszkodzony przegub wewnętrzny ale wtedy bujało by całą budą przy jeździe na wprost i przyśpieszaniu.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a4 b5] Szarpanie podczas jazdy po luku
PostWysłany: Wto 31 Maj, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Wrz, 2010
Posty: 56
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW MKII
W końcu udało się rozwiązać problem. Winna okzała się półoś lewa , była po prostu za długa nie z tego modelu i to powodowało szarpanie przy obniżeniu.
Po wymianie na oryginalna długość wszystko jest perfect :)

Dzieki Dawid za pomoc.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe