Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 07 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
sheriffg napisał(a):
turpik niezła rzeźba ;)
Może komuś się przyda dot. mk IV, Bora
Sam zmieniam z 288mm przód i 232mm tył
na 312mm przód i 256mm went. tył

Ogólnie wszystko pasuje prawie plug&play (prawie no jak kupimy zacisk tylni od 4motion, to do ośki dajemy 6mm podkładki pod mocowanie jarzma) to tyle reszta spoko
na foto taki właśnie zestaw
Image



Zakładam ten sam zestaw tylko że od Octavi RS i z tyłu nie muszę dawać tych podkładek . Widzę że na przód masz same jarzma czy zakładasz je do swojego zacisku z tłoczkiem 57 ?? Słyszałem opinie że tłoczek 57 gorzej dociska klocek niż tłoczek od s3 ,O RS , cupry czyli 54mm. Za miesiąc to sprawdzę bo mam taki i taki zacisk .Tylko tarcze zakładam zwykłe ATE , miałem w mk4 tarcze Mikody ale tylko nawiercane i co 3 miesiące musiałem drutem je czyścić i klocki żarło jak szalone i wole zwykłe dobre ATE . W ogóle chciałem juz zaciski od R32 ale dałem sobie spokój bo żona by mnie za rok z domu wyrzuciła bo bym musiał znowu kupować nowe koła na zimę niee



_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
szkoda tylko ze zaciski 288 i 312 to te same zaciski z tym samym tłoczkiem



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Sty, 2009
Posty: 924
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 7981179
Auto: Audi V8 D11 4,2 6-gang Manual
djbros

no to już teraz wiem dlaczego jak auto było w serii to jak chamowałem to przód ostro chamował ale nie zablokowało go nigdy nawet na nowych tarczach i klockach a tył tarcze 226 hamowało normalnie teraz przy glebie jak puszcze dobrego buta a już tak mi się zdarzyło to tylko tylne koła się blokują i auto leci bokiem i jest problem teraz pytanie jak to rozwiązać ?? auto Jetta MK2


Offline
 Profil    7981179
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
Korektor siły hamowania trza zamontować



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
Kevin napisał(a):
szkoda tylko ze zaciski 288 i 312 to te same zaciski z tym samym tłoczkiem



Nie wiem od czego to zależne ale niektóre golfy i bory ASZ i ARL miały tłoczek 57 mm np ja tak mam w ASZ kolega w ARLu też ma tłoczek 57


Ostatnio edytowany przez vwbartus, Wto 08 Mar, 2011, edytowano w sumie 1 raz


_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
wszystko zalezy od nr nadwozia auta


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Mar, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Sty, 2009
Posty: 924
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 7981179
Auto: Audi V8 D11 4,2 6-gang Manual
jaaano napisał(a):
Korektor siły hamowania trza zamontować


człowieku weź przeczytaj w pierwszych postach djbros pisze ze przy obniżeniu coś tam sie dzieje i ten korektor wariuje MK2 po 90 roku korektor był normą gdybym niemiał korektora to bym go zamontował logiczne ale on jest a koła przy ostrym bucie sie blokują więc coś jest nie tak

djbros
pisałeś tam stary ze jakiś korektor wilwooda założyć o coś takiego kaman ??i powinno pomóc ??

Image


Offline
 Profil    7981179
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
RUSKI piłeś coś? jakieś świństwo? najpierw mnie ośmieszasz a zaraz doradzasz koledze fachowo to co ja mu doradzam? swoja wiedze potwierdzasz w słowach "coś tam sie dzieje" ;( "i ten korektor wariuje" itd,co jeszcze? śledze temat i to nie tylko ten ,ale to ty nie kumasz o co kaman bo nie masz pojęcia po co jest ten korektor i na jakiej zasadzie działa,jeśli zwiększy sie siłe hamowania na tylnej osi poprzez obniżenie zawieszenia czyli symulacji obciążenia tylnej osi bez faktycznego obciążenia to tył wyprzedzi przód, to jest prawidłowe działanie korektora,jeśli tego nie kumasz to nie gadajmy na temat o co tu kaman ;( ,korektor działa na wyrównanie podziału siły hamowania które jest inne,różne w zależności od obciążenia tylnej osi,większe obciążenie=więcej hamowania na tyle-to tak dla uproszczenia bo nie jestem pewien czy ty nadal wszystko kaman :<



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
vwbartus napisał(a):
Kevin napisał(a):
szkoda tylko ze zaciski 288 i 312 to te same zaciski z tym samym tłoczkiem



Nie wiem od czego to zależne ale niektóre golfy i bory ASZ i ARL miały tłoczek 57 mm np ja tak mam w ASZ kolega w ARLu też ma tłoczek 57



serio dziwne bo te zaciski sa wszystkie takie same... az zaraz pogladam etke sobie



a ten tłoczek to nie ma czasem 54mm- chyba sie wam cos pomyliło z tymi średnicami?? nawet zestawy uszczelek do tych zacisków sa takie sme i maja ta sama średnice



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
jaaano napisał(a):
RUSKI piłeś coś? jakieś świństwo? najpierw mnie ośmieszasz a zaraz doradzasz koledze fachowo to co ja mu doradzam? swoja wiedze potwierdzasz w słowach "coś tam sie dzieje" ;( "i ten korektor wariuje" itd,co jeszcze? śledze temat i to nie tylko ten ,ale to ty nie kumasz o co kaman bo nie masz pojęcia po co jest ten korektor i na jakiej zasadzie działa,jeśli zwiększy sie siłe hamowania na tylnej osi poprzez obniżenie zawieszenia czyli symulacji obciążenia tylnej osi bez faktycznego obciążenia to tył wyprzedzi przód, to jest prawidłowe działanie korektora,jeśli tego nie kumasz to nie gadajmy na temat o co tu kaman ;( ,korektor działa na wyrównanie podziału siły hamowania które jest inne,różne w zależności od obciążenia tylnej osi,większe obciążenie=więcej hamowania na tyle-to tak dla uproszczenia bo nie jestem pewien czy ty nadal wszystko kaman :<



jak sie zaraz nie uspokoicie to zamkne ten temat w [bluzgu bluzgu]



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
RUSKI napisał(a):
no to już teraz wiem dlaczego jak auto było w serii to jak chamowałem to przód ostro chamował ale nie zablokowało go nigdy nawet na nowych tarczach i klockach a tył tarcze 226 hamowało normalnie teraz przy glebie jak puszcze dobrego buta a już tak mi się zdarzyło to tylko tylne koła się blokują i auto leci bokiem i jest problem teraz pytanie jak to rozwiązać ?? auto Jetta MK2

Przy obniżeniu samochodu korektor zachowuje się tak, jakbyś miał pełne obciążenie tyłu auta, w związku z tym tylne hamulce działają z większą siłą. A że jest to tylko obniżenie bez dodatkowych kologramów, mocniejsze tylne hamulce powodują, że przy silniejszym naciśnięciu na hamulec tył auta będzie chciał Cię wyprzedzić. Żeby rozwiązać ten problem musisz albo wyrzucić seryjny korektor albo założyć korektor regulowany, np wilwood, bardzo dobry wyrób zresztą, ta firma z tego słynie.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004
Posty: 41
Skąd: Poznan
Gadu-Gadu: 0
Auto: VR6...
Widzę ze temat hamulców trochę się rozwinął to pokarzę coś od siebie.
Zestaw wentylowany 280x22 ;) Zainteresowanych zapraszam na PW.
Pozdro BestIa
Image
Image



_________________
Bestperformance.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2010
Posty: 134
Skąd: Słupca
Gadu-Gadu: 3833178
Auto: mk3 20j
BestIa
napisz tutaj, chyba nic nie masz do ukrycia :$


Offline
 Profil    3833178
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004
Posty: 41
Skąd: Poznan
Gadu-Gadu: 0
Auto: VR6...
caro86wlkp napisał(a):
BestIa
napisz tutaj, chyba nic nie masz do ukrycia :$

Pewnie ze nie mam mogę wykonać taki zestaw dla Ciebie i będziesz wszystko wiedzial ;)
POzdro BestIa



_________________
Bestperformance.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Czw 10 Mar, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Sty, 2008
Posty: 244
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: makaroniarskie MK3 XX Jahre ABF
lucek napisał(a):
RUSKI napisał(a):
no to już teraz wiem dlaczego jak auto było w serii to jak chamowałem to przód ostro chamował ale nie zablokowało go nigdy nawet na nowych tarczach i klockach a tył tarcze 226 hamowało normalnie teraz przy glebie jak puszcze dobrego buta a już tak mi się zdarzyło to tylko tylne koła się blokują i auto leci bokiem i jest problem teraz pytanie jak to rozwiązać ?? auto Jetta MK2

Przy obniżeniu samochodu korektor zachowuje się tak, jakbyś miał pełne obciążenie tyłu auta, w związku z tym tylne hamulce działają z większą siłą. A że jest to tylko obniżenie bez dodatkowych kologramów, mocniejsze tylne hamulce powodują, że przy silniejszym naciśnięciu na hamulec tył auta będzie chciał Cię wyprzedzić. Żeby rozwiązać ten problem musisz albo wyrzucić seryjny korektor albo założyć korektor regulowany, np wilwood, bardzo dobry wyrób zresztą, ta firma z tego słynie.


można jeszcze przerobić odpowiednio sprężynę regulującą kolektor, tak żeby kolektor dalej "widział" że auto jest puste.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe