Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
Classic napisał(a):
w przypadku air amor z reg. ma duze znaczenie


to akurat jest normalną sprawą , im twardszy tym stabilniej

Classic napisał(a):
zazwyczaj podczas normalnej jazdy poducha jest napompowana na maxa i jakos uzytkownicy tego gowna nie narzekaja na jazde,a wiec przeciwnie sa zadowoleni


jesli jest na maxa to OK i na pewno jest to wygodniejsze od twardego gwintu czy kitu i mozna sobie posmigac ale zazwyczaj jest tak ze jesli mozna to czmu nie dac na glebe i wtedy to juz jest inna sprawa

Classic napisał(a):
no ale fakt,lepej jezdzic na wylanych amorakch i seryjnych sprezynach niz na jakims gownianym air hehehehe


a to juz sobie kazdy sam wybiera i smiga na tym co lubi



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Speed napisał(a):
lepiej niech ktoś powie gdzie można kupić taki zestaw airride w polsce do mk1? czy ktoś to u nas już sprowadza czy może gdzieś mozna kupić w niemcowni w sklepie?

w polsce nie kupisz gotowego zestawu
trzeba robic samemu,ale nie jest to takie proste jak w mk2/mk3
z tego co wiem nikt do mk1 jeszcze nie robil
ja sie zastanawiam,ale nie wiem czy jest sens


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Kwi, 2005
Posty: 3054
Skąd: poznań,słupca
a czy w Rotheburgu nie bylo jakies mk1 cabrio na blachach FZ... mega brokat kolor i nadkola wyciagniete, na RS... ktore mialo psssst na przodzie?

[ Dodano: Nie 04 Lis, 2007 ]
sory blachy LZ a nie FZ... a tu foto i nie twierdze ze zaraz musi byc na air bo tak nisko siedzi, ale bym sie zastanowil czy czasem nie jest.
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
moim zdaniem tak ma naciagniete natkole przednie i to daje takie wrazenie
zobaczcie na tyl jak by byl air bylo by nizej!!



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 19 Wrz, 2007
Posty: 123
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 44372055
Auto: Vw Golf IV GTI
Classic napisał(a):
w przypadku air amor z reg. ma duze znaczenie
zazwyczaj podczas normalnej jazdy poducha jest napompowana na maxa i jakos uzytkownicy tego gowna nie narzekaja na jazde,a wiec przeciwnie sa zadowoleni

no ale fakt,lepej jezdzic na wylanych amorakch i seryjnych sprezynach niz na jakims gownianym air hehehehe


Tak na marginesie gdy poducha jest napompowana na maxa auto stoi wysoko i jazda terenowka raczej nie jest fajna!!!


Offline
 Profil    44372055
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Sty, 2005
Posty: 1151
Skąd: wolfsgruppe.com
loniek napisał(a):
a czy w Rotheburgu nie bylo jakies mk1 cabrio na blachach FZ... mega brokat kolor i nadkola wyciagniete, na RS... ktore mialo psssst na przodzie?

[ Dodano: Nie 04 Lis, 2007 ]
sory blachy LZ a nie FZ... a tu foto i nie twierdze ze zaraz musi byc na air bo tak nisko siedzi, ale bym sie zastanowil czy czasem nie jest.
Obrazek


zagladalem za koła. i na tyle mial air. co do przodu to nie moglem sie dopatrzec ale pewnie tez



_________________
2004:VWMania
2005:IST,Bautzen,VWMania,Jarocin,Łagów
2006:IST,Bautzen,Brzezie
2007:Kotlin,Cultstyle.de,Bautzen,Blasen,Brzezie
2008:Cultstyle.de,VWMania,VAG Event
2009:Cultstyle.de,VAG Event,MIVW
2010:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,OSS,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,Cultoberfest
2011:Ult.Dubs,Cultstyle.de,Wsee,VAG Event,MIVW,Cultstyle.pl,VW Fanatics,E38,WolfsgruppeBBQ
2012:VAG Event
2013:Cultstyle.de,OSS,VAG Event,DubIt
2014:Ult.Dubs,BBQ,WSee,XS Berlin,Rcsm,VAG Event,DubIt,BugShow Spa,MIVW,Airlift BBQ
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
Speed napisał(a):
lepiej niech ktoś powie gdzie można kupić taki zestaw airride w polsce do mk1? czy ktoś to u nas już sprowadza czy może gdzieś mozna kupić w niemcowni w sklepie?

w pl to nie wiem ale w uk to tu
http://www.rayvernhydraulics.com/products/
http://www.2modified.com/-c-1996.html
to by bylo na tyle
napisz email do nich



_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
świetnie wątek sie rozkręcił.

Co niektórzy takie bzdury opowiadają że aż niedobrze sie robi.

Za małe ciśnienie za duże ?? zastanówcie sie ludzie co piszecie. Gdyby co niektórzy znali zasady działania pneumatyki to by nie pisali takich rzeczy. Te 3 auta którymi Krzyh jeździłeś miały zle zrobione układy.

MAksymalne obniżenie czyli całkowite schowanie amortyzatora oznacza brak ciśnienia w poduszce. więc nie da sie jechać, zwłaszcza że auto opiera sie na oponach z reguły ale to jest nie istotne. W normalnym sportowym zawieszeniu muszą być dobrze dobrane odboje do kół i obniżenia żeby nic nie tarło. W pneumatyce jeśli chcesz mieć efekt nie ma odboii (nadkola opierają sie na oponach). Oznacza to że do normalnej jazdy musisz mieć takie ciśnienie (ok 3 atmosfery) żeby nadkole było ok 4-5 cm od opony. Dla Krzyha to jest ciśnienie jak w baloniku ale przeciez w oponach jest mniejsze a mimio to amortyzują i wszystko jest ok??. Maksymalne ciśnienie w poduszkach jakie ja stosuje to 6 atmosfer. uzyskuje przy tym maksymalną wysokość.
Dla tych co już wogóle nie mają pojęcia o zawieszeniu wyjaśnie że jeździ sie (z przodu) tylko ja jednym ciśnieniu (+/- 0,5 atmosfery) bo geometrie i zbierzność ustawia sie w konkretnej pozycji. Po spuszczenia powietrza do zera koła sie robią rozbieżne, przy maksymalnym podniesieniu są zbierzne.

Z tym Pływaniem auta na pneumatyce to mega bzdura. Auto sie zachowuje całkowicie normalnie i jeśli pasażer nie wie że to pneumat to w życiu nie wpadnie na to.

Schematy pneumatyki niewiele dadzą jak sie nie ma wstepnego wyobrażenia o tym. Ja moge schemat rozrysować w 3 minuty na papierze toaletowym. Największy problem to wykonać to a zwłaszcza kolumny (jeśli w aucie są klasyczne Macphersony). Nikt wam nie da gotowego przepisu na tacy. Trzeba sie troche pomęczyć, ale dzięki temu żadna usterka was nie zaskoczy.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Lis, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Maj, 2005
Posty: 25
Skąd: Zamość
Gadu-Gadu: 2330730
loniek napisał(a):
a czy w Rotheburgu nie bylo jakies mk1 cabrio na blachach FZ... mega brokat kolor i nadkola wyciagniete, na RS... ktore mialo psssst na przodzie?

[ Dodano: Nie 04 Lis, 2007 ]
sory blachy LZ a nie FZ... a tu foto i nie twierdze ze zaraz musi byc na air bo tak nisko siedzi, ale bym sie zastanowil czy czasem nie jest.
Obrazek


kolega mieszka we Włoszech i tam go robił (czyt.wydał kase na zrobienie go :) ) , czasami przyjezdza do rodziny do Zamościa, teraz jest taki czerwony jak na foto
http://www.youtube.com/watch?v=nU9A50QGqUc
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2c ... 856d5.html


Offline
 Profil    2330730
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
dzisiaj przedstawicielstwo VW ZONE w postaci MIOO i KUKERA przeprowadziła wszelkie testy łącznie z jazdą.



_________________
A8 AIR
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Pszendza napisał(a):
dzisiaj przedstawicielstwo VW ZONE w postaci MIOO i KUKERA przeprowadziła wszelkie testy łącznie z jazdą.

i jakie wyniki? :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 27 Lut, 2007
Posty: 114
Skąd: VWrocłaVW
Speed napisał(a):
Pszendza napisał/a:
dzisiaj przedstawicielstwo VW ZONE w postaci MIOO i KUKERA przeprowadziła wszelkie testy łącznie z jazdą.

i jakie wyniki?


Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczony. Auto na nierównościach jak i w ostrych zakrętach przy nie małej prędkości zachowuje się super, nic nie stuka nie puka nie jest za miękko, nie buja. Charakterystyka porównywalna do dobrej klasy gwintu z regulacją twardości. Auto prowadzi się bardzo pewnie, myślałem, że będzie goszej. Jak dla mnie same superlatywy. Nie chcę tu za bardzo słodzić, ale naprawdę wszytko ok i nie ma sie do czego czepiać, nic tylko pogratulować i pozazdrościć.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2007 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
no to jeszcze mioo niech sie wypowie i po sprawie



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Cze, 2005
Posty: 1707
Skąd: żdżary
Gadu-Gadu: 0
Auto: coupe
Kuker napisał(a):
Auto na nierównościach jak i w ostrych zakrętach przy nie małej prędkości zachowuje się super, nic nie stuka nie puka nie jest za miękko, nie buja. Charakterystyka porównywalna do dobrej klasy gwintu z regulacją twardości. Auto prowadzi się bardzo pewnie, myślałem, że będzie gorzej.

Jakie było ciśnienie w poduszkach ? i ile był mniej więcej nad ziemią ventyl ? zbliżony bardziej do seri czy np. zawiasu 60/40 ? ;)



_________________
Nord-Vag.pl
Nord-Vag.pl Shop
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
aktualnie vento śmiga na zwykłych alu od vr6 z oponami 195/45 czyli koła sa bardzo małe jak na to auto zwłaszcza że mam szerokiego hokeja z przodu. żeby nie szurać hokejem o glebe przy tych kołach nabijam między 3,5 a 4 atmosfery (z tyłu mniej bo wskaźnik mi troche zawyża). jak latałem na th line i 195/45 przy średnim hokeju jeździłem na 3, przy 9x16 ok 4. Trudno okreslić jakie obniżenie jest przy takim ciśnieniu ale napewno seria to nie jest ja obstawiam coś w granicach 40/40 no może 60/40. nie wiem jak wygląda seria bo nigdy nie miałem dłużej niż 2-3 dni :-).



_________________
A8 AIR
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe