MODEL:Golf IV HIGHLINE
Silnik: 1,9 TDI AJM seria 115 ps 285Nm po modyfikacjach
197 ps 398 Nm w międzyczasie SWAP AJM na ASZSilnik: 1,9 TDI ASZ seria 130 ps 310 Nm po modyfikacjach
221 ps i
454 Nmrok produkcji 2000
Przebieg przy zakupie 142 000 km
Przebieg aktualny 180 000 km
-soft by EVOLUTION
-turbo Garret GT2256
-chłodniczka oleju ARL
-kolektor dolotowy ARL
-kolektor wydechowy custom baran
-MAP sensor ARL
-wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami
-wyłączony elektronicznie EGR
-większy downpipe
-pompowtryskiwacze AL'ki
-FMIC z Iveco TD 2,8 l
ZAWIESZENIE:zestaw gwintowany H&R
stabilizator Audi s3
UKŁAD HAMULCOWY:klocki hamulcowe R-91 SPARCO przód + tył, zacisk ori pomalowany na czerwono, tarcze przód SPEEDMAX nacinane, tył ATE seria
KOŁA: Merce RONAL 18 x 8,5 J et 47 "patelnie"
215 35 r18 YOKOHAMA PARADA tył + KUMHO ECSTA przód
AUDIO:-Radio CLARION DXZ668RMP
-głośniki przód 2x JBL GT5-650C
-głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R
-piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1
-piec HELIX DB TWO
-skrzynia Magnat SubTech 130
PLANY:wszystko na bieżąco, bez jakiś deklaracji
WYPOSAŻENIE:-ABS, ASR, ESP
-fotele w wersji ,, półkubełkowej,, skóra
-lakier czarna perła LC9Z
-klimatyzacja manualna
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby
-8xAirBag
-blendy WOB w kierunkach bocznych
-2xpodłokietnik
-podgrzewane lusterka - 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem
-pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka
-kluczyk scyzoryk
-komputer pokładowy 1/2 FIS
-tempomat
-gniazdo 12V w bagażniku
-6-biegowa skrzynia biegów
-liczne zabezpieczenia anty kradzieżowe
-gałka zmiany biegów Leon TS
sezon 2009 - 2010 śmigałem na kołach - chromowane Sporza Wheels modlel DDT
http://www.sporzawheels.com/http://www.sporzawheels.com/wheelDetail.php?wheel=ddtdługo oczekiwany gadżecik black front podczas montowania no i efekt końcowy dziś wpadły w moje łapki takie oto fanty 25.11.09suszara GT 1749 VB
bardziej wydajna chłodniczka oliwy
oliwa
wycieraczka mkV
10.01.2010 Park Handlowy Magnoliatrochę pośmigałem bokami ale zdjecia z komórki fatalnej jakości, jedyne co moge dodać to zaśnieżone foty na stalówkach
12.01.2010w łapska wpadł IC z IVECO TD 2,8 oraz mogę się pochwalić dużym lustrem z wersji UK
16.01.2010po znajomości bardziej okazjonalnie dostałem nowy, panelowy sportowy filtr powietrza PIPERCROSS
22.01.2010nie spodziewałem się, że styczeń będzie aż tak owocny w mody
dziś wpadły w łapy 2 rzeczy:
-wskaźnik temperatury oleju
-wskaźnik ciśnienia oleju
wskaźniki w wersji SMOKED firmy Auto Gauge
zaślepki kierunków bocznych WOLFSBURG, jak dla mnie rarytas
28.02.2010zrobiło się trochę cieplej więc pojawiło się kilka możliwości aby coś porobić przy aucie
na pierwszy strzał poszły obecne lusterka które wyglądały jak niedorozwinięte rączki, wywaliłem je i wstawiłem ori europa + oru wersja UK, poniżej SPY FOTO całej roboty z efektem końcowym
w poniedziałek montaż zegarów w słupku a już w czwartek flokowanie słupka z gotowym, już założonym adapterem
16.03.2010zbierania gratów ciąg dalszy, tym razem skończyłem już słupek, został oddany do flokowania oraz kupiłem komplet bardziej wydajnych pompowtrysków, pod koniec tego miesiąca montaż oraz strojenie wszystkiego
do tego czasu w łapy wpadnie coś jeszcze
20.03.2010idzie wiosna więc trzeba robić już przymiarki pod letni setup, nowe pierścienie centrujące od MAPETA
08.04.2010dziś odwiedziłem SKATEPARK we Wrocławiu, była chwila aby cyknąć kilka fotek własną biedną cyfrówką ( poniżej zdjęcia robione własnoręcznie ). pojawił się również ARTX który ma sprzęt i umiejętności co do robienia zdjęć, razem pstryknął coś około 200
bardzo dziękuję ARTX'owi za to, że się pojawił i chciało mu się z 2 godziny biegać wokół auta z ciężkim aparatem
15.04.2010 rdziś założony został FMIC, myślę, że na dniach auto będzie już odebrane
01.05.2010 rAuto po 3 tygodniowej kuracji w
http://www.evolutionmotorsport.pl wraca w moje ręce. Założone zostały nowe pompowtryski BJ i Ibizy Cupry 160 ps oraz FMIC którego dawcą jest Iveco TD 2,8l. Podczas strojenia auta była masa problemów które nagle gdzieś powyłaziły. Pierwszy kłopot to problem z uszczelką pod głowicą. Mechanik który robił to w maju 2009 po prostu źle wykonał swoja pracę, będę mu składał miłą wizytę. Śruby od czapki posmarował pastą miedzianą, uszczelkę przedmuchało. Przy okazji wymieniliśmy termostat. Podczas strojenia auta pojawił się kolejny kłopot. Tym razem umarła turbina. Diagnoza Jacka oraz gościa od suszar: kłopoty z niedowarzonym wirnikiem, stopiła się panewka . 3 dni roboty i nowe turbo w ramach gwarancji zostało zamontowane w aucie. Jak już myśleliśmy, że wszystko jest ok okazało się, że któraś z pompek nie robi, od czasu do czasu zapala się ESP, poszarpuje no i BIP'y nie za bardzo. Wklejony wykres to chwilowy wynik do czasu ogarnięcia sprawy pompki. Niestety muszę czekać maksymalnie do miesiąca czasu bo teraz tych BJ nie ma gość na stanie..... Coś mnie jakiś pech ostatnio prześladuje ciągle
26.05.2010dziś mały mod komory silnika, korki na oczo-jebliwy pomarańcz
05.06.2010a więc tak wyszło dla porównania auto moje oraz
ShauN,
wosk bardzo wydajny, na 3 auto (robione bardzo dokładnie) zużyliśmy 250 ml
fajnie się rozprowadza i łatwo woskuje/nanosi
ja mogę go spokojnie polecić, teraz tylko zobaczę ile będzie się trzymał
dodatkowo mała amatorska sesyjka
pozdro
Paluch_wroc,
ShauN,
22.06.2010REASUMUJĄC 3 tygodniowy pobyt u EVO:
176 KM
419 NMJedzie bardzo miło, bez kłopotów zamieniłem BJ'ki na igła komplet AL'ek, BIP'y rzędu ~ +/- 5 - 10, przy okazji wjechał nowy komplet oringów do pompek, nowy soft
pompki AL'ki
turbo from ARL
FMIC IVECO TD 2,8L
chłodniczka oleju from ARL
wkład panelowy PIPERCROSS
soft by EVO
Dzięki EVO za całą robotę, chyba na tym skończyła się moja przygoda z podnoszeniem mocy w AJM :grin: póki co pozostaje tylko śmigać i cieszyć się tym co mam bo to jazdy po mieście jak i na trasie w zupełności mi na razie wystarczy, ciekawe tylko kiedy się znudzi
21.07.2010PART I foto by Artur Osiadacz kontakt tripleiks@o2.plDziś udało się spotkać z METANEM i trójką fotografów we Wrocławskiem centrum handlowym RENOMA, poniżej efekt pracy, jest to paczka nr I by Artur, reszta wkrótce
w przyszłym tygodniu paczka od drugiego fotografa, III paczka w połowie sierpnia
w linku cała sesja Artura jako pokaz slajdów i fotki
A poniżej macie slideshow
na picassa web
http://picasaweb.google.pl/artx323f/Pel ... 1268283698P.S. Do zobaczenia w Pruszczu
PART II by Agnieszka Chomicz PART III by Mariusz Kieslichahttp://www.kieslich.plnawet na jedną fotkę załapała się moja Monia
link do zdjęć na serwerze
http://img534.imageshack.us/gal.php?g=dcs14711.jpgzdjęć o wiele mniej, ale też gniotą
kej:
no i na sam koniec zdjęcie które mi robią kisiel w głowie
02.10.2010
W łapy za grosze wpadł gwint H&R, jak widać na zdjęciach do ogarnięcia ale będzie dobrze, biorę się za czyszczenie
17.10.2010zakończenie sezonu w Żmigrodzie, było miło
29.10.2010Tymczasem dziś żegnam się z kołami
01.11.2010 no to czas na małą aktualizację
są nowe koła
Ronal "Mercedesy Patelnie"
et 47
przód dystans 20 mm
tył dystans 40 mm
oraz trafiły jeszcze 2 fotki z sierpnia od Agnieszki, lekko spóźnione ale co tam, chyba ostatnie zdjęcia na starym setupie
17.01.2011kilka pierdołek dziś ogarnąłem:
-lakierowanie dekli
LC9Z i efekt końcowy na majonezach
-mleczko SONAX do skóry aby ją trochę ogarnąć przed grubszymi zabiegami
-ramki Mercedes - Benz nawiązujące do klimatu kół
Uploaded with
ImageShack.us20.02.2011no to czas przetestować GT2256 :satan: w zestawie z ssakiem ARL oraz wydechowym custom baranem
i efekt końcowy
197 HP 398 NM zabrałem za polerkę budy, ogarniałem to ręcznie bez użycia maszynki :satan:
niestety aparat którym robiłem fotki nie jest w stanie oddać faktycznego efektu przed i po całej robocie, nie wziąłem ze sobą lepszego tylko małą kieszonkową cyfrówkę
efekt jest naprawdę konkretny, wcześniej na masce i dachu były "swirle", teraz tego kompletnie nie ma, kolor stał się bardziej głęboki, wg mnie robi robotę cały ten zabieg
jest praco i czasochłonny ale warto,
do roboty użyłem:
glinka na sam początek aby zebrać z auta cały syf itp.
http://showcarshine.pl/487-valetpro-yel ... ykant.htmlpasta polerska, SSR3 tylko przeleciałem bardziej zmatowione elementy, reszta 2,5 2 i 1
http://showcarshine.pl/305-poorboy-s-ss ... fibra.htmlaplikowane i polerowane za pomocą TRICOLORA
http://showcarshine.pl/394-monster-shin ... shing.htmlpo polerce czas na politurę
http://showcarshine.pl/108-poorboy-s-wo ... fibra.htmlno i na sam koniec wosk, został mi SONAX więc go zużyłem, wkrótce będę się zaopatrywał w DODO JUICE
http://showcarshine.pl/417-dodo-juice-b ... akier.htmlOczywiście do aplikacji politury i wosku pady gąbkowe a później ręczna jazda mikrofibrą.
Tak to mniej więcej wygląda na fotkach
SWAP AJM na ASZ, let's goSHOT'S by Artur Osiadacz Prasa branżowaGT Magazyn wrzesień 2011VW Trends listopad 2011
WSZYSTKIE ZDJĘCIA W TYM TEMACIE CHRONIONE SĄ PRAWAMI AUTORSKIMI
Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie zdjęć chronionych przez prawa autorskie, bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Takie działania moga podlegać karze (zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami) Zapraszam do oglądania i oceny