vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://www.forum.vwzone.pl/

[caddy mk1] AIR, G60, cult by damianmk1
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=160&t=40533
Strona 1 z 21

Autor:  damianmk1 [ Pon 08 Cze, 2009 ]
Temat postu:  [caddy mk1] AIR, G60, cult by damianmk1

MODEL: caddy mk1
SILNIK: 1.8 G60
MOC: 160KM+
MODY POD MASKA: clean look, trochę chromu i polerki
ZAWIESZENIE: przód: AIR RIDE, tył: belka nad resorem poduszki
UKLAD HAMULCOWY: nowe przewody hamulcowe, tarcze i klocki
KOLA: Porsche Phonedials 16'' et 65 + opona 165/40-16
NADWOZIE: odrestaurowane,
WNETRZE: Klimatyzacja z mk1 cabrio US, fotele z scirocco mk1, brązowe dywany, kiera gti, dodatkowe zegary
AUDIO:nie ma ;( i nie będzie :<:

Plany:
-nowe felgi porsche fuchs 16'' :$


fotki:

na lawecie
ImageImageImageImageImage

z dzisiejszych prac
ImageImageImageImage

na drugi dzień wyleciał silniczek :)
Image

dawca:
ImageImageImage

Przeszczep przodu z dawcy :)
ImageImageImageImageImage

Czas na komorę :)
ImageImageImageImageImageImage

Felunek i parę gratów :-D
ImageImage

Szpachla natryskowa :)
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Reanimacja klapy
ImageImageImageImageImage

Wyjazd do lakiernika
ImageImage

caddy pomalowane yupii
ImageImageImage

składanie :)

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Caddy w sobotę zaliczyło zlot w Nysie, bez problemów przejechało 900 km ;)
Image

Podłoga na pace z drewna egzotycznego :-D
ImageImageImageImage

fotki z VW manii:
ImageImage[/url]ImageImageImageImage

i z sesji do vw trends:
ImageImageImageImage

nowe fotele:
ImageImageImage

caddy będzie ponownie malowane, bo nasz lakiernik znowu spier... robotę :<
ImageImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImage

fotele odebrane od tapicera :-D
ImageImage

Caddy w niedziele pojechało na Rozpoczęcie sezonu do Łodzi :)
ImageImageImageImageImage

i wpadł dyplomik do kolekcji :D
Image

:D
Image

opony naciągnięte i Telefony założone na caddy yupii yupii trzeba będzie troszkę stoczyć adaptery, ale to w zimę jak będzie AIR :-D

ImageImageImageImage

kilka fotek z zakończenia sezonu VagRadom
ImageImageImage

i znowu najładniejsze auto zlotu :P
Image

kilka fotek na Air :D
ImageImageImageImage




pozdro damianmk1

Autor:  archie [ Pon 08 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

hmmm jak reszta budy nie jest igla to bym sie za to nie bral

Autor:  Mioo [ Pon 08 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

wydaje mi sie ze dosc nieprzyjemnie strzelony ale mam nadzieje ze beda z niego ludzie

Autor:  damianmk1 [ Czw 11 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

buda jak na swój wiek jest w stanie dobrym
dzisiaj wydłubałem silnik :D , poniżej kilka fotek:
ImageImageImageImage
pozdo

Autor:  Komar_Boston [ Czw 11 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Dużo pracy przed Tobą... wytrwałości i cierpliwości życzę... ;)


PozdróVWki ;)

Autor:  kacza750 [ Pią 12 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Widziałem go jak stał na Allegro... i nie na długo tam zagościł :ok: . Troche lepiej wyglądał w całości ... nie było aż tak widać uszkodzeń.... Ale za taka kasę to bdb wybór. Sprawdź czy kielichy przednich McPearson ' ów nie są przestawione , wycinaj przedni pas a resztę po prostu wyklep , lub ponaciągaj podłużnicę i wspawaj pas przedni i będzie gitara ;) . Powodzenia przy pracach.

Autor:  barteKKK03 [ Pią 12 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Współczuję pasowania elementów przodu po wyciąganiu fartuchów i wymianie pasa.
Nie ma siły... będzie rzeźba ;)

Sam ostatnio to przerabiałem... i już nigdy chińskiego pasa nie kupię. :o :$

I jakiegoś spota trzeba będzie niedługo zrobić... my prawie po sąsiedzku. :D

Pozdrawiam i powodzenia.

Autor:  noname_conek [ Pią 12 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

roboty kupa :o ale mam nadzieje że dasz rade ;-)

ps. może zainteresuj sie tak aukcją może coś sie przyda ;-)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8862655

Autor:  damianmk1 [ Pią 12 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

kielichy na szczęście są nieruszone. W poniedziałek ma przyjechać blacharz i oceni czy go ciągnąć czy wspawywać nowe podłużnice.
Rzeźby na pewno nie będzie, auto będzie jak nowe :-D
barteKKK03 co do spota jestem otwarty na propozycje
pozdro

Autor:  zajc294 [ Pią 12 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Dużo pracy przez Toba :)

Życze powodzenia, bo na pewno sie przyda :ok:

Autor:  Madd [ Wto 16 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Tak krótko to on na tym allegro nie stał, nie przesadzajmy.. Ale w końcu sie doczekał nowego właściciela i dostanie nowe życie :) powodzenia w realizacji planów i prosze o fotki z prac na bieżąco :)

Autor:  Wapno [ Wto 16 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

No to pozytywne zaskoczenie jeszcze niedawno widziałem caddy na allegro a tu proszę już na vwzone:) Szykuje się gruby projekt pod względem ilości pracy.
Życzę powodzenia i wytrwania, jak tylko blacharz odjedzie od razu nam napisz co powiedział:) :-D :-D

Autor:  jaqb [ Śro 17 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

barteKKK03 napisał(a):
Współczuję pasowania elementów przodu po wyciąganiu fartuchów i wymianie pasa.
Nie ma siły... będzie rzeźba ;)

Sam ostatnio to przerabiałem... i już nigdy chińskiego pasa nie kupię. :o :$

I jakiegoś spota trzeba będzie niedługo zrobić... my prawie po sąsiedzku. :D

Pozdrawiam i powodzenia.



po sasiedzku niee niee niee

troche trafiony, bedzie roboty z pasowaniem ;( gdzie ty stacjonujesz w grodziu?

powodzenia w projekcie :)))

Autor:  malyVW [ Śro 17 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

no kupa roboty przed tobą
na fotkach ten przód nie wyglada za ciekawie :smutny:
a jak reszta budy ??

powodzenia

Autor:  damianmk1 [ Śro 17 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [caddy mk1] by damianmk1

Wapno napisał(a):
jak tylko blacharz odjedzie od razu nam napisz co powiedział:

będzie wstawiał nowe podłużnice, fartuchy i pas przedni :( .
jaqb napisał(a):
gdzie ty stacjonujesz w grodziu?

jak chcesz obejrzeć autko to odezwij się na PW to ci wyślę adres.

Strona 1 z 21 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/