Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 244 z 244 [ 3657 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 240, 241, 242, 243, 244
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Czw 05 Gru, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 74
Skąd: 3 City
Gadu-Gadu: 0
Auto: RALLYE GOLF
Kevin napisał(a):
a ja r20 bym przyjął...

r20 jest damskie :lipa:



_________________
BORA LEXUS
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=13467
MK2 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=7397&start=480
http://www.bestperformance.pl/baran.html
MK3 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=4088&start=225
MK2 Rallye Golf G60
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 57&t=24875
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Czw 05 Gru, 2013 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5269
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R+++
:zdegustowany: :zdegustowany: w dupie to mam



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 09 Gru, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 2257
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 7795580
Auto: Audi A4 B8/ Polo 9n V5
BARANMC napisał(a):
Praks napisał(a):
przerzucasz sie na niu łejwa? :D

tak najłatwiej , do tego Airy i można udawać że jest super

już dawno się tak nie uśmiałem na tym forum :D

Dla mnie trójka jest kompletna chyba, nie chce mi się wymyślać na siłę co by tu zrobić :)



_________________
Vossen Wheels Poland - zapraszam
https://www.facebook.com/VossenWheelsPoland
Offline
 Profil    7795580
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Nie 05 Sty, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Mar, 2010
Posty: 244
Skąd: Chełm
Gadu-Gadu: 0
Auto: 86c2f
Znalazłem taką podobającą mi się fotkę z Dub It! dla przypomnienia https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hph ... 3942_n.jpg



_________________
Moja polóweczka viewtopic.php?f=98&t=52478&p=602863
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 06 Sty, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Pajtak Dobra fota zagościła juz na tapecie :) A tak wgl Kevin dzieje sie cos przy golfie ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 06 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 21 Lut, 2010
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf4
Klari zajebiste yupii yupii yupii yupii


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 06 Sty, 2014 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5269
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R+++
niestety nic... stoi sobie w ciepłym garazu podłączony do prądu. Na razie sa inne priorytety. Ale przyjdzie jeszcze pora na golfa :ok:



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Nie 07 Cze, 2015 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5269
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R+++
ehhhh 9 lat zleciało szybko.... wiele świetnych zlotów zaliczonych trójką, wiele osób poznanych dzięki nim i dzięki autku...ale przyszedł ten dzien.... cytując piosenkę: " ...To już jest koniec...."

tak to już jest koniec.... kończę ten projekt...jest trochę smutno bo wiele dobrego przeżyłem dzięki temu autu.


Masa wyrzeczeń nie wspomnę o kasie której już nie odzyskam...ale jedyne co mogę powiedzieć....

WARTO BYŁO!!!NICZEGO NIE ŻAŁUJE


Chyba dorosłem do tej decyzji.... Czas sprzedać to auto lub raczej co na dniach nastąpi: rozbiorę auto na części by odzyskać odrobine kasy wpakowanej.

Nie pchnęła mnie do tego sytuacja materialna ani personalna jak powiększenie rodziny.
Szkoda mi było gdy auto stało i marnowało się w garażu a niestety nawet wtedy generowało jakieś koszty. Auto stało się takie ze szkoda było nim jeździć bo się pobrudzi bo cos się stanie.. bo problemy z policja, a posiadanie auta by pojechać 2 razy w roku na zlot i 10 razy po wiosce zrobić objazd...przestało mnie bawić. Na co dzień mam audi a3 sportback 2.0tdi... auto fajne ale nie czarujmy się nie dające funu z jazdy... Golf daje fun ale rzadko z racji braku czasu i tego ze szkoda....no i postanowiłem kupić zabawkę na co dzień :) postanowiłem ze najpierw kupie nowe auto a potem wszystko sprzedam... i Audi i rozbiorę bądź sprzedam golfa i tak właśnie będzie.

chciałbym podziękować wielu osobom które pomogły mi w budowie tego auta:

przede wszystkim Bandziorowi i jego http://www.carsdream.com (mam nadzieje ze przy nowym projekcie tez będę mogl liczyć na niego :) )
Klariemu - za pomoc przy mechanice
Tomkowi Szołtyskowi - za pomoc podczas lakierowania auta
Drake'owi który pomagał z transportem silnika
Bilowi za pomoc w logistyce części z Niemiec
Saddamowi za klatkę i transport felg eta beta
LookazV6 - również za logistykę części
Tacie-za pomoc w dźwiganiu silnika przy swapie :)
Kozakowi za mental podczas swapa :)
Bestii - pomimo ze nasze drogi się rozeszły dziękuje za wiedze i za cenne informacje z mechaniki detailingu itp.,
i wszystkim tym którzy w mniejszym bądź większym stopniu przyczynili się do powstania tego projektu




niczego nie żałuje....budowy tego auta...bo dzięki niemu czegoś się nauczyłem jednak... na nim stawiałem swoje pierwsze kroki detailingowe dzięki czemu teraz rozwijam swoja firmę..
Tak wiec jak już pisałem... TO KONIEC! Czas na : :)

viewtopic.php?f=98&t=100693

Image

dodam ze jeśli macie ochotę na jakieś części piszcie na mojego maila
bo jeśli będzie zainteresowanie zapcha się skrzynka privów

Krzysztof_wozniak@op.pl



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 08 Cze, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
ehhh szkoda.kolejne auto zakończy swój żywot.ale w sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.nowa zabawka też świetna,dość świeża i co dla mnie ostatnio ważne fabrycznie mocna nie swapowana,kombinowana itp.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 08 Cze, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Kurde szkoda ze kolejny tak mega dobry projekt w okolicy zniknie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 08 Cze, 2015 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5269
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R+++
Bedzie lepszy



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20th Anniv. Ed]Audi S3 Engine 327ps/397Nm
PostWysłany: Pon 08 Cze, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
Nie lepiej sprzedać w calosci za jakies rozsądne pieniądze?



_________________
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 59&t=13755
Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 244 z 244 [ 3657 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 240, 241, 242, 243, 244


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2018 - GRAPHI PLUS GROUP