vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://www.forum.vwzone.pl/

[Golf mk2 GTD] Golf AAZ 191PS/443Nm + SWAP ARL.
http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=92362
Strona 5 z 7

Autor:  Michal_1977 [ Czw 16 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS + CLIMATRON

W przypływie bezczynności,zabawiłem się w metalowca i wydarłem zza szafy kawał blachy KO. Wystrugałem z niej pokrywę na tą wstrętną pompę wtryskowej i wtryski,a także na kolektor. Docelowo ma być pod pokrywą przyklejone gąbka perforowana dla wygłuszenia.

Image Image

I jeszcze taka przymiarka VW od mk4... Sam nie wiem...
Doradźcie ;)

Image

Teraz tak,wiele razy myślałem o klimie,zwłaszcza gdy jechałem spocony jak mysz ;P
Klimy nie będzie z racji braku miejsca pod maską,więc wydumałem,że będzie faltdach :ok:
Po wypraniu zrobię lepsze foto.

Image Image Image


turpik napisał(a):
witamy w projektach ;)


Dzięki piwko

Autor:  AarturR [ Czw 16 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Moim zdaniem jak faltdach to tylko z polo 6n i w elektryce;-). A jeśli masz szyby el to przycisk elegancko się wkomponuje:-D .
Gratuluję awansu:-D .

Autor:  Michal_1977 [ Czw 16 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

AarturR napisał(a):
jak faltdach to tylko z polo 6n i w elektryce;-)

Wiesz,to jest tak-jak się nie ma co się lubi,to się lubi co się ma ;)
AarturR napisał(a):
A jeśli masz szyby el

Heh,to jest właśnie ból,że nie mam. Intensywnie szukam po szrotach,ale ciężko. Na alledrogo,czy olx pojawiają się czasami,ale cwaniaki wiedzą co sprzedają i cena zwala z nóg... ;(

Puki co zamontuję ten dach,raz kozie śmierć.
Kolejnym planem jest zmiana sprzęgła,bo to z 1Z już nie wyrabia. Wujek Niuton poszedł w górę po zmianie suszarki i takie jaja. Po sprzęgle muszą wskoczyć nowe wtryski i jazda na hamownię trzeba sprawdzić co narobiłem :)

Autor:  turpik [ Czw 16 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

tarcza z 1z obita kevlarem i docisk z VR6 powinny dac dare jak seria juz jest slaba

Autor:  AarturR [ Pią 17 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Michal_1977 to teraz Cię zaskoczę, przedni mechanizm pasuje z UWAGA Seicento:D

Autor:  Michal_1977 [ Pią 17 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

AarturR napisał(a):
to teraz Cię zaskoczę, przedni mechanizm pasuje z UWAGA Seicento:D

Hehe,to ja też Cię zaskoczę-wiem ;) :ok:
Co prawda,bez gięcia prowadnic nie obejdzie się,ale wchodzą. Na vwgolf jest poradnik jak to wystrugać. Mam to na uwadze,ale to już ostateczność i jeśli nie znajdzę ori,to planuję tak zrobić w tym roku lub przez zimę gdy Golfina stoi.

turpik napisał(a):
tarcza z 1z obita kevlarem

Tylko ciekawe ile taki setup wyciągnie dudków z kieszeni :smutny:

Autor:  Michal_1977 [ Pon 03 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Witam.
Gofer otrzymał nowe sprzęgło,ale tym razem komplet z VR6. Zdjęć nie posiadam...
Teraz już normalnie rusza,a nie z butem w podłodze.

Poza tym,pomysł z faltdachem był pomysłem na hurrra i powoli odchodzi w niepamięć. Przespałem się z tematem,wziąłem wszelkie za i przeciw pod uwagę,a że przeciw było więcej,więc nie będę ciął i osłabiał budy.
Rusza akcja- CLIMATRONIC yupii
Odwiedziłem dziś zaprzyjaźniony auto-szrocik i wypatroszyłem mk4 ;)

Image Image Image Image Image Image

I to co Michałek "lubi" najbardziej- kabelki,kilometry kabelków....

Image Image

Nie wiem na które święta to rozsupłam,ale dam radę,bo kto jak nie ja :ok:

Autor:  Michal_1977 [ Nie 23 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Trochę wody w Wiśle upłynęło,więc napiszę co nastąpiło ;)
Nie ukrywam,że cały ten zabieg trochę mnie przerażał i długo się stroiłem psychicznie :zakrecony:
W międzyczasie wyplątałem potrzebną część wiązki i zmajstrowałem sobie tablicę informacyjną,która zawiśnie na ścianie,żeby było łatwo podglądnąć co z czym jeść.

Image Image

Parę dni temu,rękami moimi i mojego siostrzeńca,Golf został rozgrzebany i zaczął się montaż :-D

Image Image Image Image

Później kątówka i cięcie otworu na zawór rozprężny :$

Image Image Image

Następnie przymiarki kombajnu do grodzi,czyli zakładanie-zdejmowanie,zakładanie-zdejmowanie... i tak do zaj***ania ałłłłł

Image Image Image Image Image

Koniec końców,kombajn siadł na stałe przy grodzi ;)

Image Image

Później podpięliśmy "+" , "-" ,panel i kombajn zagadał! yupii

Image

Teraz co nie co pod maską. Wydawało mi się,że już mam wszystko do tej układanki,a tu lipa...
Po zamontowaniu kompresora,okazało się że chłodnica cieczy będzie do zmiany. Dolny jej króciec wyszedł mi 3mm od kompresora i fizycznie nie dałoby się zamontować węża :lipa:
Prawie nowa chłodnica Magneti Marelli jakby ktoś potrzebował.Największa z największych w mk2 :-D

Image

Zrobiłem ze 100km po szrotach,ale opłaciło się i wczoraj przytargałem lewą chłodnicę. Na fotkach już zespolona ze skraplaczem.
Szkoda tylko,że krótsza o 5cm... :smutny:
Jednak nie ma tego złego,co na dobre by nie wyszło. Przy lewej podłużnica zrobiła się dzięki temu większa szczelina i tamtędy pościłem rurkę od skraplacza :ok:

Image Image Image

Prace stanęły na etapie podłączania rurek. Tutaj też wpadłem na diabelski pomysł ]:->
Otóż jutro powywalam znaczną ilość rurek metalowych i przekuję to w giętkie,ciśnieniowe do klimy.To mi znacznie ułatwi ich montaż wzdłuż podłużnicy.

Cdn. ;)

Autor:  barteKKmk2 [ Pon 24 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Michał Michał dobrze lecisz.. climatronic zabudujesz w deske czy tunel?? ;)

Autor:  Michal_1977 [ Pon 24 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

barteKKmk2 napisał(a):
climatronic zabudujesz w deske czy tunel??

Hmm,nie czaję o co pytasz dokładnie?... :o
Jeśli pytasz o panel sterujący,to trafi w miejsce popiołki i zapalniczki ;)

Autor:  barteKKmk2 [ Pon 24 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

tak o to pytałem :) dobrze rozumiem :ok:

Autor:  Michal_1977 [ Nie 30 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Klima jest już nabita czynnikiem i jestem na etapie kabelkologii.
Powiem tak-wzięło i się zrobiło ;)
I tak to ze sterty kabli,powstała wiązka climatronika i układu chłodzenia :ok:

Image Image

Jutro dobrać i założyć pasek 6DPK,kupić i dolutować do tej wiązki 2 oprawki na bezpieczniki 30A i 40A,wlać płyn chłodniczy do układu,zamontować powstałą wiązkę i chyba będzie próba :-D

Autor:  Michal_1977 [ Nie 06 Wrz, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Czas na nowości.
Climatronic został odpalony :ok:
Instalacja sporządzona przeze mnie,wymagała małej korekty,tzn. pominąłem na schemacie 2 malutkie kabelki. Wystarczyło dolutować i jest git.
Hmm,było git,ale tylko teoretycznie,ponieważ w praktyce climatronic nie startował. Stawałem już na pępku i nie mogłem dojść co go boli.Jeszcze raz sprawdzałem instalację za pomocą miernika,czy aby nie przeciąłem gdzieś jakiegoś kabelka i nic...wszystko w porządku :smutny:
W porozumieniu z kumplem,doszliśmy do wniosku,że trzeba zajumać z innego auta,troszkę impulsów obrotów silnika :P
Do brata A3 (ASZ),przy climatronicu,podpiąłem 3mb. kabla i pociągnąłem do swojego climatronica,odpaliłem silniki i próba. Niestety,nie odpaliła...
Następnego dnia znów główkowałem i nic wydumać nie mogłem,poza jednym-jeszcze raz zajumać sygnał obrotów z A3,ale tym razem równolegle puścić masę z A3. To był strzał w dychę! Klima zagadała yupii
Następnie pojawił się problem-skąd wziąć (albo wziąść,jak ktoś woli :) ) sygnał obrotów silnika w klekocie bez ECU? :oo
Tutaj znów z pomocą przyszedł mi kumpel ze schematem,jak stworzyć dzielnik impulsów.Wyjście W altka podaje 10 lub 12 impulsów na 1 obrót wału,więc trzeba było się pobawić w elektronika,coś a'la Adam Słodowy ;)

Image Image

Po podpięciu tego ustrojstwa,trzeba było wybrać 1 z 10 wariantów,czyli gdzie przylutować ostatni kabelek. VAG ani VCDS po połączeniu się ze sterownikiem climatronika,nie pokazywał mi obrotów silnika,więc użyłem w tym celu oscyloskopu :-D

Image

Po tej akcji już byłem w domciu z climatronikiem.Wreszcie zacząłem sypiać i jeść normalnie,bo do tej pory,tylko kawa i cygar za cygarem,a jedzenia i spania,tyle co kot napłakał :$

Wnętrze poskładane,ale nie mam jeszcze schowka i półki pod schowek...

Image Image Image

Teraz walczę z przodem,czyli akcja FMIC. Przytargałem od kumpla ze szrotu ICka od Trafica,ale za ubogi.Gabaryty radiatora dają niecałe 3l objętości...

Image

Później rozmyślałem nad Iveco,Fronterą i innymi,ale chyba pójdę w kierunku Scenica.

http://chlodnicesamochodowe.com/product ... OOLER.html
Wymiary jego radiatora 583/187/50 dają mi 5,45l objętości,a to już mi wystarczy na początek

Cena 49zł za IC,to jak barszcz. Jego atutem są metalowe boczki,które będę sobie mógł przerobić jak mi się zapragnie.

Autor:  Luq@sz [ Nie 06 Wrz, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Jestem pod wrażeniem kawał dobrej roboty climatronic w mk2 i mocny diesel całkiem ciekawie się to komponuje. Jedynie założył bym zwykłe wycieraczki i zniknął bym stikery z szyb ;)

Autor:  Michal_1977 [ Nie 06 Wrz, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm

Luq@sz napisał(a):
Jedynie założył bym zwykłe wycieraczki i zniknął bym stikery z szyb ;)

Wycieraczki zmienione już jakiś czas temu,a wlepy zniknął jak dorwę zieloną szybę na podmiankę ;)

Strona 5 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/