Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 76 z 79 [ 1183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Sob 02 Lip, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Gru, 2009
Posty: 477
Gadu-Gadu: 3541762
Auto: Volkswagen Golf MK II 1.6 EZ
łapę może lepiej pochromować bo jak ją pomalujesz to będzie się ciągle farba zdzierała a chyba elementy polerowane też przewidujesz więc będzie pasować ;) golf jest naprawdę Ciekawy nie jak wszystkie robione na wąską lampę i chrom zderzaki ;) pozdro


Offline
 Profil    3541762
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Nie 03 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Za dużo polerki pod maską nie będzie. Nie wiem czemu ale jakoś unikam tego jak ognia w Golfie... ;)
Obiecane fotki kolektora. Jak na moje oko wyszedł całkiem dobrze myślałem że gorzej mi pójdzie :cfaniak:
Image
Image
Image
Kolektor pójdzie albo w ocynk albo w lakier bo wypolerowac tego się nie da na długo.



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Nie 03 Lip, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
kropnie rażą te zaspawane śruby, nielepij było zrobić gwint i wkecić szpilę? Jeśli nie to uciąć łęb śruby i zaspawać an równo, pomyśl nad tym bo stracisz mocno na szczegółach. Mocno posciągało przy spawaniu?



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Nie 03 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
wojtek_sari
Wiem że te śruby to masakra jest....muszę nad tym popracować.
O dziwo dużo nie pościągało. Gaźniki lekko wchodzą na śruby, wszystko trzyma swój wymiar.
Sprawdzałem przy głowicy i flansza jest prosta przylega całą powierzchnią ;)



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Nie 03 Lip, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
mimo wszsytko zebrał bym na szlifierni mi alu sciągneło o 3mm a też przylegała ;)



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Pon 04 Lip, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Lip, 2008
Posty: 203
Skąd: Dragacz/Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MKI 1.6TD 5D
Dobry Progres;
qrde teraz jestem srednio raz w tygodniu w Inowroclawiu a jeszcze Cie nie trafilem Jetta ;
muszę Cie kiedyś odwiedzić piwko daj znac to podbije swoim czerwonym gofrem i oberkam na żywca yupii

trzymam kciuki i kibicuje :ok:



_________________
Zapraszam do mojego Tematu

viewtopic.php?t=39582
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Pon 04 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Qlimax
zalezy w jakie dni jestes w Inie:) Jak jak juz smigam jetta to z domu na warsztat(ul. Św Ducha, Andrzeja, dworcowa...itp w strone Pakości:))
podbij do mnie na PW do Ci podam nr kontaktowy:)



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Kolektor się poprawia:) w weekend powinienem skończyć.
Tym czasem wziąłem się za przewody paliwowe.
Image
jak widać 1 przewód idzie w miejscu gdzie powinni iść 2 oryginalne.
Trzeba zamocowac jakoś 2-gi. ;)
Teraz pytanie dla Tych co już to mają za soba badź wiedzą co z czym się je.
Które wyjście jest od czego? zasilania-powrót? podejrzewam że dolne to zasilanie(większa średnica krućca) a górne to powrót(mniejszy króciec)
Image
I w jakim miejscu najlepiej dac przewód żeby był bezpieczny.
Narazie dałem tak jak na foto.
Image



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
kaka1987r napisał(a):
Kolektor się poprawia:)



no przydało by się ;) , z fotak wygląda słabiutko :smutny: , ze spawami trzeba powalczyć bo bardzo nie estetyczne .... no i tych rantów wewnątrz też nie powinno być - takmi się wydaje że powinno być gładkie przejście pomiędzy flanszą a rurą



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
krzyh
Spawy będą poprawiane bo dopiero się uczę ;) Więc spokojnie.Rantów też nie będzie ale to na końcu opanuje teraz tak to wyglada bo inaczej nie szło tego połapać. Normalne że przy spawaniu idealnie się nie zrobi a że flansze mają delikatny zapas to bez problemu to wygładzę.
Dodatkowo flansza przy głowicy zostanie zeszlifowana pod skosem żeby złapać delikatny skos kolektora w góre bo chyba wyszedł jednak zbyt poziomo....



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
kaka1987r napisał(a):
Rantów też nie będzie ale to na końcu opanuje teraz tak to wyglada bo inaczej nie szło tego połapać.



to dziękuj bogu że nie masz silnika RP i nie wsadzasz do niego weberów IDF (pionowych) , to dopiero jest walka coooo


kaka1987r napisał(a):
Więc spokojnie



jestem spokojny tylko podpuszczam Cię do pracy :P



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Cytuj:
to dziękuj bogu że nie masz silnika RP i nie wsadzasz do niego weberów IDF (pionowych) , to dopiero jest walka

nie watpie ;) Szacuneczek. Choć ja sam czasem mam dość robienia przy tym silniku ale dzięki takiemu podpuszczaniu do pracy to wracają chęci i non stop myśle co jak można zrobić i co chwile dochodzę do czegoś nowego:) Dziś znów wpadło kilka pomysłow do głowy siedząc na forum i google ]:->



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Czw 07 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
dolne zasilanie,gorne powrot tak jak piszesz :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Pią 08 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Classic
a przy tej pompie paliwa co mam to potrzebny jest powrót?
Bo niby ma ona membrane. Czy lepiej dac na wszelki wypadek powrót?
Aha jeszcze jedna kwestia....regulator cisnienia paliwa....musze go dac bo moja pompa daje wieksze cisnienie(ok 0,5bar)....jaki dać najlepiej bo slyszalem ze te z alledrogo.pl strasznie przekłamują i nie maja nawet tak malej skali.



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 5d] By kaka
PostWysłany: Pią 08 Lip, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
mozesz dac ale nie musisz,ale lepiej daj :D

regulatora nie dawaj

po to jest membrana wlasnie,ona bedzie dawkowala paliwo do komr plywakowych,jak bedzie malo paliwa do pusci i zamknie

tyle w temacie

pozdro


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 76 z 79 [ 1183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe